FUTRA.Wyniki za 29-05-2009

Data: 2009-05-29 21:37:53
Autor: marzena
FUTRA.Wyniki za 29-05-2009
sys29  60
Loser  46
iktorn   39
marzena  39

ale dlaczego jestem na IV miejscu:-((( buuuuuu

Data: 2009-05-29 22:40:10
Autor: ..ASz..
FUTRA.Wyniki za 29-05-2009

ale dlaczego jestem na IV miejscu:-((( buuuuuu

iktorn i Ty zajmujecie wspolnie 3 miejsce. Do konca serii pozostaly jeszcze trzy tyg. i mocno wierze w to, ze samodzielnie zajmiesz 1 miejsce w naszym konkursie. Milego weekendu zycze...;)

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2009-05-29 22:19:08
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 29-05-2009
Ciao

no ladnie

Prowadzi Sys

Passe ma Iktorn

Asz chcialby Marzene (a wiadomo,ze niewazne jak glosujesz-wazne kto glosy liczy :-)

Dobrze, ze ja na luzie bo sie moglbym zalamac i od razu poddac

(a tak poddam sie dopiero jutro :-) )

Pozdrowko

Loser

+

..ASz.. <aszWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):

> ale dlaczego jestem na IV miejscu:-((( buuuuuu iktorn i Ty zajmujecie wspolnie 3 miejsce. Do konca serii pozostaly jeszcze trzy tyg. i mocno wierze w to, ze samodzielnie zajmiesz 1 miejsce w naszym konkursie. Milego weekendu zycze...;)

pozdrawiam ..ASz..

--

FUTRA.Wyniki za 29-05-2009