FUTRA (dłuższy czas, może dzień, może tydzień, może miesiąc)

Data: 2009-04-22 23:04:19
Autor: Fidelio
FUTRA (dłuższy czas, może dzień, może tydzień, może miesiąc)
Użytkownik "macieks" <mmmacieksss@gmail.com> napisał w wiadomości news:0b10fe40-afc7-4a46-a8a6-6d693b6a3acde21g2000yqb.googlegroups.com...
Koleżanki i Kolegi :)

Coś tam sobie robiłem, na raty to pisałem, a tu widzę że USA
poleciałooooo, to dobrze, wypowiedzą się ludzie odważni, nawet jak max
był i nie wróci więcej :)

Wiele chyba zależy od wyników za I kwartał, które u nas zaczynają się w przyszłym tygodniu pojawiać, np. TP SA podaje we wtorek swoje.
By the way, co sądzicie o sytuacji na Tepsie? W ostatnich dniach nie schodziło poniżej 18,65 a tu nagle dziś poszło do 18,50...

Data: 2009-04-22 23:24:28
Autor: Baloo

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:gso0of$qa6$1news.task.gda.pl...

By the way, co sądzicie o sytuacji na Tepsie? W ostatnich dniach nie schodziło poniżej 18,65 a tu nagle dziś poszło do 18,50...

Może o to chodzi:
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,6525161,_GP___Telekomunikacja_Polska_przestala_podlaczac_klientom.html

Data: 2009-04-23 00:06:05
Autor: Fidelio
Użytkownik "Baloo" <baluu@onet.eu> napisał w wiadomości news:gso21q$m5b$1news.onet.pl...

[...]

Chyba nie, to już zdążyli zdementować w trakcie sesji.

Data: 2009-04-23 18:55:42
Autor: skippy
[...]

Tepsa to słaby wskaźnik, bo ma pancerny kurs bym powiedział.
Ciekawe z czego to wynika.
Może ktoś wie?

FUTRA (dłuższy czas, może dzień, może tydzień, może miesiąc)