FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE

Data: 2010-12-17 09:39:53
Autor:
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
sys29  113
Archangell  100
kroovka  95
=======================

Kur.. zawsze drugi ;-))
Gratulacje dla zwycięzcy!
W następnej serii moje złoto będzie. ;-)
 Arch

Data: 2010-12-17 10:00:33
Autor: sys29
  <archangell77.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Kur.. zawsze drugi ;-))
Gratulacje dla zwycięzcy!
W następnej serii moje złoto będzie. ;-)
 Arch

Gratulacje za stówkę.
Powodzenia Aniołku !! i wstawaj zawsze co najmniej 10 minut przed 8.00,
abyś zdążył poprawić typowanie.

pozdr.
sys29

Data: 2010-12-17 11:04:50
Autor: Endriu
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE
Powodzenia Aniołku !! i wstawaj zawsze co najmniej 10 minut przed 8.00,
abyś zdążył poprawić typowanie.

To "aniołku", to dla prawdziwego Archanioła prawie jak obelga :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-17 10:10:27
Autor: sys29
Endriu <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał(a):
> Powodzenia Aniołku !! i wstawaj zawsze co najmniej 10 minut przed 8.00,
> abyś zdążył poprawić typowanie.

To "aniołku", to dla prawdziwego Archanioła prawie jak obelga :).

Wygląda na to, że popełniłem nietakt. Wszystko przez to, że jestem
słabo zorientowany w sprawach religijnych. Mam nadzieję, że Archanioł
mi wybaczy. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-12-17 12:26:31
Autor: Archangell
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE

Ja wstaje dość wcześnie, tylko że muszę mojego Anioła 3-letniego odstawić do przedszkola. Dzisiaj w pracy byłem 7:59 i już nie zdążyłem typować.

słabo zorientowany w sprawach religijnych. Mam nadzieję, że Archanioł
mi wybaczy. :-)

Spokojnie. Asz czy Jap też mówią na mnie Anioł i się nie obrażam :-)

Arch

Data: 2010-12-17 17:42:50
Autor: ..ASz..
FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE

Kur.. zawsze drugi ;-))
Gratulacje dla zwyci&#234;zcy!
W nast&#234;pnej serii moje z&#179;oto b&#234;dzie. ;-) Arch

A moze Ty Aniolku jestes poprostu Aniolem Strozem sys29...;)

gratuluje i pozdrawiam..ASz..

--

FUTRA.Wyniki za 17-12-2010.PODSUMOWANIE