FW20

Data: 2009-06-18 17:31:40
Autor: skippy
FW20
Ważne wsparcie obronione, ale IMO zgodnie z terminami idzie era niedżwiedzia.

http://ifutures.pl/download/file.php?id=6368&mode=view

Data: 2009-06-18 08:48:07
Autor: macieks
FW20
On 18 Cze, 17:31, "skippy" <m...@on.the.moon> wrote:
Ważne wsparcie obronione, ale IMO zgodnie z terminami idzie era
niedżwiedzia.

http://ifutures.pl/download/file.php?id=6368&mode=view

Nasze wsparcie to pikuś na mapie świata, ale ważne dla naszych
portfeli :)

 opór SP500 920 i EURUSD 1,40 to jest wyzwanie, jak to rynek zrobi to
rezygnuje z S.

Data: 2009-06-18 18:39:45
Autor: PM
FW20
W jaki sposób te terminy ustaliłeś ?

Data: 2009-06-19 09:48:28
Autor: skippy
FW20
Wzorcowa symetria, tylko czy to daje coś więcej niż 50/50?

http://ifutures.pl/download/file.php?id=6375

Data: 2009-06-19 11:13:59
Autor: PM
FW20
:) W20 wygląda ździebko inaczej ... Żeby zwiększyć szanse zerknij jeszcze na dax-a i ew sp500 ...

Data: 2009-06-22 20:07:03
Autor: skippy
FW20

Użytkownik "skippy" <man3@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h1dn72$95v$1nemesis.news.neostrada.pl...
Ważne wsparcie obronione, ale IMO zgodnie z terminami idzie era niedżwiedzia.

http://ifutures.pl/download/file.php?id=6368&mode=view

A teraz DJIA, ale u nasz idziemy analogicznie, tylko tam ze wzgl. na płynność bardziej klasyczne ukształtowanie:
http://ifutures.pl/download/file.php?id=6384&mode=view

IMO czas na korektę 38-62%.
U nas jest analogicznie.
Jeśli 12 czerwca to nie początek korekty, zasięg paraboli DJIA nie powinien przekroczyć 9k.

Data: 2009-06-25 15:05:55
Autor: skippy
FW20
Wygląda mi, że jeśli pęlnie gruba czerwona, to (5) spadkowa będzie kończona w okolicy 1766 albo 1684.

http://ifutures.pl/download/file.php?id=6407&mode=view

Data: 2009-07-03 11:57:12
Autor: skippy
FW20

Użytkownik "skippy" <man3@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h1vsrn$6t1$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wygląda mi, że jeśli pęlnie gruba czerwona, to (5) spadkowa będzie kończona w okolicy 1766 albo 1684.

http://ifutures.pl/download/file.php?id=6407&mode=view

Chyba już czas.
http://ifutures.pl/download/file.php?id=6455

Data: 2009-07-03 12:02:42
Autor: Virck
FW20

"skippy" <man3@on.the.moon> wrote in message news:h2kkpr$rv0$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Juz widze strasznie pocierasz noga o noge....To musza byc dla ciebie meczarnie to czekanie na zwale....Kazdego dnia czy to juz, a moze jutro, chyba juz czas....

Data: 2009-07-03 04:19:30
Autor: macieks
FW20
On 3 Lip, 12:02, "Virck" <vi...@verizon.com> wrote:
"skippy" <m...@on.the.moon> wrote in message

> [...]

Juz widze strasznie pocierasz noga o noge....To musza byc dla ciebie
meczarnie to czekanie na zwale....Kazdego dnia czy to juz, a moze jutro,

A nawet jak tak jest, to co w tym złego.
I nie chodzi tu konkretnie o "zwałe", tylko o początek dużego ruchu.
Kierunek nie ważny.
Dla gracza złapanie max/min rynku to piękna sprawa.

A kierunek w dół staje się powoli coraz bardziej realny. I od 2
tygodni to S daje więcej zarobić.

Data: 2009-07-03 12:09:03
Autor: skippy
FW20

Użytkownik "Virck"

Juz widze strasznie pocierasz noga o noge....To musza byc dla ciebie meczarnie to czekanie na zwale....Kazdego dnia czy to juz, a moze jutro, chyba juz czas....

:)
Na nic nie czekam; czekałem do 12 czerwca.
Mało uważnie czytasz.
Teraz jest tylko kwestia głębokości i wyjścia jeśli nie będzie szans realizacji zniesienia 50-62% wzrostu od lutego.

Data: 2009-07-03 12:05:22
Autor: george
FW20

[...]

myślisz że polecimy bez "ameryki" ?
george

Data: 2009-07-03 12:12:14
Autor: skippy
FW20

Użytkownik "george"

myślisz że polecimy bez "ameryki" ?
george

IMO szanse na wybicie z tego bez korekty 50-62% są skromne.
http://ifutures.pl/download/file.php?id=6456&mode=view

Data: 2009-07-03 12:18:26
Autor: george
FW20

"skippy" <man3@on.the.moon> wrote in message news:h2klm4$rp$1atlantis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "george"

myślisz że polecimy bez "ameryki" ?
george

IMO szanse na wybicie z tego bez korekty 50-62% są skromne.
http://ifutures.pl/download/file.php?id=6456&mode=view

w dłuższym terminie się zgadzam, myślałem że pytasz o dzień dzisiejszy...
george

Data: 2009-07-03 15:07:44
Autor: skippy
FW20

Użytkownik "george"
Użytkownik "george"

[...]

A dziś bez Ameryki to pewnie wykręcą jakiś cudofix.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-03 13:01:50
Autor: Virck
FW20

[...]

Kolejny teoretyk wizjoner...Oni sa codziennie w telewizorni...Od mniej wiecej 1500 caly czas slysze o tym zniesieniu 50%.....Osmieszaja sie ale dalej to samo...Jak tylko rosnie natychmiast zmieniaja, ze moliwe dalsze wzrosty 2200-2400. Jak tylko dzien spadku od razu slysze, ze spadek...na 1500....Przyslowie, ze lepiej wydawac sie byc idiota nic nie mowiac niz sie odezwac i rozwiac o sobie wszelkie watpliwosci sa tu jak najbardziej na miejscu.....

Data: 2009-07-03 13:09:52
Autor: skippy
FW20
Bredzisz.
Od marca mówiłem o wzrostach do początku czerwca.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-03 14:46:21
Autor: Virck
FW20

"skippy" <man3@on.the.moon> wrote in message news:h2kpgd$lls$1nemesis.news.neostrada.pl...
Bredzisz.
Od marca mówiłem o wzrostach do początku czerwca.

To nie dotyczy tylko ciebie ale tej masy baranow, ktorzy gledza kazdego dnia tylko aby cos gadac....
A co zrobisz jak od przyszlego tygodnia beda wzrosty? Zmienisz zdanie czy napiszesz, ze sie mylilem?

Data: 2009-07-03 15:02:41
Autor: skippy
FW20

Użytkownik "Virck" <virck@verizon.com> napisał w wiadomości news:008519ff$0$9380$c3e8da3news.astraweb.com...

[...]

Zmienię zdanie w postaci zamknięcia S na pewnym poziomie ponad 1900.

Data: 2009-07-06 15:00:05
Autor: skippy
FW20

[...]

Podstawowy zakres się wyczerpał.