FV za towar którego nie mam

Data: 2009-04-15 10:24:25
Autor:
FV za towar którego nie mam
Proszę o radę

Jak to Gotfryd powtarza, po rady należy iść do doradcy. My tylko dyskutujemy.

jak przeprowadzić sprzedaż towaru którego nie mam ( nie mam na niego FV w momencie sprzedaży)

Nie ma możliwości.

Sytuacja wygląda tak:
robie zamówienia na np. pustak MAX,
ludzie chcą mi za te kwiatki zaplacić z góry, zebym mogl zaplacić dostawcy
ale nie moge im wystawić FV bo nie mam towaru

Zgadza się, bo na co? Ale...

na jakiej podstawie ludzie mogą mi zaplacić?

Na podstawie umowy, jaką zawarliście. Niektórzy wystawiają pisemne potwierdzenie finansowych warunków tej umowy wystawiajac "zamówienie", "proforma", "faktura proforma" itd.

Po otrzymaniu pieniędzy wystawisz na zaliczkę f-rę VAT. I wszystko.

FV za towar którego nie mam