FUTRA.Wyniki za 17-09-2010.PODSUMOWANIE

Data: 2010-09-17 10:36:23
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 17-09-2010.PODSUMOWANIE
Gratulacje dla całej czołówki, zwłaszcza dla marzeny i Losera
za przekroczenie setki. W ogóle to była mocna seria.
Marzenko - chyba po prostu miałem więcej szczęścia. Jak w poniedziałek
nie typowałem, to akurat nikt nie trafił. W środę Ty poplątałaś serie.
Dzisiaj dałaś tuż za nisko ... Odkujesz się w następnej serii. :-)
Loser - gdyby nie Twoje spóźnienia, to mógłbyś nawet wygrać.
Asz - jak zwykle dzięki za wzorowe prowadzenie konkursu.

pozdr.
sys29

Data: 2010-09-17 12:51:26
Autor: kroovka
FUTRA.Wyniki za 17-09-2010.PODSUMOWANIE
Serdecznie gratuluje zwyciezcom!
Ten konkurs ma swoje niezaprzeczalne zalety, m. in. zmusza na chwile by sie zastanowic nad nie tylko cenami akcji ale ogolnym trendem.

Druga sprawa to ze ostatnio pojawialy sie glosy o chocby drobnych zmianach w regulaminie. Jestem przeciwny.  Takie zmiany moglyby tylko popsuc swietna zabawę. Tu uznanie dla rzetelnego prowadzenia konkursu dla ASZa, Jego zdecydowania i nie robienie wyjatkow:

- TAK TRZYMAC!

kroovka

--

FUTRA.Wyniki za 17-09-2010.PODSUMOWANIE