FUTRA.Wyniki za 11-06-2010

Data: 2010-06-11 08:20:07
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 11-06-2010
    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20M10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11150878

Open FW20M10  2366

Punkty

Darek  6
RySZARd  4
sys29  4
DJ\(Dominik\  3
ASz  2
Loser  1
SERG  1

KLASYFIKACJA sys29  94
Loser  62
Archangell  51
marzena  48
ASz  43
Darek  42
DJ\(Dominik\  36
RySZARd  34
kroovka  22
Lech Dubrowski  20
Wolf  20
Misiek  19
kc  18
skippy  12
Włodziu  10
SERG  4
Mroziu  1

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-06-11 17:03:38
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)
Ciao

No - Sys - nie mozesz odpuscic.

3-cyfrowka musi byc

Powodzenia

:-)

Pozdrowko

Loser

ASz <1asz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): ...>
Open FW20M10  2366

Punkty

Darek  6
RySZARd  4
sys29  4

KLASYFIKACJA sys29  94

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-06-11 17:51:19
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)
Loser <loser212.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ciao

No - Sys - nie mozesz odpuscic.

3-cyfrowka musi byc

Powodzenia

:-)

Pozdrowko

Loser

Witaj Loser
Choć to niby tylko 6 punktów, to łatwo nie będzie. Dużo zależy od stabilności nastrojów na rynku. Sam wiesz, że gdy jest nerwowo, to ciężko zapunktować.  Dla mnie najtrudniejsza jest zawsze sytuacja, gdy np. USA kończą na dużych minusach, a rano widzę, że Azja i S&Pfut  są na sporych plusach i do tego edek zaiwania do góry... - wtedy intuicja kompletnie mnie zawodzi. Jeśli nie będzie tego rodzaju huśtawki w przyszłym tygodniu, to może się uda.
A Twój wynik też niczego sobie. Mając ponad 60 punktów wygrałbyś niejedną serię. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-11 17:59:55
Autor: az
FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)
 Mam takie pytanie do prowadzących w rankingu, może nie na miejscu,
ale,
czy to poker prawdziwy, czy tylko taka gra na zapałki?
Wyjaśniam wątpliwości - chodzi mi o to, czy za tymi trafnymi
typowaniami idą realne pieniądze, czy to tylko tak dla jaj.
Ja jakoś myśle, że to swoisty barometr dla organizatora, ale pewnie się myle.

Data: 2010-06-11 19:21:53
Autor: sys29
 az <azszxz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Dla jaj.

pozdr.
sys29

P.S.  Marzenko thx. :-)

Data: 2010-06-11 20:24:30
Autor: az
FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)
 sys29 <sys29.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): to tylko tak dla jaj.
> Ja jakoś myśle, że to swoisty barometr dla organizatora, ale pewnie się myle.

> [...]

Aha, no tak, przepraszam, ale tak jak myślalem,
towarzystwo wzajemnej adoracji. No, i takie muszą istnieć,
wolny kraj, to się ceni.

Data: 2010-06-11 13:31:57
Autor: macieks
FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)
On 11 Cze, 22:24, " az" <azszxz.WYT...@gazeta.pl> wrote:

towarzystwo wzajemnej adoracji. No, i takie musz istnie ,

Przecież masz czarno na białym - typują ludzie zanim wystartuje
giełda.
Zero ściemy.

Więc, weź te swoje mądrości i .....

Data: 2010-06-11 20:51:24
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)

towarzystwo wzajemnej adoracji.

?????????????????????????????????????????

O co Ci chodzi ?  Nie podoba ci się, że to zwykła zabawa... , że nie gramy
na pieniądze ?!  Jakie towarzystwo ... ??  Uczestnicy tej zabawy nawet się
ze sobą nie znają.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-11 14:21:06
Autor: macieks
On 11 Cze, 22:51, " sys29" <sys29.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> towarzystwo wzajemnej adoracji.

?????????????????????????????????????????

O co Ci chodzi ?  Nie podoba ci si , e to zwyk a zabawa... , e nie gramy
na pieni dze ?!  Jakie towarzystwo ... ??  Uczestnicy tej zabawy nawet si
ze sob nie znaj .

pozdr.
sys29

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Qrcze Ty nie grasz na giełdzie???
No nie wierze

Data: 2010-06-11 21:42:04
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)
macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):

Qrcze Ty nie grasz na gie=B3dzie???
No nie wierze

Gram na giełdzie od 10 lat. Głównie na futach, choć aktualnie mam też trochę akcji.
Jeśli dobrze zrozumiałem, to Kol. az pytał o to, czy przed rozpoczęciem konkursu uczestnicy dokonują zrzut... i potem zwycięzca zgarnia pulę. Na trafnym typowaniu otwarcia nie da się przecież  zarobić, bo na open mają  decydujący wpływ czynniki znane dopiero rano, a nie o godz. 16.20.
Prawdziwym specjalistą od futów mógłby być zwycięzca konkursu typowania
zamknięcia. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-11 14:55:48
Autor: macieks
On 11 Cze, 23:42, " sys29" <sys29.WYT...@gazeta.pl> wrote:
macieks <mmmaciek...@gmail.com> napisa (a):

> Qrcze Ty nie grasz na gie=B3dzie???
> No nie wierze

Gram na gie dzie od 10 lat. G wnie na futach, cho aktualnie mam te troch
akcji.
Je li dobrze zrozumia em, to Kol. az pyta o to, czy przed rozpocz ciem
konkursu uczestnicy dokonuj zrzut... i potem zwyci zca zgarnia pul .
Na trafnym typowaniu otwarcia nie da si przecie  zarobi , bo na open maj
decyduj cy wp yw czynniki znane dopiero rano, a nie o godz. 16.20.
Prawdziwym specjalist od fut w m g by by zwyci zca konkursu typowania
zamkni cia. :-)

pozdr.
sys29

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

OK, tak myślałem.

Wstawki  kol. az w stylu:
"Ja rozumiem zabawy dzieci w piaskownicy, spoko. "
troche mnie wq...wiają, mimo że nie biorę udziału w FUTR-ze.
Chciał, to się spytał.

Data: 2010-06-11 21:59:53
Autor: az
[...]

Nie, kolega az nie pytał o zrzut, nie pytał o pule, nie pytał o zarobek na typowaniu - pytał jako dupek, co zaznaczył w pytaniu, czy to jest zabawa w piotrusia, czy może gra w pokera. Ale, być może, kol.az nie rozumie zasad konkursu, dlatego spytał.
Ale kol. sys.., ma racje, po co kol.az wpierdala sie w zabawe
innych kolegów? _))
Tak, racja, przedszkolandia musi istnieć.

Data: 2010-06-11 15:20:44
Autor: macieks
On 11 Cze, 23:59, " az" <azszxz.WYT...@gazeta.pl> wrote:
 sys29 <sys29.WYT...@gazeta.pl> napisa (a):

> [...]
> decyduj cy wp yw czynniki znane dopiero rano, a nie o godz. 16.20.
> Prawdziwym specjalist od fut w m g by by zwyci zca konkursu typowania

Nie, kolega az nie pyta o zrzut, nie pyta o pule, nie pyta o zarobek na
typowaniu - pyta jako dupek, co zaznaczy w pytaniu, czy to jest zabawa w
piotrusia, czy mo e gra w pokera. Ale, by mo e, kol.az nie rozumie zasad
konkursu, dlatego spyta .
Ale kol. sys.., ma racje, po co kol.az wpierdala sie w zabawe
innych koleg w? _))
Tak, racja, przedszkolandia musi istnie .

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Konkurs sam w sobie jest dla satysfakcji.
Po odpowiedzi 'dla jaj' nie brnij dalej w 'towarzystwo wzajemnej
adoracji" bo obrażasz ludzi.

Ale chyba nie jest ciężko zrozumieć, że typujący mniej więcej gra pod
swoje typy.
Co ty człeku ciągle z tym przedszkolem i piaskownicą.
Przedszkolanką jesteś, czy co. To żadna ujma.

Data: 2010-06-11 22:34:30
Autor: az
> [...]

t/

Konkurs sam w sobie jest dla satysfakcji.
Po odpowiedzi 'dla jaj' nie brnij dalej w 'towarzystwo wzajemnej
adoracji" bo obra=BFasz ludzi.

Ale chyba nie jest ci=EA=BFko zrozumie=E6, =BFe typuj=B1cy mniej wi=EAcej g=
ra pod
swoje typy.
Co ty cz=B3eku ci=B1gle z tym przedszkolem i piaskownic=B1.
Przedszkolank=B1 jeste=B6, czy co. To =BFadna ujma.

Nie, nie jestem przedszkolanką.
Masz racje, nic mi do Waszych zawodów,
już się wycofuje z tego pokera,
oj, nadal żartuje,
tak zapytałem nieopacznie, z ciekawości,
tak się zastanawiam, czy ja jestem całkiem normalny,
ale, pomyśle jeszcze nad tym, mam nadzieje, ze nie bedzie to problemem dla kolegów?
Pozdrawiam.

Data: 2010-06-12 17:32:14
Autor: DJ\(Dominik\)
FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)
A Ty w życiu nie robisz nic dla zabawy?
Wszędzie tylko śmiertelnie poważnie, albo kasa, albo nic?

Wyluzuj człowieku bo zaczepka była w nędznym stylu.
Wiele z typujących tu osób gra większymi pozycjami niż Ci się śniło, ale lepiej się czepiać tego, że ktoś ma zabawę z typowania otwarcia futków.

DJ

Data: 2010-06-11 22:14:05
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)
> Ale kol. sys.., ma racje, po co kol.az wpierdala sie w zabawe
innych kolegów?

?????????????????????????????????? :-(

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-11 22:19:15
Autor: az
FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)
 sys29 <sys29.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 > Ale kol. sys.., ma racje, po co kol.az wpierdala sie w zabawe
> innych kolegów? ?????????????????????????????????? :-(

pozdr.
sys29

Nie rozumiem.
Co Cię tak dziwi?

Data: 2010-06-11 21:11:22
Autor: az
> [...]

na pieniądze ?!  Jakie towarzystwo ... ??  Uczestnicy tej zabawy nawet się

Nie, nie,
wszysto ok.
Ja rozumiem zabawy dzieci w piaskownicy, spoko.
Zyczę zdrowia.

Data: 2010-06-11 21:51:53
Autor: sys29
[...]

Te niczym nie uzasadnione drwiny bardzo kontrastują z Twoimi
rozsądnymi wypowiedziami w innych wątkach tej grupy. pozdr.
sys29

Data: 2010-06-11 20:33:38
Autor: marzena
FUTRA.Wyniki za 11-06-2010-Sys na min Stowke :-)
chodzi mi o to, czy za tymi trafnymi
typowaniami idą realne pieniądze, czy to tylko tak dla >jaj.

dla jaj...
m.
ps.sys gartulki

Data: 2010-06-12 17:51:56
Autor: george

" az" <azszxz.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:huttir$em$1inews.gazeta.pl...

[...]

rzeczywiście dziwne pytanie, jako że organizator  / prowadzący zmieniał sie na przestrzenic lat istenia tej zabawy wniosek o "nośności informacyjnej dla organizatora" jest nietrafiony.
Nie ma co tu szukać spisku. Gra jest publiczna i zasady jasne.
Kwestionujesz jej sens na poważnie czy też tak dla zabawy / dla jaj ?
Anyway nie wiem czy grałeś ale polecam uczestnictwo w tym choć raz w jednej serii.
Dla mnie była to spora nauka :) i niezły fun.
Niestety teraz za późno wstaje.

pozdrawiam
george

Data: 2010-06-12 15:16:56
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 11-06-2010
Ciao

Nie sadzilem, ze az taka dyskusja sie rozwinie

Konkurs jets pewna zabawa, ale z elementami konkretow i realizmu.

Sadze ze kolega Sys swoja precyzja typowania otwarcia by zawstydzil wiekszosc zawodowych anali

Oczywiscie najwazniejsze jest to jak sie pozniej zamknie-zreszta chyba ciagle gdzies istnieje-przeniesiony stad- konkurs na typowanie roznic otwarcia i zamkniecia.

Strasznie bolesne sa czasem te wyniki -bo tu co najwyzej (i jakze czesto) nie dostaje sie punktow, a tam mozna zjechac na ostry minus- jakze realnie.

Jest tez roznica kiedy sie typuje- bo oczywiscie im pozniej tym latwiej trafic, ale moje propozycje zroznicowania punktacji (dla tych co trafia) nie spotkaly sie z "wiekszoscia konstytucyjna" do zmiany regulaminu.

Ja czesto typuje jako pierwszy, a od czasu startu futow o 0830 zazwyczaj nawet faktycznego nie ogladam-bo nie wyrabiam-co tez pokazuje, ze jednak dosc na luzie to traktuje.

Futami sie zajmuje, ale w drugiej kolejnosci po akcjach, a i te w dalszej kolejnosci po pracy, wiec bez nadmiernej emocji, ale z zainteresowaniem.

Pozdrowko

Loser

--

FUTRA.Wyniki za 11-06-2010