FUTRA.Wyniki za 16-09-2011.PODSUMOWANIE

Data: 2011-09-16 07:02:21
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 16-09-2011.PODSUMOWANIE
Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy. W typowaniu otwarcia na kontraktach serii FW20U11 najlepsi okazali sie: 1.DJ(Dominik 78, 2.Loser 77, 3.Misiek 75. Zwyciezcom serdecznie gratuluje i zycze aby w nastepnej serii przekroczyli 100 pkt..:). Wszystkim Uczestnikom dziekuje za udzial i zapraszam do zabawy na kolejnej serii kontraktow  ... bedzie okazja do rewanzu:). Serdecznie Wszystkich zapraszam do udzialu w Konkursie FUTRA. Uczestnikom zycze tylko trafnych typowan..:) ========================================================================
FUTRA (FUTures RAno).
Typujemy otwarcie biezacej serii kontraktow terminowych (FW20Z11).Za trafne wytypowanie otwarcia = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt. W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania. Typujemy w watku FUTRA (FW20Z11) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie. http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.biznes.wgpw&tid=1297897&MID=%3Cj4s8dl%24e7e%241%40inews.gazeta.pl%3E

Open FW20U11  2284

Punkty RySZARd  4
Archangell  2
ASz  1

KLASYFIKACJA KONCOWA

DJ(Dominik  78
Loser  77
Misiek  75
=======================
ASz  73
RySZARd  68
sys29  67
Archangell  59
Darek  41
kroovka  36
ST-LM  33
tluku  21
Sebel  5

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2011-09-16 08:01:03
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 16-09-2011.PODSUMOWANIE
ASz <1asz@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

KLASYFIKACJA KONCOWA

DJ(Dominik  78
Loser  77
Misiek  75
=======================
ASz  73
RySZARd  68
sys29  67
Archangell  59
Darek  41
kroovka  36
ST-LM  33
tluku  21
Sebel  5

pozdrawiam ..ASz..

Gratulacje dla zwycięzców i podziękowania dla ASza za prowadzenie
zabawy.
Brawo Dominik !!  wreszcie ktoś "nowy" wygrał konkurs.
Loser - ja też nie mam pojęcia, dlaczego tak nisko się otworzyło.
Celowaliśmy podobnie :-)

pozdr.
sys29

Data: 2011-09-16 20:14:47
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 16-09-2011.PODSUMOWANIE
Ciao

Wielkei gratulki dla zwyciezcy i dodatkowe gratulki z 2 powodow

a/ bo nowy zwyciezca,

b/ bo seria byla wyjatkowo trudnia z b duza zmiennoscia

Gratulki tez dla Miska za braz.

Tym razem liderow (pomijajac rozruchowe pierwsze 2 tygodnie) w miedzyczasie bylo wiecej, niz zazwyczaj

O dziwo Sys nie zmiescil sie nawet na podium, a obydwaj dosc dobrze obstawialismy w ostatniej sesji, ale koniec, a nie poczatek

:-)

Pozdrowko

Loser

PS nowa seria, niestety podobnie jak i poprzednia bedzie miala niemalo obstawiania "na zapas" co nie najlepiej wrozy dla mojego podium w tej edycji

Data: 2011-09-16 22:40:17
Autor: kroovka
FUTRA.Wyniki za 16-09-2011.PODSUMOWANIE i coś jeszcze
Podziekowanie moje i sadze, że wielu innych, za prowadzenie tego konkursu i dla liderow klasyfikacji za reprezentowanie dobrego wyczucia rynku.
Mysle ze czasami sporo graczy rzuca okiem  te typowania by poznac aybko o nastrojach rynku-to fajny sukces tego typowania. Moje typowania nie zawsze w powodu wyjazdow w dogodnych godzinach, tez mi daja czasami frajde.

Ja oczywiscie nie bylbym soba, gdybym swego dla innych nie zalatwil.
Proponuje spedzic 20 minut dla prześledzenia ostatnick, kolejnych komunikatów z EkoExportu i zastanowienia się co fundusze widzialy w EEX, gdy go kupowaly po 7,20 i czemu zarzad EEX sie "obrazil na nie" i sprzedal im sporo mniej akcji (tylko 1 milion sztuk)  niz tak naprawde CHCIeLI KUpIC i potem, czemu ten kurs dal sie tak zdolować i czy przypadkiem nie jest to najlepszy w okresie dwuletnimm  moment wejscia w tą spólke. Zatem ponizej 5 zlotych w stosunku do ceny funduszowej 7,20 [ ...i mojej obecnej wyceny firmy EEX na... 12 zlotych "].

kroovka

Ale watek dotyczy FUTRA wiec zapraszam wielu nowych graczy do nas. Warto łapac tego bakcyla typowania i zastanawiania sie nad startem notowań.

--

FUTRA.Wyniki za 16-09-2011.PODSUMOWANIE