FUTRA.Wyniki za 17-06-2011. PODSUMOWANIE

Data: 2011-06-17 08:59:36
Autor:
FUTRA.Wyniki za 17-06-2011. PODSUMOWANIE

KLASYFIKACJA sys29  125
Loser  109
ASz  94
=========================
Archangell  93

Ale miałeś fuksa Asz. Rzutem na taśmę strąciłeś mnie z podium.
Nie daruję Ci tego ;-)

Arch

Data: 2011-06-17 09:25:02
Autor: ASz
  <archangell77@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> =========================
> Archangell  93

Ale miałeś fuksa Asz. Rzutem na taśmę strąciłeś mnie z podium.

...:).. to wynik chlodnej kalkulacji... no i udalo sie..:). Tylko bingo w typowaniu i roznica 4pkt pozwalalo na wyprzedzenie Ciebie..:). Czas dobrac sie do skory liderom i powalczyc o wyzszy stopien na podium..:) pozdrawiam.. ASz..

Data: 2011-06-17 11:37:15
Autor: totus
ASz wrote:

> [...]

typowaniu i roznica 4pkt pozwalalo na wyprzedzenie Ciebie..:). Czas dobrac
sie do skory liderom i powalczyc o wyzszy stopien na podium..:)

Ja myślę, że wynik sys29 jest nieważny i tym samym macie 2 i 3 miejsce. sys29 ma przecieki i powiązany jest z grubym, który trzyma bananową. Przecież to niemożliwe by wygrywał tyle razy z rzędu i nie był w układzie. Nie mówiąc, że sprawiedliwość społeczna nakazuje takie rozwiązanie.

Data: 2011-06-17 16:55:04
Autor: sys29
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
sys29 ma przecieki i powiązany jest z grubym, który trzyma bananową. Przecież to niemożliwe by wygrywał tyle razy z rzędu i nie był w układzie.

Bardzo chciałbym należeć do jakiegoś układu. Gdybyś miał coś na oku, to pamiętaj o mnie. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2011-06-17 21:27:22
Autor: totus
 sys29 wrote:

[...]

Przecież my jesteśmy w układzie. Mówimy jednym językiem i mamy z grubsza te same cele. Zarobić na dzisiejszy obiad, nie płacić i nie żyć z podatków.

FUTRA.Wyniki za 17-06-2011. PODSUMOWANIE