FUTRA.Wyniki za 29-10-2010

Data: 2010-10-29 07:50:53
Autor: ASz
FUTRA.Wyniki za 29-10-2010
   Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt, +/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
W regulaminowym czasie mozna zmieniac swoje typownia ale prosze o zaznaczenie w temacie "zmiana" lub "komentarz" do czyjegos typowania.
Typujemy w watku FUTRA (FW20Z10) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz musi byc widoczny na grupie.

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biznes.wgpw&tid=11389656

Open FW20Z10  2645

Punkty

sys29  6
kroovka  6
Loser  4
Darek  4
Lech Dubrowski  1

KLASYFIKACJA sys29  65
Archangell  63
ASz  57
kroovka  53
Loser  49
DJ\(Dominik\  43
Darek  34
Lech Dubrowski  33
kecef  31
Misiek  27
RySZARd  18
ST- LM  17
Delfino Delphis   6
Safranek  2

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-10-29 09:00:22
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 29-10-2010 - Chinczycy i Lineker znow :-)
Ciao

Jest takie stare chinskie przyslowie

" Ile to musi sie zmienic, aby wszystko pozostało po staremu " ??

A Gary Lineker (oddaje sens) - "Piłka to jest taka gra, ze 22 zawodnikow gra
przez 90 minut, a na koncu i tak wygrywaja Niemcy"

:-)

Pozdrowko

Loser

PS a Marzeny brak :-(

+

ASz <1asz.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  KLASYFIKACJA sys29  65

pozdrawiam ..ASz..

Data: 2010-10-29 09:25:36
Autor: sys29
FUTRA.Wyniki za 29-10-2010 - Chinczycy i Lineker znow :-)
Loser <loser212@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Dzisiaj miałem wyjątkowego farta ( 29 to nr dnia moich urodzin ),
bo Aniołek zaspał ( albo miał awarię ), a Asz nie poprawił typowania.

pozdrówko
sys29

Data: 2010-10-29 10:40:11
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 29-10-2010 - Chinczycy i Lineker znow :-)
Ciao

Co zdecydowanie mniej istotne, ale w ostatecznych rozrachunkach o 3 miejsce moze znaczyc , ze Loser jak zobaczyl ze zmieniane na 2645 juz jest to zmienil na 44

:-)

No- gdzie ta Marzena???

Pozdrowko

Loser

Data: 2010-10-29 15:59:22
Autor: Archangell
FUTRA.Wyniki za 29-10-2010 - Chinczycy i Lineker znow :-)
Dzisiaj miałem wyjątkowego farta ( 29 to nr dnia moich urodzin ),
bo Aniołek zaspał ( albo miał awarię ), a Asz nie poprawił typowania.

No niestety zaspałem. Trudniej będzie mi wygrać ale nic to ;-)

Arch

Data: 2010-10-29 16:51:20
Autor: sys29
Archangell <robercisko77@op.pl> napisał(a):
No niestety zaspałem. Trudniej będzie mi wygrać ale nic to ;-)

Arch

Po zmianie czasu Twój zegar biologiczny będzie ustawiony prawidłowo. Ze mną jest dużo gorzej. Po godz. 23.00 jestem ostatnio kompletnie
nieprzytomny, a budzę się ok. 5.30 , czyli "odrobinę" za wcześnie.
Jak zmienią czas to będzie jeszcze gorzej. pozdr.
sys29

Data: 2010-10-30 19:58:02
Autor: Loser
FUTRA.Wyniki za 29-10-2010 - Chinczycy i Lineker znow :-)
Ciao

" Lacze sie w bolu" z Archaniolem, choc niestety musze wstawac wczesniej, ale mam problemu ze zdazeniem do 0800, wiec wole duuuzo wczesniej typowac.

Przynajmniej jest typ zapisany

A ze np rano mi sie 28/10 net zawiesil i nie moglem zmienic (stracilem 3 punkty) to niestety dosc czesty przypadek

Choc jeszcze czesciej te "techniczne spoznienia" o pare/paredziesiat sekund,

Ale walka trwa miedzy panami A/A  i Sysem, choc rezultat juz od kilku edycji i tak jest znany

Archangell <robercisko77@op.pl> napisał(a): > No niestety zaspałem. Trudniej będzie mi wygrać ale nic to ;-)