FUTRA.Wyniki za 11-08-2010

Data: 2010-08-11 08:54:29
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 11-08-2010
   Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11194114

Open FW20U10  2490

Punkty

sys29  6
marzena  4
DJ\(Dominik\  3
Wolf  2
Loser  1

KLASYFIKACJA sys29  65
marzena  64
Loser  57
kroovka  50
Misiek  40
Archangell  38
ASz  35
Lech Dubrowski  35
DJ\(Dominik\  28
Darek  25
SERG  20
kc  16
RySZARd  7
nospam  4
Wolf  4

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-08-11 11:19:29
Autor: marzena
FUTRA.Wyniki za 11-08-2010
 sys grat żółtej koszulki
m.

Data: 2010-08-11 09:46:15
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 11-08-2010
marzena <marzena14@gmail.com> napisał(a):
 sys grat żółtej koszulki
m.

Jutro zmiana. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-08-11 14:18:47
Autor: kroovka
FUTRA.Wyniki za 11-08-2010
Tez Wam gratuluję,
Zmiany lidera zaczynają mnie wciagać :-)

kroovka

>  sys grat żółtej koszulki
> m.

Jutro zmiana. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-08-11 13:28:59
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 11-08-2010
kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):
Tez Wam gratuluję,
Zmiany lidera zaczynają mnie wciagać :-)

kroovka

Witaj kroovka!
Napisz mi, proszę, co myślisz o spółce Synthos.
Kupiłem go w lutym po 1,30 , a przed wyjazdem na wakacje
postanowiłem zamknąć wszystkie pozycje i wywaliłem po 1,85. :-(
Czy IYHO warto wracać na ten papier, a jeśli tak, to po ile byś
ustawił ?

pozdr.
sys29

Data: 2010-08-11 15:47:05
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 11-08-2010
Ciao

3mam kciuki oczywiscie za Marzene- zwlaszcza na koniec

(choc to podobno "mężczyznę" poznaje sie po tym jak konczy)

Ale i tak fajnie, ze nie jest az tak monotematycznie jak zazwyczaj

Pozdrowko

Loser

--

FUTRA.Wyniki za 11-08-2010