FUTRA.Wyniki za 29-05-2009

Data: 2009-05-29 15:40:19
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 29-05-2009
Ciao

No ostatnio passa niesamowita

Wydawalo sie, ze Sys29 ma "zwyciestwo jak w banku", a tu raz za razem Totek dla Iktorna, tak ze kto wie :-)

Widac ze teraz zwyciezca bedzie mial wiecej punktow, niz w poprzednich edycjach -bo m.in. poziom sie podniosl

Miłego week-endu

i uwazajcie na zakupach w niedziele bo (z nieznanych powodow ) sklepy pozamykane

Pozdrowko

Loser

ps a mnie podkusilo aby dzis zmienic/obnizyc :-(

ASz <1asz@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Open FW20H09  1810
 Punkty

iktorn  6  ... gratulki..:).. swietna passa..:)
sys29  4
..>  pozdrawiam..ASz..

Data: 2009-05-29 18:47:11
Autor: iktorn
FUTRA.Wyniki za 29-05-2009
Loser pisze:
> [...]

Open FW20H09  1810
 Punkty

iktorn  6  ... gratulki..:).. swietna passa..:)
..>

A dzięki dzięki, sam jestem zdziwiony
Tak długo nic mi nie wpadało aż nagle bingo.

W poniedziałek pewnie czar pryśnie :-)

To miłego weekendu

Data: 2009-05-29 19:00:47
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 29-05-2009
Ciao

Tak troche z pamieci- w poprzedniej edycji tez Asz pochwalil mnie za taka serie 6-k (choc chyba tylko 2 pod rzad byly) , no i rzeczywiscie lekko zapeszyl

Ale skonczylo sie zwyciestwem

A zatem...

Powodzonka

Pozdrowko