FW20

Data: 2010-09-07 20:53:44
Autor: Dars
FW20
Czy ktoś tu jeszcze gra na FW20, SP500,
czy juz same automaty tu piszą ????

pzdr
Dars

Data: 2010-09-07 20:56:56
Autor: DJ\(Dominik\)
FW20
Wiekszosc mam na S
A Ty?

DJ

Data: 2010-09-07 23:05:57
Autor: Delfino Delphis
FW20
DJ(Dominik) wrote:

Wiekszosc mam na S
A Ty?

Ja np. mam akcje. Na tych cholernym boczniaku na elce zarobiłem od maja jakieś grosze, za to na akcjach małych i średnich mam z 15%. Dziwne.

Data: 2010-09-08 07:00:33
Autor: Dars
FW20
Ja też mam S..... dzisiaj pewnie będą spadki.......
zobaczymy czy 2450 wytrzyma.

Wiekszosc mam na S
A Ty?

DJ

Data: 2010-09-08 13:10:13
Autor: DJ\(Dominik\)
FW20

Ja też mam S..... dzisiaj pewnie będą spadki.......
zobaczymy czy 2450 wytrzyma.

Dzis od 2490 full long

Data: 2010-09-07 20:57:00
Autor: walter
FW20

Użytkownik "Dars" <dars@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i661np$ieg$1news.onet.pl...
Czy ktoś tu jeszcze gra na FW20, SP500,

Charlie gra ale ma wyjebanie opoznione sygnaly

Data: 2010-09-07 21:09:34
Autor: Endriu
FW20
Czy ktoś tu jeszcze gra na FW20, SP500,
czy juz same automaty tu piszą ????

Ja nie gram, ale gdybym grał to byłbym aktualnie long przy stopie na 2475 na FW20U10.
Jeśli chodzi o kreski to sytaucja jest napięta jak barania torba, bo właśnie się konkretnie odbiło od pomarańczowego oporu:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2a91ab3afa34cc60.html

 .... a gra idzie o ty czy Donek z Bronkiem (i Polską) czasami w przyszłym roku nie zbankrutuje (gdyby padło w przyszłych dwóch tygodniach czerwone wsparcie) ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-07 12:28:50
Autor: Charlie delta
FW20
On 7 Wrz, 21:09, "Endriu" <nmp1WYTNI...@interia.pl> wrote:
> [...]

roku nie zbankrutuje (gdyby padło w przyszłych dwóch tygodniach czerwone

życzę tej parce wszystkiego najgorszego

a POlszewia ?

wyboru dokonała, może iść z nimi na dno

trauma dewastacji gospodarki przywróci wiarę w Boga i nadzieję w
drugim człowieku

Data: 2010-09-07 21:48:57
Autor: Endriu
FW20
trauma dewastacji gospodarki przywróci wiarę w Boga i nadzieję w
drugim człowieku

W Boga, z którym to nieżyjąca para prezydencka.... :

O. Rydzyk o prezydentowej: Ty czarownico, sama się poddaj eutanazji
http://www.tvn24.pl/-1,1513462,wiadomosc.html

.....otoczona w PiS-ie byłymi PZPR-owskimi aparatczykami

Wklejam listę bliskich współpracowników braci Kaczyńskich.
http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/msg/b62b67fdeea56926?hl=pl

.... nie miała za wiele wspólnego, wielokrotnie to udowadniając:

1) Sławetne zdanie do Marka Jurka w kluczowym momencie dla Polski gdy szło o głosowanie nad nienarodzonymi dziećmi:
http://tiny.pl/h7ngm

"Sumienie to sobie zostaw w konfesjonale, w kościele".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-07 21:27:28
Autor: Endriu
FW20
Ja nie gram, ale gdybym grał to byłbym aktualnie long przy stopie na 2475 na FW20U10.
Jeśli chodzi o kreski to sytaucja jest napięta jak barania torba, bo właśnie się konkretnie odbiło od pomarańczowego oporu:

Reasumując - losy mojego jutrzejszego stopa zależą w dużej mierze od tego jak jutro zatypują na FUTRA Sys29 z Marzeną :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-08 20:35:40
Autor: Endriu
FW20
Reasumując - losy mojego jutrzejszego stopa zależą w dużej mierze od tego jak jutro zatypują na FUTRA Sys29 z Marzeną :).

Czas chyba odgrzać pierwotną parabolę Skipiego (w którą on sam jakiś czas powątpiewał kreśląć drugą niższą) z maksimum gdzieś chyba na 2620....

http://zapisz.net/images/982_w20_skippy.png

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-09-07 23:04:27
Autor: Delfino Delphis
FW20
Dars wrote:

Czy ktoś tu jeszcze gra na FW20, SP500,
czy juz same automaty tu piszą ????

Ja dzisiaj zamknąłem elkę na fixingu. Otworzę pewnie po 2450, albo niżej.

Data: 2010-09-08 15:23:21
Autor: Lech Dubrowski
FW20
Czy ktoś tu jeszcze gra na FW20, SP500,
czy juz same automaty tu piszą ????

Dzis wyszedlem U10  po 2521
Patrze na Z10.LOP 16516. Aktualny kurs 2528
Chyba za wysoko na longa. Zrobie sobie przerwe do 20 wrzesnia

Leszek

pzdr
Dars

FW20