FUTRA.Wyniki za 15-09-2010

Data: 2010-09-15 09:12:20
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 15-09-2010
   Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11369702

Open FW20U10  2555

Punkty

Loser  6 ... gratulki..!!.. i tak trzymaj..;)
kroovka  4
ASz  4
Archangell  3
sys29  2

KLASYFIKACJA sys29  112
marzena  110
Loser  97
kroovka  85
ASz  82
Archangell  66
Lech Dubrowski  60
Misiek  58
Darek  49
DJ\(Dominik\  40
SERG  35
kc  16
RySZARd  11
nospam  8
Wolf  4
alkortrade  2
DAK  1

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-09-15 20:06:29
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 15-09-2010
Ciao

Dzieki Asz i wzajemnie gratulki, podobnie tez dla pozostalych punktujacych.

Marzena - nie pekaj !! :-)

Fakt,ze troche mnie zdziwil Twoj dzisiejszy typ - tak jakbys uwglednila tylko Japonie

Ale ciagle licze , ze wygrasz i nawet jak sama obstawiasz Sys-a to nie jest to zaden powod aby sie poddawac i odpuszczac

Na temat "utajnionego" typowania liderow- nic nie wspominam :-)

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-09-16 05:43:57
Autor: marzena
FUTRA.Wyniki za 15-09-2010

Fakt,ze troche mnie zdziwil Twoj dzisiejszy typ - tak jakbys uwglednila tylko
Japonie

szczerze?:-)) bo jestem już mentalnie na zetkach, stad typowalam juz zetki:-((
pozdr

Data: 2010-09-16 06:03:57
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 15-09-2010
Ciao

To tlumaczy wszystko

Ale za wczesnie, za wczesnie

Moze za to znak, ze Z-ki to wygrasz na 100%

Ale ciagle U masz szanse

Pozdrowko

Loser