FUTRA.Wyniki za 15-06-2009

Data: 2009-06-15 10:03:36
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 15-06-2009
    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20M09) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.
 http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=10652594
 Open FW20M09  2023
 Punkty

sys29  4
TomoT  3
ASz  3
kroovka  2
Loser  2

KLASYFIKACJA  sys29  71
Loser  52
TomoT  46
marzena  45
ASz  45
iktorn   39 kroovka  37
Darek  30
Misiek  29
kc  26
RySZARd  19
Wolf  17
Endriu  14
Sheen  14
Włodziu  12
Zorro von Lis  12
Ireneusz Wik  7
Safranek  3
Robert(felo)  2
grubianin  1
 pozdrawiam..ASz..

Data: 2009-06-15 17:07:44
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 15-06-2009
Ciao

Sys29 -GRATULKI

Juz jestes praktycznym zwyciezca bo praktycznie nikt nie jest w stanie Tobie tego zwyciestwa odebrac

No i ladny wynik

Pozdrowko

Loser

+

Data: 2009-06-15 18:19:03
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 15-06-2009
Loser <loser212@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Dziękuję ... i Tobie wzajemnie gratuluję dobrego wyniku.
W następnej serii na pewno nie będę w czołówce, bo pod
koniec czerwca wyjeżdżam na wakacje ( minimum 3 tygodnie bez kompa
i internetu ).

pozdr.
sys29

P.S.
... ale teoretyczne szanse na zwycięstwo w tej serii jeszcze masz :-)

Data: 2009-06-15 22:00:49
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 15-06-2009
Ciao

Bardzo teoretycznie ino

Od paru tygodni w wiekszosci typuje aby zdazyc,a czasem rano bez glebszej analizy na szybko zmiany -czesciowo pod wplywem innych typow-skoro sam nie zdazylbym glebiej zanalizowac

W rezultacie w 3 typach stracilem chyba z 10 punktow Pewnie tez ostatnie beda podobnie, choc i tak relatywnie jestem z wyniku zadowolony- mam nadzieje, ze jeszcze sie jakos na pudle utrzymam

Pozdrowko

Loser