FUTRA.Wyniki za 06-05-2010

Data: 2010-05-06 23:02:50
Autor: Alkortrade
FUTRA.Wyniki za 06-05-2010
Jestem pelen podziwu dla sysa w tej rundzie.
Prawie jak prorok.
RK

Data: 2010-05-06 21:17:35
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 06-05-2010
Alkortrade <robert.krassowski@gazeta.pl> napisał(a):
Jestem pelen podziwu dla sysa w tej rundzie.
Prawie jak prorok.
RK

Thx.
Jutro to pewnie nikt nie zdobędzie punktów. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-05-06 14:23:48
Autor: macieks
FUTRA.Wyniki za 06-05-2010
On 6 Maj, 23:17, " sys29" <sy...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Alkortrade <robert.krassow...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> RK

Thx.
Jutro to pewnie nikt nie zdobędzie punktów. :-)

Widełki w konkursie na jutro poszerzcie sobie trzykrotnie.

Za trafne wytypowanie open = 18pkt, pomylka o +/- 3 = 4pkt, +/- 6 3pkt,
+/- 9 = 2pkt, +/- 12 = 1pkt.

Data: 2010-05-06 23:27:16
Autor: Archangell
FUTRA.Wyniki za 06-05-2010
Jestem pelen podziwu dla sysa w tej rundzie.
Prawie jak prorok.

No fakt dobry jest. Znacznie lepszy niż moj "nos" ;-)

Arch

FUTRA.Wyniki za 06-05-2010