FUTRA.Wyniki za 02-09-2010

Data: 2010-09-02 08:38:50
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
   Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11351580

Open FW20U10  2463

Punkty

sys29  6
marzena  3
Lech Dubrowski  2

KLASYFIKACJA marzena  85
sys29  82
Loser  76
kroovka  69
ASz  63
Misiek  53
Archangell  53
Lech Dubrowski  48
Darek  39
DJ\(Dominik\  36
SERG  35
kc  16
nospam  8
RySZARd  7
Wolf  4
DAK  1

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-09-02 10:50:55
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 02-09-2010 Gratulki Sys i Marzena
Ciao

Gratulki dla Was

Ladnie pociagneliscie

Gdybym sie nie spoznil z typowaniem po fiksie obstawialbym = fiks czyli jak Sys, a tak troche probowalem optymistycznie

Walka miedzy Wami o zwyciestwo i 3-cyfrowki dla obojga bedzie emocjonujaca

Ja sprobuje jakos obronic "brąz" , choc nie ebdzia latwo

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-09-02 12:18:31
Autor: marzena
FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
sys29  6

grat.
pzdr
m.

Data: 2010-09-02 10:35:09
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
marzena <marzena14@gmail.com> napisał(a):
grat.
pzdr
m.

thx  :-)

A jak dzisiaj typujesz zamknięcie ?

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-02 12:36:52
Autor: marzena
FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
A jak dzisiaj typujesz zamknięcie ?

ponizej 2450:-))
pozdr
m.

Data: 2010-09-02 10:42:47
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
marzena <marzena14@gmail.com> napisał(a):
> A jak dzisiaj typujesz zamknięcie ?

ponizej 2450:-))
pozdr
m.

Ja strzelam 2468.

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-02 13:08:05
Autor: Lech Dubrowski
FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
Ja strzelam 2468.

Jesli sprzedaz w USA bedzie niska to pojedziemy ponizej waszych prognoz

Leszek

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-02 11:38:08
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a):
> Ja strzelam 2468.

Jesli sprzedaz w USA bedzie niska to pojedziemy ponizej waszych prognoz

Leszek

A ja sobie myślę, że złe dane mogą mieć tylko chwilowy wpływ na GPW.
Prawdopodobnie rozpoczęła się już walka o kurs rozliczeniowy futów.
Pomimo, że LOP spadła od szczytu o około 15k, to jednak nadal jest wysoka
(teraz 98600). IMHO "duży manipulator" ma longi i będzie próbował z całą
swoją uroczą bezczelnością osiągnąć max w okolicach 17 września.

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-02 15:27:05
Autor: Lech Dubrowski
FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
A ja sobie myślę, że złe dane mogą mieć tylko chwilowy wpływ na GPW.
Prawdopodobnie rozpoczęła się już walka o kurs rozliczeniowy futów.

Na miesiecznym utknelismy dzis na podwojnym szczycie z max 12/2009.Potem jest max z 10/2008, ktory zatrzyml szybki  wzrost WiG 20.  Sierpien to sezon urlopowy

Pomimo, że LOP spadła od szczytu o około 15k, to jednak nadal jest wysoka
(teraz 98600). IMHO "duży manipulator" ma longi i będzie próbował z całą
swoją uroczą bezczelnością osiągnąć max w okolicach 17 września.

Ciekawe czy byl on "planowy" bo byc moze to automaty poglebily spadek?

Leszek

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-02 13:57:20
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
> [...]

> swoją uroczą bezczelnością osiągnąć max w okolicach 17 września.

Ciekawe czy byl on "planowy" bo byc moze to automaty poglebily spadek?

Widzę, że z podstawowych spółek tylko KGH i TPS są przy oporach. PKO, PKN, PZU i PEO mają u góry sporo przestrzeni. Chłopaki zapewne
jeszcze pociągną indeks up. Jak LOP zacznie zbyt wcześnie mocno
spadać (np. już w przyszłym tygodniu), to wtedy będzie oznaczało, że odpuszczają. Zobaczymy. Ja na razie nastawiam się na wzrosty.

pozdr.
sys29 --

Data: 2010-09-02 16:11:35
Autor: marzena
FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
Ja na razie nastawiam się na wzrosty.

generalnie tez, ale wydaje mi sie, że przed up-em powinni zaliczyc okolice 2450.

pozdr
m.

Data: 2010-09-02 14:33:07
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 02-09-2010
> [...]
> Ja na razie nastawiam się na wzrosty.

generalnie tez, ale wydaje mi sie, że przed up-em powinni zaliczyc okolice 2450.

To tylko 10 punktów. Może jutro na open zaliczą ... :-)

pozdr.
sys29

--

FUTRA.Wyniki za 02-09-2010