FUTRA.Wyniki za 29-05-2009

Data: 2009-05-29 13:01:17
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 29-05-2009
    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20M09) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.
 http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=10616182
 Open FW20H09  1810
 Punkty

iktorn  6  ... gratulki..:).. swietna passa..:)
sys29  4

KLASYFIKACJA  sys29  60
Loser  46
iktorn   39 marzena  39
TomoT  36
ASz  36
kroovka  34
kc  26
Misiek  23
Darek  20
RySZARd  19
Wolf  17
Endriu  14
Sheen  14
Włodziu  12
Safranek  3
Robert(felo)  2
grubianin  1
 pozdrawiam..ASz..

Data: 2009-05-29 15:40:19
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 29-05-2009
Ciao

No ostatnio passa niesamowita

Wydawalo sie, ze Sys29 ma "zwyciestwo jak w banku", a tu raz za razem Totek dla Iktorna, tak ze kto wie :-)

Widac ze teraz zwyciezca bedzie mial wiecej punktow, niz w poprzednich edycjach -bo m.in. poziom sie podniosl

Miłego week-endu

i uwazajcie na zakupach w niedziele bo (z nieznanych powodow ) sklepy pozamykane

Pozdrowko

Loser

ps a mnie podkusilo aby dzis zmienic/obnizyc :-(

..>  pozdrawiam..ASz..

Data: 2009-05-29 18:47:11
Autor: iktorn
FUTRA.Wyniki za 29-05-2009
Loser pisze:
> [...]

Open FW20H09  1810
 Punkty

iktorn  6  ... gratulki..:).. swietna passa..:)
..>

A dzięki dzięki, sam jestem zdziwiony
Tak długo nic mi nie wpadało aż nagle bingo.

W poniedziałek pewnie czar pryśnie :-)

To miłego weekendu

Data: 2009-05-29 19:00:47
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 29-05-2009
Ciao

Tak troche z pamieci- w poprzedniej edycji tez Asz pochwalil mnie za taka serie 6-k (choc chyba tylko 2 pod rzad byly) , no i rzeczywiscie lekko zapeszyl

Ale skonczylo sie zwyciestwem

A zatem...

Powodzonka

Pozdrowko

Loser +

Data: 2009-05-29 21:37:53
Autor: marzena
FUTRA.Wyniki za 29-05-2009
sys29  60
Loser  46
iktorn   39
marzena  39

ale dlaczego jestem na IV miejscu:-((( buuuuuu

Data: 2009-05-29 22:40:10
Autor: ..ASz..
FUTRA.Wyniki za 29-05-2009

ale dlaczego jestem na IV miejscu:-((( buuuuuu

iktorn i Ty zajmujecie wspolnie 3 miejsce. Do konca serii pozostaly jeszcze trzy tyg. i mocno wierze w to, ze samodzielnie zajmiesz 1 miejsce w naszym konkursie. Milego weekendu zycze...;)

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2009-05-29 22:19:08
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 29-05-2009
Ciao

no ladnie

Prowadzi Sys

Passe ma Iktorn

Asz chcialby Marzene (a wiadomo,ze niewazne jak glosujesz-wazne kto glosy liczy :-)

Dobrze, ze ja na luzie bo sie moglbym zalamac i od razu poddac

(a tak poddam sie dopiero jutro :-) )

Pozdrowko

Loser

+

..ASz.. <aszWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):

> ale dlaczego jestem na IV miejscu:-((( buuuuuu iktorn i Ty zajmujecie wspolnie 3 miejsce. Do konca serii pozostaly jeszcze trzy tyg. i mocno wierze w to, ze samodzielnie zajmiesz 1 miejsce w naszym konkursie. Milego weekendu zycze...;)

pozdrawiam ..ASz..

--

FUTRA.Wyniki za 29-05-2009