FUTRA.Wyniki za 26-02-2010

Data: 2010-02-26 10:54:55
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 26-02-2010
    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20H10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11094343

Open FW20H10  2212

Punkty

DJ\(Dominik\  6

KLASYFIKACJA sys29  49
Archangell  44
marzena  43
Asz  37
Misiek 36
RySZARd  35
kc  35
Darek  34
Loser  33
Alkortrade  21
DJ\(Dominik\  20
kroovka  18
Robert(felo)  14
Safranek  13
Wolf  10
Lech Dubrowski  2

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-02-26 16:01:54
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 26-02-2010
Ciao

Jako ze pierwszy typowalem a nastroje wtedy nie byly zbyt optymistyczne to moze jednak "nie okazalem sie czlowiekiem zbyt malej wiary"

mimo, iz napisalem

"Choc  z racji nicka/maila moze powinienem 2212 "

Ale to moze natchnelo DJ\(Dominika\ ??

:-)

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-02-26 17:04:19
Autor: DJ\(Dominik\)
FUTRA.Wyniki za 26-02-2010
No co Ty, ja mam swoją metodę. Pi razy oko + łamanie w kościach.
DJ

Data: 2010-02-27 14:32:31
Autor: Lech Dubrowski
FUTRA.Wyniki za 26-02-2010
No co Ty, ja mam swoją metodę. Pi razy oko + łamanie w kościach.

Ja patrze na HSECI. Jesli spada to wiadomo, ze reszta swiata pojdzie za nim. To sprawdzilo sie wczoraj po raz kolejny.

Leszek

DJ

FUTRA.Wyniki za 26-02-2010