FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE

Data: 2010-12-17 08:34:13
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Dobiegl konca kolejny etap naszej zabawy. W typowaniu otwarcia na kontraktach serii FW20Z10 najlepsi okazali sie: 1.sys29 (113pkt), 2gie miejsce zajal Archangell (100pkt) a trzeci jest kroovka (95pkt). Zwyciezcom serdecznie gratuluje i zycze aby w nastepnej serii przekroczyli 100 pkt..:). Wszystkim Uczestnikom dziekuje za udzial i zapraszam do zabawy na kolejnej serii kontraktow  ... bedzie okazja do rewanzu:). Serdecznie Wszystkich zapraszam do udzialu w Konkursie FUTRA. Uczestnikom zycze tylko trafnych typowan..:)
  Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20Z10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11420952

Open FW20Z10  2765

Punkty

DJ\(Dominik\  3
Safranek  2
Loser  2
sys29  1
nospam  1
kroovka  1

KLASYFIKACJA sys29  113
Archangell  100
kroovka  95
=======================
Loser  94
ASz  92
DJ\(Dominik\  78
Darek  61
Misiek  57
Lech Dubrowski  50
RySZARd  44
kecef  31
ST- LM  27
Safranek  9
Wolf  7
Delfino Delphis   6
nospam  1

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-12-17 09:31:36
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
ASz <1asz@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): Gratuluję kolegom dobrych wyników. Asz - podziękowania za nienaganne prowadzenie naszej zabawy.
Powodzenia w następnej serii.

pozdr.
sys29

Data: 2010-12-17 09:39:53
Autor:
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
sys29  113
Archangell  100
kroovka  95
=======================

Kur.. zawsze drugi ;-))
Gratulacje dla zwycięzcy!
W następnej serii moje złoto będzie. ;-)
 Arch

Data: 2010-12-17 10:00:33
Autor: sys29
  <archangell77.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Kur.. zawsze drugi ;-))
Gratulacje dla zwycięzcy!
W następnej serii moje złoto będzie. ;-)
 Arch

Gratulacje za stówkę.
Powodzenia Aniołku !! i wstawaj zawsze co najmniej 10 minut przed 8.00,
abyś zdążył poprawić typowanie.

pozdr.
sys29

Data: 2010-12-17 11:04:50
Autor: Endriu
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Powodzenia Aniołku !! i wstawaj zawsze co najmniej 10 minut przed 8.00,
abyś zdążył poprawić typowanie.

To "aniołku", to dla prawdziwego Archanioła prawie jak obelga :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-17 10:10:27
Autor: sys29
Endriu <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał(a):
> Powodzenia Aniołku !! i wstawaj zawsze co najmniej 10 minut przed 8.00,
> abyś zdążył poprawić typowanie.

To "aniołku", to dla prawdziwego Archanioła prawie jak obelga :).

Wygląda na to, że popełniłem nietakt. Wszystko przez to, że jestem
słabo zorientowany w sprawach religijnych. Mam nadzieję, że Archanioł
mi wybaczy. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-12-17 12:26:31
Autor: Archangell
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE

Ja wstaje dość wcześnie, tylko że muszę mojego Anioła 3-letniego odstawić do przedszkola. Dzisiaj w pracy byłem 7:59 i już nie zdążyłem typować.

słabo zorientowany w sprawach religijnych. Mam nadzieję, że Archanioł
mi wybaczy. :-)

Spokojnie. Asz czy Jap też mówią na mnie Anioł i się nie obrażam :-)

Arch

Data: 2010-12-17 17:42:50
Autor: ..ASz..
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE

Kur.. zawsze drugi ;-))
Gratulacje dla zwyci&#234;zcy!
W nast&#234;pnej serii moje z&#179;oto b&#234;dzie. ;-) Arch

A moze Ty Aniolku jestes poprostu Aniolem Strozem sys29...;)

gratuluje i pozdrawiam..ASz..

Data: 2010-12-17 09:41:42
Autor: kroovka
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Gratuleje anielskiemu systemowi ale  tez szczegolnie Loserowi za zaciecie i AZowi za i jednak dobry wynik i prowadzenie tego fajnego konkursu, dyscyplinujacego przy okazji potrzebe wstawania do komputera rano.
Mysle ze w najblizszej kolejce ASz jednak nie da tak sobie odebrac zwyciestwo-
pamietam wyniki sprzed ilus tam miesiecy.

Gratuluje i pozdrawiam

kroovka a nie Renifer wiec wolę zieloną trawę.

KLASYFIKACJA sys29  113
Archangell  100
kroovka  95
=======================
Loser  94
ASz  92
DJ\(Dominik\  78

Data: 2010-12-17 10:00:46
Autor: ..ASz..
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Walka o trzeci stopien podium byla zacieta i trwala do ostatniego dnia. Niestety latka leca i kondycja juz nie taka...;)).. bo do polowy konkursu jakos mi szlo.  Inna sprawa to ta poranna dyscyplina... kilka razy zaspalem i nie zdazylem poprawic typowania. Moze w nastepnej serii bedzie lepiej...;). Pozdrawiam .. ASz..

[...]

kroovka a nie Renifer wiec wol&#234; zielon&#177; traw&#234;.

Data: 2010-12-17 09:43:15
Autor: Endriu
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
sys29  113

Gratulacje kolego Sys 29 :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-17 09:32:44
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Endriu <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał(a):

Gratulacje kolego Sys 29 :).

Dzięki, Endriu !!

pozdr.
sys29

Data: 2010-12-17 09:54:14
Autor: kroovka
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
> sys29  113

Ladny wynik:
Gramy wirtualnie i tu jestes swietny-zatem jesli tego nie robiles to przeslez postepy obecne w EEX (prognoza 6 mln zl za obecne 1,5 mln i to na juz rynku regulowanym i wyniki oczywiste , o ile ktos nie zamknie granice wschodnie , w PSW Holding ( wyniki teraz i za rok znacznie wieksze, ale już w 2012 bedzie odwrotnie). Czesto o tym pisze ale:
                            Skała drąży wode"
                                  :-)
                                kroovka
Mało o tym myślimy po ile w tych obu spółkach już siedzi naszych Funduszy po 3-
4,99%.

A obe spólki to pochodne kopalnianego wegla. To nadal nieodkryty surowiec ale docenimy go za pare lat.

Data: 2010-12-17 09:52:31
Autor: sys29
kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):

> [...]
4,99%.

A obe spólki to pochodne kopalnianego wegla. To nadal nieodkryty surowiec

Podklejone pod Endriu, a tekst jakby do mnie ...
Od dawna podziwiam Cię za wnikliwe analizy. Ja akcje kupuję bardzo rzadko.
( Gram na futach systemami mechanicznymi.) O EEX nie wiem nic, poza tym, że
ma piękny wykres. Oczywiście żałuję, że go nie kupiłem, gdy jakiś czas temu
namawiałeś forumowiczów. W przyszłym roku będę z uwagą przyglądał się
Twoim rekomendacjom i na pewno na coś się zdecyduję.

pozdr.
sys29

Data: 2010-12-17 10:58:07
Autor: Endriu
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Twoim rekomendacjom i na pewno na coś się zdecyduję.

Warto mieć na uwadzę że, Kroovka rekomendował również i Techmex ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-17 10:06:15
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Endriu <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał(a):
> Twoim rekomendacjom i na pewno na coś się zdecyduję.

Warto mieć na uwadzę że, Kroovka rekomendował również i Techmex ...

Tak, ale na Techmexie można było stracić "tylko" 100%, a na EEX
można było zarobić dużo więcej. Zresztą, gdybym przypadkiem kupił
Techmex, to wywaliłoby mnie szybko na stopie.

pozdr.
sys29

Data: 2010-12-17 10:15:32
Autor: Endriu
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
A jak tam Kroovka portfel na 2011 ?. Są już jakieś założenia ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-17 10:19:37
Autor: DJ\(Dominik\)
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Gratulacje dla czołówki i podziękowania w stronę Asza za prowadzenie.
DJ

Data: 2010-12-17 20:18:45
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Ciao

Po pierwsze primo - wielkie podziewkowania dla Asz-a za bezbledne prowadzenie konkursu po drugie secundo - tym razem oficjalne gratulki dla Sysa29 i Archanioła za zwyciestwo i 3-cyfrowki

po trzecie tertio -gratulki dla Kroovki za braz

Po czwarte quatro - cos trzeba zrobic z regulaminem albo czyms , albo walka ograniczmy tylko do pozostalych miejsc

Bo WSZYSTKIE EDYCJE 2010 R WYGRAL SYS:

a pozostali troche sie co najwyzej "rotowali":

a/ FW20H10 KLASYFIKACJA KONCOWA

sys29  77
marzena  61
Archangell  60
===================
ASz  57
kc  50
RySZARd  45
Loser  45

b/ FW20M10 sys29  94
Loser  62
Archangell  53
============
marzena  48
Darek  48
ASz  47

c/ FW20U10  sys29  119
marzena  115
Loser  102
====================
kroovka  88
ASz  84
Archangell  66

d/ patrz nizej

Po piate quinto (czy jak tam)- GDZIE JEST MARZENA??

Moim zdaniem najpowaznijeszy kandydat(ta) do zdetronizowania (pojedynczego, bo calosciowego nikt nie ma szans chyba) Sys-a.

Brak Marzeny zreszta troche mnie zdemobilizowal

Po szoste-moze kiedys te moje drobne sugestie zmian w regulaminie zostana uwzglednione (??)

Pozdrowko

Loser

+

Data: 2010-12-17 21:56:58
Autor: ..ASz..
[...]

Nie bardzo rozumiem... chcesz zmian w regulaminie aby sys29 przestal wygrywac??. Mam Mu liczyc polowe punktow??... czy liczyc Mu punkty co drugie typowanie??.
Sys29 poprostu dobrze opracowal zalozenia do prawidlowego typowania otwarcia... i chwala Mu za to.
Zmiany w regulaminie... hmmm.. wystarczylo, ze wstajesz 5 min wczesniej i wszystkie Twoje poprawki wchodza w regulaminowym czasie...;). Regulamin jest prosty i czytelny. Latwo i szybko mozna podsumowac typowania. I o to chodzi. Jest to jedyny konkurs na Grupie. Nie ma juz SuperBuhaja, SuperByczka, SuperMisia i FUTFIGHTERow wlasnie przez majstrowanie w regulaminie, skomplikowane podliczanie i wyprowadzenie z Niusow.

Pozdrawiam..ASz..

Data: 2010-12-17 22:44:58
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Ciao

Pominales punkt pierwszy- NAJWAZNIEJSZY czyli dzieki ASz za prowadzenie :-)

Pare innych bardziej żartobliwe, ale moze z uwagi na mrozy i sniegi nie wszyscy od razu zalapuja (a troche szkoda)

Z tymi paroma drobnymi propozycjami to podtrzymuje i bede podtrzymywal- tak jak (jak zauwazylem) Ty bedziesz podtrzymywal, ze nie.

To Ty prowadzisz zabawe i ustalasz regulamin

A budzika nie przestawie, ani za neta/usenet/news.onet nie odpowiadam

Pozdrowko

Loser

PS no a gdzie jest Marzena??

+