FUTURES PKO BP

Data: 2009-10-03 14:02:21
Autor: Loser
FUTURES PKO BP
Ciao

Ty mi lepiej wytlumacz -dlaczego wczesniej tak zle wycenialy odjecie praw poboru i placono o 1-2 zety za wysoko w stosunku do wartosci teoretycznej

Jacys dziwni gracze na tych kontraktach FKO bo na koniec piatku z kolei o 93 grosze ponizej ceny waloru - a teraz juz nie ma zadnych "mykow"

A sam punkt odniesienia jest dostosowywany po uzyskaniu pelnych informacji- czesciej mogl byc co najwyzej szacunkowo o 2.50-3 nisze od ceny waloru (chyba ze zalozyc ryzyko nie dojscia emisji do skutku)

Nikt nie kazal "sie stosowac" i mozna bylo nadal uparcie byc o 1-2 zety wyzej zawierac transakcje (jak sie znajdowalo 2ga strone chetna za taka cene)

:-)

Pozdrowko

Loser

Dars <dars@poczta.onet.pl> napisał(a):
Może mi ktoś wytłumaczyc.... dlaczego nagle spadły tak kontrakty na PKO BP ?
Wiem że wczoraj był ostatni dzien aby dostac PP....
ale fiuty nagle spadły.......

pzdr
Dars

--