FUTRA.Wyniki za 24-06-2010

Data: 2010-06-24 08:21:36
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
   Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20U10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11158293

Open FW20U10  2344

Punkty

Loser  6
DJ\(Dominik\  3
sys29  3
marzena  2
Lech Dubrowski  1
ASz  1

KLASYFIKACJA Loser  12
Darek  6
kroovka  6
sys29  6
Archangell  4
ASz  3
marzena  3
DJ\(Dominik\  3
Misiek  2
Lech Dubrowski  1

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-06-24 09:12:53
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
ASz <1asz@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Brwao Loser!  Jutro trzymam za Ciebie kciuki, abyś ustrzelił trzecią "6"
z rzędu, czyli diabełka. :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-24 15:17:33
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
Ciao

Dzieki Sys

Ale na dzis to "miałem koncepta", a na jutro (na razie przynajmniej gorzej), A nastepny tydzien calkiem zle :-(

Ale "bede strzelal"

Pozdrowko

Data: 2010-06-24 16:14:25
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
Loser <loser212@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Ale na dzis to "miałem koncepta", a na jutro (na razie przynajmniej
gorzej),

Po takim dziwacznym wyskoku na fixie i rozciągnięciu bazy do 20 punktów
jutro open pewnie sporo niżej. Pod koniec po prawej stało ponad 1k futów.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-24 20:17:37
Autor: Archangell
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
Po takim dziwacznym wyskoku na fixie i rozciągnięciu bazy do 20 punktów
jutro open pewnie sporo niżej. Pod koniec po prawej stało ponad 1k futów.

Ee może "polski goldman" wie, że jutro rano futy USA na +1% będą. ;-)

Data: 2010-06-24 21:05:45
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
Archangell <robercisko77@op.pl> napisał(a):
Ee może "polski goldman" wie, że jutro rano futy USA na +1% będą. ;-)

Coś kiepsko to wygląda. W krótkim terminie down. Gdybym miał zgadywać
open w oparciu o aktualną sytuację, to więcej, niż 2325 bym nie dał.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-25 11:55:34
Autor: Archangell
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
> Ee może "polski goldman" wie, że jutro rano futy USA na +1% będą. ;-) > Coś kiepsko to wygląda. W krótkim terminie down. Gdybym miał zgadywać
open w oparciu o aktualną sytuację, to więcej, niż 2325 bym nie dał.

Na open nic nie kombinowali ale potem szybciutko zostało skorygowane w górę.
I jak tu nie wierzyć w macholeje na gpw. ;-)

Arch --

Data: 2010-06-25 10:28:18
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
Archangell <robercisko77WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
I jak tu nie wierzyć w macholeje na gpw. ;-)

Arch

IMHO machloje na GPW to raczej margines. Rynek w zasadzie jest czysty.
Uważam, że trendami nie da się manipulować. No ... może trendzikami. :-)

A tak swoją drogą, to powoli zmieniam zdanie o rynku tzn. przestaję
być optymistą. Spójrz np. na małe indeksy. Swig potwierdza trend spadkowy, mwig jakby szykował się do wielkiej zwały. Hmm ...

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-25 12:08:50
Autor: kc
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
 sys29 <sys29@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Archangell <robercisko77WYTNIJTO@op.pl> napisał(a): > I jak tu nie wierzyć w macholeje na gpw. ;-)
> [...]

być optymistą. Spójrz np. na małe indeksy. Swig potwierdza trend spadkowy, mwig jakby szykował się do wielkiej zwały. Hmm ...

And IMHO to co napisałeś było dla mnie niewątpliwe do dzisiaj. Wyskok na 2358 zmienia lekko moje nastawienie. Poniedziałek ( a jeszcze czytelniej wtorek) pokażą mi co dalej.

Data: 2010-06-25 12:35:41
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

And IMHO to co napisałeś było dla mnie niewątpliwe do dzisiaj. Wyskok na 2358 zmienia lekko moje nastawienie. Poniedziałek ( a jeszcze czytelniej wtorek) pokażą mi co dalej.

 Czyli stajesz się optymistą !  Obyś miał rację, bo mam trochę akcji ... :-)

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-25 12:44:46
Autor: kc
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
[...]

No niezupłnie. W podobnej sytuacji, gdy kurs stanął na jednej z moich kresek i doszedł do drugiej, postawiłem wszystko w konkursie XTB. ... i nie wygrałem Mercedesa clx :(

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-25 12:38:12
Autor: kc
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 sys29 <sys29@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Archangell <robercisko77WYTNIJTO@op.pl> napisał(a): > > > I jak tu nie wierzyć w macholeje na gpw. ;-)
> [...]
> być optymistą. Spójrz np. na małe indeksy. Swig potwierdza trend > spadkowy, mwig jakby szykował się do wielkiej zwały. Hmm ...

Przy założniu, że dzisiaj jest dzięki Bogu piątek, bo zawsze mam z tym problem.

A jeszcze na temat manipulacji, grubego, czy tłustego żyda. Tu zgadzam się z Sys29-em, rynek nie jest manipulo(wal)ny. Jako całość.

kc

Data: 2010-06-25 14:59:13
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
Ciao

Niemal udalo mi sie wstac i odpalic kompa

Wprowadzalem mala zmiane na 2330, ale nie chciala cholera wejsc , stad zrezygnowalem

No i 6-ki nie mialbym,choc zawsze 3 punkty wiecej

A  przyszly tydzien a i nie tylko to "randka w ciemno"

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-06-25 19:46:42
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 24-06-2010
[...]

Taki z Ciebie śpioch??  Ja ostatnio wstaję przed siódmą, bo oglądam
mój ulubiony ostatnio serial. :-)
Razem z Kroovką świetnie zaczęliście. Gratulki dla obu.

pozdr.
sys29

--

FUTRA.Wyniki za 24-06-2010