FUTRA.Wyniki za 09-09-2010

Data: 2010-09-09 08:48:27
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 09-09-2010
   Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11354825

Open FW20U10  2534

Punkty

marzena  4
ASz  4
Loser  3
Lech Dubrowski  3
Archangell  3
sys29  3
kroovka  2

KLASYFIKACJA marzena  104
sys29  103
Loser  87
kroovka  81
ASz  76
Archangell  63
Misiek  57
Lech Dubrowski  57
Darek  43
DJ\(Dominik\  40
SERG  35
kc  16
nospam  8
RySZARd  7
Wolf  4
DAK  1

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-09-09 14:40:46
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki Gratulki Marzena i Sys nieustajace
Ciao

Liderzy ida "jak burza"

:-)

a u mnie tradycyjnie ostatnio- jak typ lepszy to nie zadza zmiana, jak gorszy to "sie miesci w czasie" (dobrze ze to nie takie duze roznice ostatnio, ale zawsze)

Dzis zwykle opoznienie ludzkie, wiec nie mam co tego extra 1 punktu zalowac - no chyba ze zabraknie w koncowym np do chyba mojej pierwszej potencjalnej 3-
cyfrowki, ale to lacznie z 15-16 innymi bylby Walka o zwyciestwo trwa do konca - zastanawiam sie, jak Marzena i Sys beda mieli rowno lub tak blisko - czy np na ostatnbie 2-3 typowania nie powinni dawac typow np tylko do Asz-a, a on ujawnialby po 0800??

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-09-09 15:00:50
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki Gratulki Marzena i Sys nieustajace
Loser <loser212@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Ciao

Liderzy ida "jak burza"

:-)

[...]

Loser nie pękaj. Dasz radę. Masz jeszcze 6 sesji.

pozdr.
sys29

PS
A właściwie to dlaczego tak często nie mieścisz się w czasie ?

Data: 2010-09-09 15:19:27
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki Gratulki Marzena i Sys nieustajace
Ciao

Nie pekam i typuje

Musze probowac jakos ten "brąz obronic" , a poza tym moze jedyna szansa na 3-
cyfrowke w moim wykonaniu (marna, bo marna, ale choc jakas)

A z problemami technicznymi to pare razy pisalem:

- wysylam z Usenetu,

- tam trzeba byc zalogowanym na poczcie (@gazeta.pl),

- normalnie to a/ loguje sie na poczcie, b/ wchodze na usenet, c/ wpisuje typ/zmiane d/ wysylam

- trwa to 1.5-2, a czasem 3 minuty

Czasem niestety (i chgw kiedy i dlaczego) - jak dochodze do usenetu bedac juz zalogowanym i chce wpisac typ to "kaze mi" sie zalogowac (a juz jestem)

Wtedy loguje sie znow, a niestety zazwyczaj i znow, i znow (rekord to chyba 7 razy) az moge wyslac

Zdarzaja sie sekundowe opoznienia (raz bylo jeszcze gorzej to nawet nie probowalem wysylac)

Tak "aby zorientowac sie", wpisac i wyslac to zazwyczaj "styka" mi czas w trakcie sniadania a przed wyjsciem do roboty i robie to na szybko w czasie 0745-0800.

Czasem nie starcza :-(

Do tego czasem tez : -restart neta (przedostatnio), dzis ciut "zaciecie przygotowan sniadaniowych",czy tez zawieszenia kompa, ale to pewnie zdarza sie wiekszosci.

Proponowalem aby te "sekundowe " spoznialskie z jakas drobna kara zaliczac, ale jakos nie spotkalo sie z entuzjazmem

Trodno

Moze obronie brąz, a mooooze ta 3-cyfrowka jakos??

Ale zero realnych szans na wbicie sie gdzies pomiedzy Was

Powodzenia dla obojga liderow

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-09-09 18:29:08
Autor: sys29
[...]

Czyli po prostu często dopadają Cię prawa Murphy'ego. :-)
Nic na to nie poradzisz ( Matka Natura to złośliwa, bura suka ).
Mimo tych przeciwności życzę powodenia.

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-09 21:04:20
Autor: marzena

Użytkownik "Loser" <loser212@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i6attv$6fn$1inews.gazeta.pl...
[...]

mam propozycje Loser. wybierz sobie albo mnie albo sys29 i juz dzz zapodaj, ze w przyszlym tygidzniu typujesz no jak sys, chyba ze zdazysz zatypowac. wowczas asz policzy tobie punkty z ';sysa"; a jak zdazysz to z ciebie
pozdr

Data: 2010-09-09 19:26:43
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki Gratulki Marzena i Sys nieustajace
Ciao

Czasem tego czasu nie starcza- jesli sa klopoty techniczne;

Ta 1 extra minuta "na przypaki techniczne" zalatwilaby sprawe, ale "taki leguramin" :-(

Wole sam ustalac choc faktycznie ostatnio dosc zblizone typy wiele osob miewa

A "na szelki wypadek" to czesto typuje jako pierwszy i nierzadko nie zmieniam

+

A SD nikt nie skomentowal abyscie "utajnili" swoje typy np na ostatnie 2 dni

A chyba warto

No chyba ze ktos jeszcze dolaczylby - w co watpie

Pozdrowko

Loser

PS a Kroovka i Asz tez depcza po pietach, ale "brązowemu" :-)

Data: 2010-09-09 18:39:21
Autor: walter
FUTRA.Wyniki za 09-09-2010
a czemu nikt nie chwali krooofffki:(((
zawsze była w ogonie a tera jedzie zaraz za czołówką