FUTRA.Wyniki za 16-12-2010

Data: 2010-12-16 08:56:30
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 16-12-2010
  Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20Z10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11420535

Open FW20Z10  2780

Punkty

kroovka  6
ASz  6
sys29  4
Archangell 3
Loser  3
Safranek  3
DJ\(Dominik\  3
ST-LM  2

KLASYFIKACJA sys29  112
Archangell  100
kroovka  94
Loser  92
ASz  92
DJ\(Dominik\  75
Darek  61
Misiek  57
Lech Dubrowski  50
RySZARd  44
kecef  31
ST- LM  27
Safranek  7
Wolf  7
Delfino Delphis   6

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-12-16 14:42:28
Autor: kroovka
FUTRA.Wyniki za 16-12-2010
Loser-staraj sie!

A inna sprawa "to to", że chyba szykujemy sobie na rynkach, powoli ale jednak, miejsce na efekt stycznia i mamy zatem poczatek  korekty kontraktów. Zawsze jest pare spolek ktore zmiany kontraktów olewaja:
Ida swoja droga na pólnoc.
Taki jest EkoExport , ktory teraz mając juz wydrukowany pierwszy "prawdziwy" prospekt emisyjny podaje ostrożna prognoze na 2011 jako 6,00 mln zlotych...dla tych co nie wiedza to w obecnym roku bedzie raczej nie wiecej ale na styk 1,5 mln zlotych (czyli dokladnie tyle co prognozowala spolka juz po podniesieniu prognozy).

Patrzy sie na EEX inna spólka juz bez pardonu handlujaca weglem a nie popiolem po jego spaleniu i skomplikowanm oczyszczaniu i separacji i osuszaniu i specjalizowaniu na wyroby o ktore bije sie teraz cały Świat żyjący ropą i gazem ziemnym.

To Grupa PSW, ktora jakby ma mniej szlachetny wyrób, ale komu wegla brakuje do pieca nabiera szacunku dla wegla i dla PSW....na dworze poniżej 16 stopni....brrr...

A teraz praca w PSW też będzie cały rok, a nie tylko zima, w EEX bylo inaczej-
pracowali latem i jesienia a spali snem zimowym ... zima..., ...teraz pracują rytmicznie CAŁY ROK , bo maja i technoloogie i zapasy surowaca i zapasy odbiorcow i zapasy dostawcow.

Wszyscy chcą sie podpierać marką EkoExportu - a to coraz wiecej kosztuje!!
i Tak trzymac

Swego czau wycenilem godlo EEX na 30 mln zlotych - sądze, że na początku stycznia, juz na GIŁDZIE ta wartosc jest już wieksza!
kroovka

Kto dzisiaj nie ma ochoty jeszcze spadac? I Q P , czyli Polski Współczynnik Inteligencji w zdobywamiu kasy na inwestycje zaczyna się też rozpędzać :-)

Data: 2010-12-16 14:49:09
Autor: kroovka
FUTRA.Wyniki za 16-12-2010
Loser-staraj sie!
Biura podatkowe w Anglii i inne zawalily zwroty naliczanych pdatkow i przesadzily w zerowaniu na naszych-teraz trzebaa to odebrqac i eUROtAX MYSLE IZ WYRWIE Z TEGO SPORY HARACZ.

To bedzie dobry okres dla spolki..., ... liczne fundusze się w niej okopały (za szybko i nie bylo efektu zdobywania spolki).  ...Ale mała, znikoma płynność za jakiś czas bedzie plusem, dla spekulantów...czekamy na styczen.

KGHM na chwile zwalnia po szalenstwach gry "na wariackich papierach" pod zachowania Chinczyków co daja nam jeść....

mecenas

Data: 2010-12-16 14:51:48
Autor: kroovka
FUTRA.Wyniki za 16-12-2010
Loser-staraj sie!
Sadze,że PSW w 2011 roku bedzie mial zysku netto ponad 20 ln zl a nie 15 mln zlotych...ale to wynika tez z dzialalnosci Platinum ktory podobnie jaq w IQP ma zdolnośc pozyskiawania srodkow iklientow ponadprzecietną..  Osoby w spolce to gwarantuja ale... to trzeba śledzić.

mecenas --

Data: 2010-12-16 19:21:31
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 16-12-2010 Gratulki Sys- kolejne zwyciestwo
Ciao

Pilka nozna to taka gra,ze za pilka lata 22 zawodnikow, a na koncu i tak wygrywaja Niemcy - Gary Lineker

FUTRA- to taka zabawa, ze prowadzacych w trakcie jest czasem kilkoro,a na koncu i tak wygrywa Sys - Loser

Gratulki Sys za kolejne (ktore to juz ???) zwyciestwo !! :-)

Archangell- chyba mozna z 95-98% prawdopodobienstwem gratulowac Tobie srebra.

Kroovka i Asz - walczycie o braz, powodzenia do konca

O ile zdaze rano zajrzec (a nie odgarniac snieg) to i tak mysle, ze jak skoncze na tym tzw najgorszym czyli 4-tym i tak powinienem sie cieszyc

Zreszta zapowiadalem na koniec poprzedniej edycji, ze w tej absolutnie nie obstawialbym siebie

:-)

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-12-16 20:28:09
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 16-12-2010 Gratulki Sys- kolejne zwyciestwo
Gratulki Sys za kolejne (ktore to juz ???) zwyciestwo !! :-)

Thx, ... a jak obstawiasz rozliczenie serii Z10 ?

pozdr.
sys29

Data: 2010-12-16 21:23:10
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 16-12-2010 Gratulki Sys- kolejne zwyciestwo
Ciao

Nie odpowiedziales - ktore to juz zwyciestwo??

Wiem- masz abonament i nie notujesz, albo cos podobnego

..

A dzis nie ogladalem bo bylem zajety do wieczora, ale troche nietypowo/dziwnie bylo

Wiec biorac obydwa czynniki pod uwage to "spod duzego palca" co najwyzej

I jesli mialbym na cos orzechy postawic to na 2775 a nie 2742

A Ty?

A inni?

Proponuje aby przy rownej ilosci punktow wygrywal ten co bedzie blizej typowania Close (tak bardziej na przyszlosc)

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-12-16 21:49:51
Autor: sys29
Loser <loser212.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ciao

Nie odpowiedziales - ktore to juz zwyciestwo??

Nie wiem. Asz podawał niedawno zbiorcze zestawienie, ale nie
zapamiętałem swoich wyników ... słowo honoru. :-)

I jesli mialbym na cos orzechy postawic to na 2775 a nie 2742

A Ty?

Zaobserwowałem, że podczas Z10 dużo częściej rzucali kosze w lewo,
więc na koniec chyba rzucą w prawo. Dlatego obstawiłbym nawet 2800.

pozdr.
sys29

--

FUTRA.Wyniki za 16-12-2010