FUTRA.Wyniki za 17-09-2010.PODSUMOWANIE

Data: 2010-09-17 08:23:47
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 17-09-2010.PODSUMOWANIE
Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy. W typowaniu otwarcia na kontraktach serii FW20U10 najlepsi okazali sie: 1.sys29 (119pkt), 2gie miejsce zajela marzena (115pkt) a trzeci jest Loser (102pkt), ktory typowal na 102;). Zwyciezcom serdecznie gratuluje i zycze aby w nastepnej serii rowniez przekroczyli 100 pkt..:). Tuz za podium znalazl sie kroovka, ktory jako jedyny bierze udzial w naszej zabawie od samego poczatku. Kroovka... jestes wielki(a)... szacun...;) Wszystkim Uczestnikom dziekuje za udzial i zapraszam do zabawy na kolejnej serii kontraktow  ... bedzie okazja do rewanzu:). Serdecznie Wszystkich zapraszam do udzialu w Konkursie FUTRA. Uczestnikom zycze tylko trafnych typowan..:)
   Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11370745

Open FW20U10  2558

Punkty

sys29  4
DJ\(Dominik\  3
Darek  2
Loser  2
marzena  1
ASz  1

KLASYFIKACJA GENERALNA

sys29  119
marzena  115
Loser  102
====================
kroovka  88
ASz  84
Archangell  66
Lech Dubrowski  64
Misiek  61
Darek  57
DJ\(Dominik\  45
SERG  35
kc  16
RySZARd  11
nospam  8
Wolf  4
alkortrade  2
DAK  1

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-09-17 10:36:23
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 17-09-2010.PODSUMOWANIE
Gratulacje dla całej czołówki, zwłaszcza dla marzeny i Losera
za przekroczenie setki. W ogóle to była mocna seria.
Marzenko - chyba po prostu miałem więcej szczęścia. Jak w poniedziałek
nie typowałem, to akurat nikt nie trafił. W środę Ty poplątałaś serie.
Dzisiaj dałaś tuż za nisko ... Odkujesz się w następnej serii. :-)
Loser - gdyby nie Twoje spóźnienia, to mógłbyś nawet wygrać.
Asz - jak zwykle dzięki za wzorowe prowadzenie konkursu.

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-17 12:51:26
Autor: kroovka
FUTRA.Wyniki za 17-09-2010.PODSUMOWANIE
Serdecznie gratuluje zwyciezcom!
Ten konkurs ma swoje niezaprzeczalne zalety, m. in. zmusza na chwile by sie zastanowic nad nie tylko cenami akcji ale ogolnym trendem.

Druga sprawa to ze ostatnio pojawialy sie glosy o chocby drobnych zmianach w regulaminie. Jestem przeciwny.  Takie zmiany moglyby tylko popsuc swietna zabawę. Tu uznanie dla rzetelnego prowadzenia konkursu dla ASZa, Jego zdecydowania i nie robienie wyjatkow:

- TAK TRZYMAC!

kroovka

Data: 2010-09-17 11:21:56
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki serii U10.PODSUMOWANIE i GRATULACJE
Ciao

Wielkie Gratulki Sys29 - ktory nie tylko od ilus tam serii wygrywa, ale i
trzyma b mocny poziom do konca

Wielkie Gratulki Marzena- co seria to lepsza, choc tym razem zabraklo moze
łutu szczescia, ale sie nie poddawaj

Gratulacje dla pozostalych uczestnikow zabawy/ konkursu w sumie edukacyjnego
tez, a Kroovka w pewnym momencie zmobilizowal mnie bo juz powoli zaczal
spychac mnie z tego najnizszego miejsca na podium

Wielkie dzieki ASz za cierpliwe prowadzenie, no i tez gratulki za wynik na
wysokim punktowanym miejscu

+

Jesli mialbym sie jeszcze pokusic o probe prognozowania kolejnej serii to

a/ wyniki chyba beda jednak ciut gorsze , bo moze byc wieksza zmiennosc (zycze
aby nie, ale sadze ze ciezko bedzie do 3-cyfrowki dojsc)

b/ ja nie zalapie sie na podium (ciezszy kwartal i sporo wyjazdow) - chyba ze
bylaby lekka modyfikacja zasad (przeze mnie postulowana), ale ciagle mam
nadziej na "punktowane miejsce"

c/ pare razy "prawo Murphy'ego" mnie dotknie ze "spoznieniami" technicznymi
typow i/lub zmian (a jak zdazy tuz przed 0800 to czasem wlasnie na gorsze)

d/ wielkiego zagrozenia dla Sysa i Marzeny nie widze, ale zycze aby ktos
dolaczyl do tego wybitnego duetu

Pozdrowko dla wszystkich

Loser

Data: 2010-09-17 11:35:44
Autor: alkortrade.com Robert Krassowski
FUTRA.Wyniki za 17-09-2010.PODSUMOWANIE
Wielkie gratulacje dla pierwszej trójki!
RK

Data: 2010-09-17 11:38:35
Autor: marzena
FUTRA.Wyniki za 17-09-2010.PODSUMOWANIE

Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy.

grat sys i Loser!i ogolnie wszystkim!

FUTRA.Wyniki za 17-09-2010.PODSUMOWANIE