FUTRA.Wyniki za 16-03-2012. PODSUMOWANIE

Data: 2012-03-16 17:39:25
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 16-03-2012. PODSUMOWANIE
Ciao

Wielkie GRATULKI dla Sysa,ktory nie tylko wygral, ale zrobil to bezapelecyjnie, no i przekroczyl 150 punktow- co zreszta obstawialem wczesniej.

Zoistawil mi walke o 2 miejsce, ktore jakos tradycyjnie sie zalapuje.

Prywatnie wpisuje sobie , ze osiagnalem 3-cyfrowke, bo 8/3 to tylko typo error "ukradl mi" 6 punktow i to obstawiajac jeszcze wczesniej w trakcie poprzedniej sesji.

Do tego "tradycyjnie" spoznienia sekundowe przez neta lub kompa, no i wyjazdy, kiedy ostawialem mocno na zapas.

Gratulki dla calej grupki bedacej "tuz za plecami" tj,. zwlaszcza Darek , Archangell, ASz , Misiek  70 oraz wszystkich typerow.

Wielkie tradycyjne podziekowania dla ASza za prowadzenie zabawy

Pozdrowko

Loser

--

FUTRA.Wyniki za 16-03-2012. PODSUMOWANIE