FUTRA.Wyniki serii U10.PODSUMOWANIE i GRATULACJE

Data: 2010-09-17 11:21:56
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki serii U10.PODSUMOWANIE i GRATULACJE
Ciao

Wielkie Gratulki Sys29 - ktory nie tylko od ilus tam serii wygrywa, ale i
trzyma b mocny poziom do konca

Wielkie Gratulki Marzena- co seria to lepsza, choc tym razem zabraklo moze
łutu szczescia, ale sie nie poddawaj

Gratulacje dla pozostalych uczestnikow zabawy/ konkursu w sumie edukacyjnego
tez, a Kroovka w pewnym momencie zmobilizowal mnie bo juz powoli zaczal
spychac mnie z tego najnizszego miejsca na podium

Wielkie dzieki ASz za cierpliwe prowadzenie, no i tez gratulki za wynik na
wysokim punktowanym miejscu

+

Jesli mialbym sie jeszcze pokusic o probe prognozowania kolejnej serii to

a/ wyniki chyba beda jednak ciut gorsze , bo moze byc wieksza zmiennosc (zycze
aby nie, ale sadze ze ciezko bedzie do 3-cyfrowki dojsc)

b/ ja nie zalapie sie na podium (ciezszy kwartal i sporo wyjazdow) - chyba ze
bylaby lekka modyfikacja zasad (przeze mnie postulowana), ale ciagle mam
nadziej na "punktowane miejsce"

c/ pare razy "prawo Murphy'ego" mnie dotknie ze "spoznieniami" technicznymi
typow i/lub zmian (a jak zdazy tuz przed 0800 to czasem wlasnie na gorsze)

d/ wielkiego zagrozenia dla Sysa i Marzeny nie widze, ale zycze aby ktos
dolaczyl do tego wybitnego duetu

Pozdrowko dla wszystkich

Loser

 --

FUTRA.Wyniki serii U10.PODSUMOWANIE i GRATULACJE