FUTRA.Wyniki za 10-08-2010

Data: 2010-08-10 09:19:22
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 10-08-2010
   Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11193628

Open FW20U10  2539

Punkty

marzena  6
kroovka  4
sys29  2

KLASYFIKACJA marzena  60
sys29  59
Loser  56
kroovka  50
Misiek  40
Archangell  38
ASz  35
Lech Dubrowski  35
Darek  25
DJ\(Dominik\  25
SERG  20
kc  16
RySZARd  7
nospam  4
Wolf  2

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-08-10 09:56:06
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 10-08-2010 Brawo Marzena
Ciao

Brawo Marzena I za 6-ke dzis i za przejecie żółtej koszulki lidera Bo troche nudnawe bylo -  ciagle Sys i Sys (choc i tak pewnie jest faworytem koncowym) z malymi podchyleniami w miedzyczasie

Choc Twoich typow to dlugo nie widac po wyslaniu

(moje widac- jak w koncu dam rade wyslac, ale sie spozniaja, a jak nie to ciagle odchylka o 5 punktow :-( )

Pozdrowko

Loser

ASz <1asz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Punkty

marzena  6
kroovka  4
sys29  2

KLASYFIKACJA marzena  60
sys29  59

Data: 2010-08-10 12:01:12
Autor: marzena
FUTRA.Wyniki za 10-08-2010 Brawo Marzena
Brawo Marzena
thx

I za 6-ke dzis i za przejecie żółtej koszulki lidera

Bo troche nudnawe bylo -  ciagle Sys i Sys (choc i tak pewnie jest faworytem
koncowym) z malymi podchyleniami w miedzyczasie

sys i tak wygra

Choc Twoich typow to dlugo nie widac po wyslaniu

dlaczego długo? ja widze praktycznie "natentychmiast" po odswiezeniu

Data: 2010-08-10 10:13:49
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 10-08-2010 Brawo Marzena
Trzymam za Ciebie kciuki, abyś wygrała tą serię i przekroczyła setkę.
Typujesz z dużym wyczuciem, zawsze jesteś w czołówce ... należy Ci się.

pozdr.
sys29

Data: 2010-08-10 12:16:32
Autor: marzena
FUTRA.Wyniki za 10-08-2010 Brawo Marzena
należy Ci się.

he he.nie ma tak.
pozdr
m.

Data: 2010-08-10 15:25:59
Autor: Loser
marzena <marzena14@gmail.com> napisał(a):
> Brawo Marzena
thx

> [...]

> Choc Twoich typow to dlugo nie widac po wyslaniu

dlaczego długo? ja widze praktycznie "natentychmiast" po odswiezeniu

Moze raz Sys-owi wystarczy podium a "złoto" dla dziewczyny - sie uda ??

:-)

Wczoraj i dzis jak zagladalem kolo 8-mej, a nawet ciut po to w ogole Twoich typow nie widzialem (a pozniejsze widzialem), az sie martwilem, ze przez wakacje bedzie miala "do nadrabiania"

Pozdrowko

Loser

PS cokolwiek nie bedziemy zaklinac a "Sysy i tak... " :-)

Data: 2010-08-10 18:00:59
Autor: marzena
[...]

tylko przedwczoraj nie zdążyłam:-((

Data: 2010-08-10 15:26:12
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 10-08-2010 Brawo Marzena
marzena <marzena14@gmail.com> napisał(a):
> Brawo Marzena
thx

> [...]

Wczoraj i dzis jak zagladalem kolo 8-mej, a nawet ciut po to w ogole Twoich typow nie widzialem (a pozniejsze widzialem), az sie martwilem, ze przez wakacje bedzie miala "do nadrabiania"

PS cokolwiek nie bedziemy zaklinac a "Sys i tak... " :-)

--

FUTRA.Wyniki za 10-08-2010