(FUW) Freeware a jeszcze jeden podatek.

Data: 2013-03-15 09:01:40
Autor: z
(FUW) Freeware a jeszcze jeden podatek.
Producenci lub wydawcy egzemplarzy utworów [...] niekorzystających
z ochrony autorskich praw majątkowych, są obowiązani do przekazywania
na rzecz Funduszu (...), wpłaty wynoszącej od 5 % do 8 % wpływów brutto
ze sprzedaży egzemplarzy tych utworów
-- -

  Strzeżcie się wzięcia od kogo¶ "opłaty za płytkę", je¶li na
tę płytkę nagrali¶cie "tre¶ć niechronion±" :P
  Najpierw niech płytkę kupi (pust±!), wyjdzie za drzwi, wróci,
potem można za darmo nagrać :>
  Inaczej nie tylko kasa fiskalna, ale jeszcze wykroczenie za
nieodprowadzenie podatku (tej opłaty) :]

I proszę. Kolejny powód żeby ten system pocałował mnie w d...

Data: 2013-03-15 10:17:40
Autor: Maruda
(FUW) Freeware a jeszcze jeden podatek.
W dniu 2013-03-15 09:01, z pisze:

Strzeżcie się wzięcia od kogoś "opłaty za płytkę", jeśli na
tę płytkę nagraliście "treść niechronioną" :P
Najpierw niech płytkę kupi (pustą!), wyjdzie za drzwi, wróci,
potem można za darmo nagrać :>
Inaczej nie tylko kasa fiskalna, ale jeszcze wykroczenie za
nieodprowadzenie podatku (tej opłaty) :]

I proszę. Kolejny powód żeby ten system pocałował mnie w d...

To nie tak... :)
Jeśli wyrośnie Ci gdzieś (absolutnie Ci tego nie życzę!) guz nowotworowy, to czy powiesz mu "pocałuj mnie w d."?
Nie! Bo wiesz, że pozostawiony sam-sobie będzie rósł, aż wyssie z Ciebie wszystko i Cię zabije. Użyjesz wszelkich dostępnych środków, aby go wypalić, zatruć, zniszczyć, zabić, wyciąć i wyrzucić.

Podobnie ten system jest nowotworem na tym Kraju i tym Narodzie. Nie odwracaj się do niego tyłem, bo Ci wbije nóż w plecy. To ten system trzeba wypalić, zatruć, zniszczyć, zabić, wyciąć i wyrzucić.
I patrzeć, jak płonie.

Udało się rozwalić "Sajuz nieruszimyj", to to też się uda.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-03-15 10:26:40
Autor: RoMan Mandziejewicz
(FUW) Freeware a jeszcze jeden podatek.
Hello Maruda,

Friday, March 15, 2013, 10:17:40 AM, you wrote:

[...]
Je¶li wyro¶nie Ci gdzie¶ (absolutnie Ci tego nie życzę!) guz nowotworowy, to czy powiesz mu "pocałuj mnie w d."?
Nie! Bo wiesz, że pozostawiony sam-sobie będzie rósł, aż wyssie z Ciebie
wszystko i Cię zabije. Użyjesz wszelkich dostępnych ¶rodków, aby go wypalić, zatruć, zniszczyć, zabić, wyci±ć i wyrzucić.
Podobnie ten system jest nowotworem na tym Kraju i tym Narodzie. Nie
odwracaj się do niego tyłem, bo Ci wbije nóż w plecy. To ten system trzeba wypalić, zatruć, zniszczyć, zabić, wyci±ć i wyrzucić.
I patrzeć, jak płonie.
Udało się rozwalić "Sajuz nieruszimyj", to to też się uda.

Jasne. Wystarczy tylko raz wygrać wybory. A nie tylko marudzić i
namawiać do rewolucji.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-15 10:35:00
Autor: Tomasz Kaczanowski
[...]

Ordynacja trochę utrudnia wej¶cie "nowym"....

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2013-03-15 10:59:38
Autor: RoMan Mandziejewicz
(FUW) Freeware a jeszcze jeden podatek.
Hello Tomasz,

Friday, March 15, 2013, 10:35:00 AM, you wrote:

[...]

[...]

Ordynacja czy niedobór wyborców?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-15 11:31:12
Autor: Maruda
(FUW) Freeware a jeszcze jeden podatek.

Udało się rozwalić "Sajuz nieruszimyj", to to też się uda.
Jasne. Wystarczy tylko raz wygrać wybory. A nie tylko marudzić i
namawiać do rewolucji.
Ordynacja trochę utrudnia wejście "nowym"....

Ordynacja czy niedobĂłr wyborcĂłw?

Poczytaj o prawie Parkinsona i nie tylko. To jest mafia, która dorwała się do złotodajnej żyły i posiadła władzę, która uniemożliwia jakąkolwiek konkurencję. Po dobroci tego się zmienić nie da. "Nowotwór" jest bardzo dobrym porównaniem.

A trochę racji masz o tyle, że bydło rzeźne jest na tyle bezmózgie, że wystarczy mu zielone pastwisko i nie dociera do jego świadomości dokąd i po co odjeżdżają te ciężarówki. Teraz do pilnowania bydła nawet psa nie potrzeba. (A dawniej, psy pasterskie, to były do ochrony przed drapieżnikami.)

Trzeba więc huknąć, czy tupnąć na tyle mocno, żeby to bydło wystraszyło się i ruszyło z kopyta. Masę (bezmózgą) zamienić w energię i odpowiednio zagospodarować i skierować tę energię. :)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-03-15 11:43:35
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, March 15, 2013, 11:31:12 AM, you wrote:

[...]

Bla, bla, bla.

Po raz kolejny: trzeba wygrać wybory a nie marudzić.

[...]

Trzeba więc hukn±ć, czy tupn±ć na tyle mocno, żeby to bydło wystraszyło
się i ruszyło z kopyta. Masę (bezmózg±) zamienić w energię i odpowiednio
zagospodarować i skierować tę energię. :)

Jak dot±d, wszystkie rewolucje zeżarły swoje dzieci i kosztowały życie
MILIONÓW ludzi. Dziękuję - pomimo tego, że demokracja to najgorszy
ustrój - wolę j± od władzy nawiedzonych.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-15 14:09:56
Autor: m
On 15.03.2013 11:43, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
MILIONÓW ludzi. Dziękuję - pomimo tego, że demokracja to najgorszy
ustrój - wolę j± od władzy nawiedzonych.

Po pierwsze, nie wszystkie pożarły - tylko te które wygrały. I nie wszystkie kosztowały miliony żyć. Pierwsze 2 z brzegu - amerykańska i przemysłowa - nie mog± się chyba poszczycić tak± liczb± ofiar.

p. m.

Data: 2013-03-15 12:44:43
Autor: Tomasz Kaczanowski
[...]

Ordynacja, oraz faworyzowanie partii w sejmie przede wszystkim daje duży, trudny do przeskoczenia próg wej¶cia. Bo wyborcy w swojej masie s± durni, ale tego się nigdy nie zmieni, to po prostu trzeba wykorzystać.

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2013-03-15 14:23:02
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, March 15, 2013, 12:44:43 PM, you wrote:

[...]

Chcesz przej±c władzę a nie jeste¶ w stanie nawet przeskoczyć 5% progu
wyborczego? To jakim prawem ż±dasz władzy? W imieniu kogo? Mniej niż
5%? Na drzewo!

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-15 14:34:43
Autor: Tomasz Kaczanowski
[...]

Tu nie chodzi tylko o 5% próg wyborczy - wczytaj się w ordynację dokładniej i może zrozum, gdzie s± problemy, oraz gdzie trzeba wyłożyć dużo pieniędzy, konkuruj±c z partiami dotowanymi z Twoich podatków, dodatkowo często maj±c mniej czasu na promocję niż one, a promocja przy obecnej ordynacji musi być droga, dodatków trzeba mieć znane nazwiska, oraz znajomo¶ci w której¶ z firm tworz±cych przedwyborcze sondaże. Palikot to rozumiał, ale ma partie typu jedna wielka zbieranina.

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2013-03-15 15:50:54
Autor: RoMan Mandziejewicz
(FUW) Freeware a jeszcze jeden podatek.
Hello Tomasz,

Friday, March 15, 2013, 2:34:43 PM, you wrote:

[...]

[...]

Facet, chcesz żebym postawił na partię, która nie potrafi zebrać
pieniędzy na kampanię i przekroczyć progu wyborczego? Po co mam
marnować na nich głos?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-03-15 16:03:43
Autor: Tomasz Kaczanowski
[...]

A może zajrzyj do ordynacji?
Zdaj sobie sprawę, że obecnie dostępne partie również nie potrafi± zebrac pieniędzy, bior± je z budżetu. Maj± więcej czasu w którym mog± prowadzić kampanię wyborcz±.

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2013-03-15 16:17:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
(FUW) Freeware a jeszcze jeden podatek.
Hello Tomasz,

Friday, March 15, 2013, 4:03:43 PM, you wrote:

[...]

[...]
Nie¶miało przypomnę, że PSLowi odebrano dotację. I nadal żyj±.

--
Best regards,
 RoMan

(FUW) Freeware a jeszcze jeden podatek.