FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE

Data: 2010-12-17 09:43:15
Autor: Endriu
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
sys29  113

Gratulacje kolego Sys 29 :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-17 09:32:44
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Endriu <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał(a):

Gratulacje kolego Sys 29 :).

Dzięki, Endriu !!

pozdr.
sys29

--

Data: 2010-12-17 09:54:14
Autor: kroovka
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
> sys29  113

Ladny wynik:
Gramy wirtualnie i tu jestes swietny-zatem jesli tego nie robiles to przeslez postepy obecne w EEX (prognoza 6 mln zl za obecne 1,5 mln i to na juz rynku regulowanym i wyniki oczywiste , o ile ktos nie zamknie granice wschodnie , w PSW Holding ( wyniki teraz i za rok znacznie wieksze, ale już w 2012 bedzie odwrotnie). Czesto o tym pisze ale:
                            Skała drąży wode"
                                  :-)
                                kroovka
Mało o tym myślimy po ile w tych obu spółkach już siedzi naszych Funduszy po 3-
4,99%.

A obe spólki to pochodne kopalnianego wegla. To nadal nieodkryty surowiec ale docenimy go za pare lat.

Data: 2010-12-17 09:52:31
Autor: sys29
kroovka@poczta.onet.pl napisał(a):

> [...]
4,99%.

A obe spólki to pochodne kopalnianego wegla. To nadal nieodkryty surowiec

Podklejone pod Endriu, a tekst jakby do mnie ...
Od dawna podziwiam Cię za wnikliwe analizy. Ja akcje kupuję bardzo rzadko.
( Gram na futach systemami mechanicznymi.) O EEX nie wiem nic, poza tym, że
ma piękny wykres. Oczywiście żałuję, że go nie kupiłem, gdy jakiś czas temu
namawiałeś forumowiczów. W przyszłym roku będę z uwagą przyglądał się
Twoim rekomendacjom i na pewno na coś się zdecyduję.

pozdr.
sys29

Data: 2010-12-17 10:58:07
Autor: Endriu
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Twoim rekomendacjom i na pewno na coś się zdecyduję.

Warto mieć na uwadzę że, Kroovka rekomendował również i Techmex ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-17 10:06:15
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Endriu <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał(a):
> Twoim rekomendacjom i na pewno na coś się zdecyduję.

Warto mieć na uwadzę że, Kroovka rekomendował również i Techmex ...

Tak, ale na Techmexie można było stracić "tylko" 100%, a na EEX
można było zarobić dużo więcej. Zresztą, gdybym przypadkiem kupił
Techmex, to wywaliłoby mnie szybko na stopie.

pozdr.
sys29

Data: 2010-12-17 10:15:32
Autor: Endriu
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
A jak tam Kroovka portfel na 2011 ?. Są już jakieś założenia ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE