FUTRA.Wyniki za 10-09-2010

Data: 2010-09-10 09:48:43
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 10-09-2010
   Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.biznes.wgpw&tid=1286411&MID=%3Ci6a721%24f61%241%40inews.gazeta.pl%3E

Open FW20U10  2541

Punkty

Darek  6
marzena  4
RySZARd  4
Loser  4
sys29  3
Lech Dubrowski   3
alkortrade  2
Misiek  1

KLASYFIKACJA marzena  108
sys29  106
Loser  91
kroovka  81
ASz  76
Archangell  63
Lech Dubrowski  60
Misiek  58
Darek  49
DJ\(Dominik\  40
SERG  35
kc  16
RySZARd  11
nospam  8
Wolf  4
alkortrade  2
DAK  1

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-09-10 15:27:56
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 10-09-2010 Emocje rosna
Ciao

Liderzy ida "jak burza"- zadnego dnia nie marnuja - wyraznie zdazaja do "Galerii Sław"

Cos "kroovki" dzis typu nie widzialem, a szkoda

No i gratulki dla nowego "zapunktowanego" Alkora Przed nami juz tylko tydzien czyli 5 typow- podtrzymuje swoja propozycje aby 1-2 sesje ostatnie Marzena i Sys typowali do Asza lub kogos innego) aby nie widzieli swoich typow- bo mogliby sie sugerowac lub "zachowawczo" zagrywac

Miłego week-endu

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-09-10 17:53:47
Autor: marzena
[...]

co do mnie bede wysylala na grupe. po pierwsze primo:-)) nie zmienia sie reguł w trakcie gry;
po drugie primo:-)) nie zagrywam zachowawczo;
po trzecie primo:-)) to jest zabawa!!:-))

mozna przesledzic ostanie typy- zachowawczo byloby, gdybysmy jednakowo typowali, a tak nie jest...

10.09 - ja 40, sys 43
09.09 - ja 33, sys 32
08.09 - ja 78, sys 80,
07.09 - ja 85, sys 83,
06.09 - ja 90, sys 86
03.09 - ja 62, sys 63,
02.09 - ja 65, sys 63,

czasem jest to 1pkt, czaem 2, czasem 4. czasowo tez jest równie, raz sys wczesniej, raz ja...
ale to wszystko jest zabawa... i... wiadomo kto wygra...
sys!!!
pozdr
m.

Data: 2010-09-10 20:00:39
Autor: ..ASz..
[...]

Witam...

Zgadzam sie marzena we wszystkich trzech "primo"..;). To tylko  konkurs.. zwykla zabawa.. chociaz niezwykle zacieta walka bedzie trwala do ostatniej sesji tej edycji.
Niebawem nastepna edycja.. i bedzie okazja do rewanzu:)

pozd..ASz..

--

FUTRA.Wyniki za 10-09-2010