FUTRA.Wyniki za 17-03-2010

Data: 2010-03-17 09:19:41
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 17-03-2010
    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20H10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11103954

Open FW20H10  2461

Punkty

marzena  6
RySZARd  4
sys29  3
Loser  1
DJ\(Dominik\  1

KLASYFIKACJA sys29  70
marzena  59
Archangell  56
ASz  53
kc  50
RySZARd  45
Loser  43
Misiek 41
Darek  34
DJ\(Dominik\  26
kroovka  22
Robert(felo)  22
Alkortrade  21
Lech Dubrowski  17
Safranek  16
Wolf  10
jb  3

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-03-17 16:21:50
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 17-03-2010
Ciao

Wielkie gratulki dla Marzeny, ktorej kibicuje od dawna

Ale finalnie "skonczy sie jak zawsze" czyli zwyciestwem Sys29

Jedyna roznica, ze tym razem "konkurencja" mocniej nacisnela
i wyniki wyzsze

Pozdrowko

Loser

PS nieustajaco namawiam na uzupelnienie regulaminu i wyzsze premiowanie typujacych wyraznie wczesniej !!!

Data: 2010-03-17 20:12:47
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 17-03-2010

PS nieustajaco namawiam na uzupelnienie regulaminu i wyzsze premiowanie typujacych wyraznie wczesniej !!!

Witaj Loser !

IMHO to nie jest dobry pomysł. Rano przed godz. 8 dostępnych jest więcej
danych, w oparciu o które  możesz typować otwarcie ( azja , futy USA ).
Twój pomysł przybliżałby nasze zawody do totolotka tzn. premiowałby
zwykłego farta.

pozdr.

sys29

Data: 2010-03-18 05:16:14
Autor: kc
FUTRA.Wyniki za 17-03-2010
 sys29 <sys29@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

danych, w oparciu o które  możesz typować otwarcie ( azja , futy USA ).
Twój pomysł przybliżałby nasze zawody do totolotka tzn. premiowałby

A ja zgadzam się z Looserem. Typowanie tuż przed 8.00 to jak ściąganie na egzaminie. A chodzi o to czy ktoś ma "nosa" i idealnym terminem wg mnie do typowania byłby dzień poprzedni przed zamknięciem. Tylko, że wtedy byłoby więcej ściągających od leadera konkursu. :)

pozdrawiam

kc

Data: 2010-03-18 07:54:32
Autor: ..ASz..
FUTRA.Wyniki za 17-03-2010
A chodzi o to czy ktoś ma "nosa" ....

....inwestujesz tez "na nosa" ??
  pozd.. ASz..

Data: 2010-03-18 07:22:08
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 17-03-2010
Ciao

Nie chodzi o to aby wynagradzac zle typujacych

Ale premiowac tych, ktorzy dobrze typuja mimo mniejszej ilosci danych (w tym "sciagania")

Nie wiem czy rozbicie na 3 grupy nie byloby za trudne, ale dodatkowe premiowanie (jesli trafia) tych co typowali np przed godz 2000-2100 (czyli przed koncowka USA dodatkowym 1-2 punktami naprawde ma duzy sens.

Drugim przedzialem czasowym to gdzies godzina 0630-0700 i tu ewent 1 punkt (jesli wczesniej 2 pkt)-choc tu nie nalegalbym bo przez zmiany czasu sa czasem komplikacje.

Druga drobna zmiana byloby przyznawanie 1 punktu (lub punktow dla 2-3 najblizszych) kiedy NIKT nie trafil-dla tych co najblizej.

Ale szczegolnie podkreslam te propozycje pierwsza.

Mozna zawsze zmianiac i wtedy "premie" sie traci bo korzysta sie z dodatkowych danych (w tym "sciagania")

Moze sprobujmy nastepna edycje tak

:-)

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-03-18 18:17:52
Autor: kc
FUTRA.Wyniki za 17-03-2010
Loser <loser212@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Ale premiowac tych, ktorzy dobrze typuja mimo mniejszej ilosci danych (w tym "sciagania")

Pisząc o "ściąganiu" przed 8.00 miałem na myśli ściąganie z rynków światowych, tak jak opisał to sys29, nie od innych uczestników.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-03-18 17:02:18
Autor: kc
FUTRA.Wyniki za 17-03-2010
..ASz.. <aszWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
> A chodzi o to czy ktoś ma "nosa" ....

....inwestujesz tez "na nosa" ??
  pozd.. ASz..

A ty nie? "Manie nosa" to intuicja. Do sukcesu oprócz wiedzy potrzeba szczęścia i intuicji właśnie. Chyba, że masz doskonałą formułę, która wszystko ci wylicza.

pozdrawiam

kc

Data: 2010-03-25 17:35:50
Autor: kc
FUTRA.Wyniki za 17-03-2010
Loser <loser212@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
PS nieustajaco namawiam na uzupelnienie regulaminu i wyzsze premiowanie typujacych wyraznie wczesniej !!!

Mam pomysł na zmotywowanie do wcześniejszego typowania (o co chyba ci chodzi). Typowanie bez powtórzeń. Spośród dwóch, lub więcej typów o tej samej wartości, brany byłby pod uwagę tylko ten najwcześniejszy. :) pozdrawiam kc

Data: 2010-03-25 18:48:30
Autor: kc
FUTRA.Wyniki za 17-03-2010
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Albo jeszcze lepiej: do rozdzielenia po otwarciu punkty od 6 do 1, ale tylko jedna szóstka, jedna czwórka, itd. Przy takim samym typie więcej punktów otrzymuje typujący wcześniej.

kc

Data: 2010-03-25 19:59:22
Autor: Loser
FUTRA.-propozycje zmian naliczania punktacji
Ciao

KC -dzieki za "drazenie tematu" i rozwijanie koncepcji

Technologicznie mozna to rozwiazac na kilka sposobow, ale generalnie moje uwagi to:

1/ wyzsza punktacja dla wczesniej typujacych I TRAFIAJACYCH !!! ,

Dla mnie oczywiste jest to , ze ktos kto potrafi o godz 1700-1800 przewidziec ciag zdarzen w tym koncowke US, Azje i ewnetualne inne zdarzenia i TRAFIC zasluguja na spore dodatkowe punkty w stosunku do osoby, ktora typuje (lub zmienia typ) majac w/w dane juz gotowe (+znajac typowanie innych)

TO JEST NAJWAZNIEJSZY POSTULAT, KTORY PROPONOWALEM ROZPOCZAC OD NOWEJ SERII

2/ przyznawanie punktow powiedzmy 3 najlepszym (z uwzglednieniem rowniez pktu 1) jesli nie byloby trafien, ale 3,2,1 pktow -max 3 osoby 3/ Lekkiej tolerancji technicznej dla osob wysylajacych w roznych warunkach I TRAFIAJACYCH , ktorych typy notowany by byly z max 5 min opoznieniem (cyt wyzej uwage portalu" Uwaga! Po wysłaniu posty mogą się ukazywać z opóźnieniem do 5 minut") tj odejmowaniu po 1 pnkcie za kazda rozpoczeta minute opoznienia

Czyli w moim przypadku -post,ktory dotarl 8:00;48 za 6 pkt (a wysylany wielokrotnie od ok 0740) mialby wartosc 5 pkt

Punkt 4 - trudniejszy nieco w realizacji tj niewattpliwie latwiej jest trafic i zalapac punkty w sytuacji marazmu tj gdy odchylenia kursu zamkniecia od otwarcia sa minimalne

Extra premiowac typy odwazne (I TRAFIAJACE) jesli odchylenie byloby wieksze powiedzmy o 15-20 pkt

Niestety chyba wiem jak sie zakonczy dyskusja n/t propozycji, ale nie moglem zostawic Twojego dalszego drazenia bez odpowiedzi

Pozdrowko

Loser

+

 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Mam pomysł na zmotywowanie do wcześniejszego typowania (o co chyba ci > chodzi). Typowanie bez powtórzeń. Spośród dwóch, lub więcej typów o tej > samej wartości, brany byłby pod uwagę tylko ten najwcześniejszy. :) > > pozdrawiam > > kc

Data: 2010-03-25 20:07:29
Autor: kc
Loser <loser212.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ciao

KC -dzieki za "drazenie tematu" i rozwijanie koncepcji

Widzisz? ASz uważa, że obydwaj jesteśmy looserami :). Myślę, że mój drugi pomysł jest bardzo dobry, ale jak wtedy będziemy porównywać wyniki z wynikami serii historycznych?

kc --

Data: 2010-03-25 22:04:49
Autor: Archangell
[...]

Dajcie spokój. Niepotrzebnie chcecie skomplikować konkurs.
To tylko zabawa.

Arch

Data: 2010-03-25 21:11:35
Autor: kc
FUTRA.-propozycje zmian naliczania punktacji
Archangell <robercisko77@op.pl> napisał(a):
To tylko zabawa.

Arch

Oczywiście, ja odpuszczam. To wszystko z powodu dzisiejszego niepowodzenia:(.
2444. Miałeś chamie...

pozdrawiam
kc

Data: 2010-03-25 20:55:57
Autor: ..ASz..
FUTRA.
> [...]
> Albo jeszcze lepiej: do rozdzielenia po otwarciu punkty od 6 do 1, ale tylko jedna szóstka, jedna czwórka, itd. Przy takim samym typie więcej punktów otrzymuje typujący wcześniej.

Loser i kc... opracujcie zasady nowej punktacji i regulamin. Pod moimi wynikami mozecie codziennie lub raz w tygodniu zamieszczac wyniki wg Swoich zasad i sprawa bedzie rozwiazana..:)

pozdr..ASz..

--

FUTRA.Wyniki za 17-03-2010