FUTRA (dłuższy czas, może dzień, może tydzień, może miesiąc)

Data: 2009-04-22 13:53:47
Autor: macieks
FUTRA (dłuższy czas, może dzień, może tydzień, może miesiąc)
Koleżanki i Kolegi :)

Chciałbym poznać Wasze opinie na temat maxa obecnego ruchu. Gdzie mogą
dojść rynki na max, zanim wyskoczą z obecnych kanałów i dlaczego?

Mi z fibo (cała bessa, przyjmując dołek w marcu) wychodzi, że 23.6 %
zniesienia WIG20 to ok 1900 (+/- 20), SP500 880, DJ 8300. To może być
koniec ruchu.
Plus u nas linia X 2007 przez IX 2008 do dzisiaj, niezłe ograniczenie
górne kanału.
Plus dwa szczyty ok 1920, XI 2008 i I 2009.

Jak to widzicie, czy mogłoby wyskoczyć dalej?

I olać dzisiejsze(22.04.09) zakończenie w USA nawet jakby miało spadać
przez 30 najbliższych sesji.
Pokażcie ludkowie że patrzycie 10% w górę i w dół, stoplossy
załatwiają sprawę :)

Coś tam sobie robiłem, na raty to pisałem, a tu widzę że USA
poleciałooooo, to dobrze, wypowiedzą się ludzie odważni, nawet jak max
był i nie wróci więcej :)

Data: 2009-04-22 23:04:19
Autor: Fidelio
FUTRA (dłuższy czas, może dzień, może tydzień, może miesiąc)
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:0b10fe40-afc7-4a46-a8a6-6d693b6a3acde21g2000yqb.googlegroups.com...
Koleżanki i Kolegi :)

Coś tam sobie robiłem, na raty to pisałem, a tu widzę że USA
poleciałooooo, to dobrze, wypowiedzą się ludzie odważni, nawet jak max
był i nie wróci więcej :)

Wiele chyba zależy od wyników za I kwartał, które u nas zaczynają się w przyszłym tygodniu pojawiać, np. TP SA podaje we wtorek swoje.
By the way, co sądzicie o sytuacji na Tepsie? W ostatnich dniach nie schodziło poniżej 18,65 a tu nagle dziś poszło do 18,50...

Data: 2009-04-22 23:24:28
Autor: Baloo

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:gso0of$qa6$1news.task.gda.pl...

By the way, co sądzicie o sytuacji na Tepsie? W ostatnich dniach nie schodziło poniżej 18,65 a tu nagle dziś poszło do 18,50...

Może o to chodzi:
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,6525161,_GP___Telekomunikacja_Polska_przestala_podlaczac_klientom.html

Data: 2009-04-23 00:06:05
Autor: Fidelio
Użytkownik "Baloo" <baluu@onet.eu> napisał w wiadomości news:gso21q$m5b$1news.onet.pl...

[...]

Chyba nie, to już zdążyli zdementować w trakcie sesji.

Data: 2009-04-23 18:55:42
Autor: skippy
[...]

Tepsa to słaby wskaźnik, bo ma pancerny kurs bym powiedział.
Ciekawe z czego to wynika.
Może ktoś wie?

Data: 2009-04-23 01:11:00
Autor: Barbara
[...]

[...]

Maciejko :)
napisz po polsku a nie po polskawemu, może wtedy będzie warto odpowiadać ...
bo, jak dotąd, można to traktować wyłącznie jako prowokację :(
Barbara

Data: 2009-04-23 00:39:29
Autor: macieks
On 23 Kwi, 01:11, "Barbara" <ba...@in.com.pl> wrote:
Użytkownik "macieks" <mmmaciek...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:0b10fe40-afc7-4a46-a8a6-6d693b6a3acde21g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Tu nie kącik poetycki. Ze mnie dupa nie humanista.
Jeżeli moje skróty myślowe są nie zrozumiałe, graficzna prezentacja
mojej wypowiedzi http://mmmacieksss.wrzuta.pl/obraz/29D91Ie14Rq/20

'bo, jak dotąd, można to traktować wyłącznie jako prowokację :( '
z grzeczności bez komentarza

'może wtedy będzie warto odpowiadać .'
może dostąpię tego zaszczytu

Data: 2009-04-23 19:28:44
Autor: komunista0
[...]

Czyżby jakiś krach się szykował? Powyższy tekst??? Rekomendacje maklerów i
tajemniczy poziom z nikąd 1702??? Zapowiedź bardzo dobrych wyników KGHM???

Data: 2009-04-23 19:31:45
Autor: komunista0
> [...]
tajemniczy poziom z nikąd 1702??? Zapowiedź bardzo dobrych wyników KGHM???

Zapomniałem o spadku złotego.

Data: 2009-04-23 21:30:44
Autor: Sheen
FUTRA (dłuższy czas, może dzi eń, może tydzień, może miesiąc)
Taka wiedza jest wiele warta, ale u mnie masz to za friko :) bo wiem, że i tak nie skorzystasz.

Poziom 2020 osiągniemy w pierwszej połowie maja. Później nastąpi korekta, a w czerwcu osiągniemy co najmniej 2200.

Data: 2009-04-23 12:52:13
Autor: macieks
On 23 Kwi, 21:30, Sheen <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl> wrote:
[...]

Po czym wnosisz, że nie skorzystam ?
Po to się chyba pytam, żeby poznać zdanie innych.

Data: 2009-04-23 21:34:08
Autor: Fidelio
Użytkownik "Sheen" <z1y2g3r4e5s@BEZcyfr_vp.pl> napisał w wiadomości news:gsqfpa$s5p$1news.onet.pl...
Taka wiedza jest wiele warta, ale u mnie masz to za friko :) bo wiem, że i tak nie skorzystasz.

Poziom 2020 osiągniemy w pierwszej połowie maja. Później nastąpi korekta, a w czerwcu osiągniemy co najmniej 2200.

A teraz zdejmij różowe okulary i napisz jeszcze raz ;-)

FUTRA (dłuższy czas, może dzień, może tydzień, może miesiąc)