FUTRA.Wyniki za 17-06-2011. PODSUMOWANIE

Data: 2011-06-17 07:10:19
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 17-06-2011. PODSUMOWANIE
Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy. W typowaniu otwarcia na kontraktach serii FW20M11 najlepsi okazali sie: 1.sys29 (125pkt), 2gie miejsce zajal Loser (109pkt) a trzeci jest ASz (94pkt). Zwyciezcom serdecznie gratuluje i zycze aby w nastepnej serii rowniez przekroczyli 100 pkt..:). Wszystkim Uczestnikom dziekuje za udzial i zapraszam do zabawy na kolejnej serii kontraktow  ... bedzie okazja do rewanzu:). Serdecznie Wszystkich zapraszam do udzialu w Konkursie FUTRA. Uczestnikom zycze tylko trafnych typowan..:) ================================================================
 Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt. W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania. Typujemy w watku FUTRA (FW20M11) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie. http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.biznes.wgpw&tid=1295985&MID=%3Citc8et%243pq%241%40inews.gazeta.pl%3E

Open FW20M11  2864

Punkty ASz  6
Darek  4
RySZARd  3
DJ(Dominik  3
sys29  3
Loser  2
Archangell  1
Misiek  1
kroovka  1

KLASYFIKACJA sys29  125
Loser  109
ASz  94
=========================
Archangell  93
DJ\(Dominik\  86
kroovka  84
Darek  81
ST- LM  72
RySZARd  68
Misiek  55
tluku  29
Alkor Trade  27
Wolf  8

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2011-06-17 08:59:36
Autor:
[...]

Ale miałeś fuksa Asz. Rzutem na taśmę strąciłeś mnie z podium.
Nie daruję Ci tego ;-)

Arch

Data: 2011-06-17 09:25:02
Autor: ASz
  <archangell77@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> =========================
> Archangell  93

Ale miałeś fuksa Asz. Rzutem na taśmę strąciłeś mnie z podium.

...:).. to wynik chlodnej kalkulacji... no i udalo sie..:). Tylko bingo w typowaniu i roznica 4pkt pozwalalo na wyprzedzenie Ciebie..:). Czas dobrac sie do skory liderom i powalczyc o wyzszy stopien na podium..:) pozdrawiam.. ASz..

Data: 2011-06-17 11:37:15
Autor: totus
ASz wrote:

> [...]

typowaniu i roznica 4pkt pozwalalo na wyprzedzenie Ciebie..:). Czas dobrac
sie do skory liderom i powalczyc o wyzszy stopien na podium..:)

Ja myślę, że wynik sys29 jest nieważny i tym samym macie 2 i 3 miejsce. sys29 ma przecieki i powiązany jest z grubym, który trzyma bananową. Przecież to niemożliwe by wygrywał tyle razy z rzędu i nie był w układzie. Nie mówiąc, że sprawiedliwość społeczna nakazuje takie rozwiązanie.

Data: 2011-06-17 16:55:04
Autor: sys29
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
sys29 ma przecieki i powiązany jest z grubym, który trzyma bananową. Przecież to niemożliwe by wygrywał tyle razy z rzędu i nie był w układzie.

Bardzo chciałbym należeć do jakiegoś układu. Gdybyś miał coś na oku, to pamiętaj o mnie. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2011-06-17 21:27:22
Autor: totus
 sys29 wrote:

[...]

Przecież my jesteśmy w układzie. Mówimy jednym językiem i mamy z grubsza te same cele. Zarobić na dzisiejszy obiad, nie płacić i nie żyć z podatków.

Data: 2011-06-17 15:39:12
Autor: tluku
Gratulacje dla Wszystkich w tym szczególne dla pierwszej 3
tluku

Data: 2011-06-17 17:10:26
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 17-06-2011. PODSUMOWANIE
ASz <1asz@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): Gratulacje dla zwycięzców !

Dzięki Asz za wzorowe prowadzenie naszej zabawy. Ale piękne trafienie zaliczyłeś w ostatniej chwili!! Gdybym walczył o podium, to typowałbym dokładnie tak samo (4 punkty od Aniołka) ... ale chyba nie wyrobiłbym się z poprawką w tak krótkim czasie.

Loser - szkoda, że musiałeś na tak długo odpuścić konkurs. Trafiłeś
niestety na okres, w którym łatwiej było zgadywać, przez co straciłeś
dużo punktów. Mógłbyś wygrać bez problemów ...

Powodzenia w następnej edycji!

pozdr.
sys29

Data: 2011-06-17 22:06:36
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 17-06-2011. PODSUMOWANIE
Ciao

Gratulki Sys za ZWYCIESTWO

Gratulki Asz z wskoczenie w ostatniej chwili na podium -tym razem perfect

Arch -byles blisko - tez gratulki.

Wielkie podziekowania Asz za znamkomite prowadzenie konkursu

Dzieki wszystkim pozostalym uczestnikom.

Sam ciesze sie, ze osiagnalem 3 -cyfrowke i srebro.

Koniec maja bywa u mnie trudny- ten byl wyjatkowy - dla typowania b trudny.

Wrzucilem na niemal 2 tygodnie fiks z poprzedniego i niestety tym razem b malo "zalapalem"

Ale i tak bez watpliwosci Sys jest juz tak uznana firma, ze to nie On typuja otwarcie sesji, a "otwieracze" kieruja sie chyba Jego wskazowkami. :-)

Wszystkim zycze sukcesow w kolejnej edycji

Miłego week-endu

Pozdrowko

Loser

--

FUTRA.Wyniki za 17-06-2011. PODSUMOWANIE