FUTRA.Wyniki za 16-12-2010 Gratulki Sys- kolejne zwyciestwo

Data: 2010-12-16 19:21:31
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 16-12-2010 Gratulki Sys- kolejne zwyciestwo
Ciao

Pilka nozna to taka gra,ze za pilka lata 22 zawodnikow, a na koncu i tak wygrywaja Niemcy - Gary Lineker

FUTRA- to taka zabawa, ze prowadzacych w trakcie jest czasem kilkoro,a na koncu i tak wygrywa Sys - Loser

Gratulki Sys za kolejne (ktore to juz ???) zwyciestwo !! :-)

Archangell- chyba mozna z 95-98% prawdopodobienstwem gratulowac Tobie srebra.

Kroovka i Asz - walczycie o braz, powodzenia do konca

O ile zdaze rano zajrzec (a nie odgarniac snieg) to i tak mysle, ze jak skoncze na tym tzw najgorszym czyli 4-tym i tak powinienem sie cieszyc

Zreszta zapowiadalem na koniec poprzedniej edycji, ze w tej absolutnie nie obstawialbym siebie

:-)

Pozdrowko

Loser

 ASz <1asz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20Z10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11420535

Open FW20Z10  2780

Punkty

kroovka  6
ASz  6
sys29  4
Archangell 3
Loser  3
Safranek  3
DJ\(Dominik\  3
ST-LM  2

KLASYFIKACJA sys29  112
Archangell  100
kroovka  94
Loser  92
ASz  92
DJ\(Dominik\  75
Darek  61
Misiek  57
Lech Dubrowski  50
RySZARd  44
kecef  31
ST- LM  27
Safranek  7
Wolf  7
Delfino Delphis   6

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-12-16 20:28:09
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 16-12-2010 Gratulki Sys- kolejne zwyciestwo
Gratulki Sys za kolejne (ktore to juz ???) zwyciestwo !! :-)

Thx, ... a jak obstawiasz rozliczenie serii Z10 ?

pozdr.
sys29

Data: 2010-12-16 21:23:10
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 16-12-2010 Gratulki Sys- kolejne zwyciestwo
Ciao

Nie odpowiedziales - ktore to juz zwyciestwo??

Wiem- masz abonament i nie notujesz, albo cos podobnego

..

A dzis nie ogladalem bo bylem zajety do wieczora, ale troche nietypowo/dziwnie bylo

Wiec biorac obydwa czynniki pod uwage to "spod duzego palca" co najwyzej

I jesli mialbym na cos orzechy postawic to na 2775 a nie 2742

A Ty?

A inni?

Proponuje aby przy rownej ilosci punktow wygrywal ten co bedzie blizej typowania Close (tak bardziej na przyszlosc)

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-12-16 21:49:51
Autor: sys29
Loser <loser212.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ciao

Nie odpowiedziales - ktore to juz zwyciestwo??

Nie wiem. Asz podawał niedawno zbiorcze zestawienie, ale nie
zapamiętałem swoich wyników ... słowo honoru. :-)

I jesli mialbym na cos orzechy postawic to na 2775 a nie 2742

A Ty?

Zaobserwowałem, że podczas Z10 dużo częściej rzucali kosze w lewo,
więc na koniec chyba rzucą w prawo. Dlatego obstawiłbym nawet 2800.

pozdr.
sys29

--

FUTRA.Wyniki za 16-12-2010 Gratulki Sys- kolejne zwyciestwo