FW20H12 - czyli co jest grane ?

Data: 2012-01-17 11:10:59
Autor: Charlie delta
FW20H12 - czyli co jest grane ?
Data: 2012-01-17 20:40:02
Autor: Endriu
FW20H12 - czyli co jest grane ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4e2b74686844e08.html

No ale co wynika z tych twoich kresek, bedzie roslo czy spadalo ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-17 11:49:48
Autor: Charlie delta
FW20H12 - czyli co jest grane ?
On 17 Sty, 20:40, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:
>http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4e2b74686844e08.html

No ale co wynika z tych twoich kresek, bedzie roslo czy spadalo ?.

Endriuhttp://drendriu.ovh.org/

to zależy czy chińczyki pociągną odwróconego rgr-a a w slad za tym
konie na S&P pincet buhahahahahaaaaaaa

Data: 2012-01-26 07:56:50
Autor: Charlie delta
FW20H12 - czyli co jest grane ?
rynek wykonał dokładnie ruch do kreski poprowadzonej po 3 szczytach

nie potrzebne FIBO a ni inne cudatechniki buhahahahaha

Data: 2012-01-26 17:05:49
Autor: kigam
FW20H12 - czyli co jest grane ?
Dnia 26-01-2012 o 16:56:50 Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com>  napisał(a):

rynek wykonał dokładnie ruch do kreski poprowadzonej po 3 szczytach

nie potrzebne FIBO a ni inne cudatechniki buhahahahaha

Wow jesteś gienialny. Następną razą rzeknij wodzu która kreska będzie  działała. Buhahahahahahaha. No a jak tam MaCD, nie poużywałeś ostatnio  sobie.

Data: 2012-01-17 20:52:48
Autor: kigam
FW20H12 - czyli co jest grane ?
Dnia 17-01-2012 o 20:40:02 Endriu <nmp3 <interia.pl> napisał(a):

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4e2b74686844e08.html

No ale co wynika z tych twoich kresek, bedzie roslo czy spadalo ?.

Endriu nie zadawaj pytań retorycznych. Ja Ci odpowiem przez grzeczność, bo  charlie leży już słodko w kaftaniku i nie może. Z kresek wynika, że Charli  chuja wie.

Data: 2012-01-17 21:03:32
Autor: Endriu
FW20H12 - czyli co jest grane ?
Endriu nie zadawaj pytań retorycznych. Ja Ci odpowiem przez grzeczność, bo charlie leży już słodko w kaftaniku i nie może. Z kresek wynika, że Charli chuja wie.

Masz rację. Mota się z tymi sowimi przepowiedniami jak tampon w piździe....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-17 12:23:30
Autor: Charlie delta
FW20H12 - czyli co jest grane ?
On 17 Sty, 21:03, "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> wrote:
> [...]
>chuja wie.

Masz rację. Mota się z tymi sowimi przepowiedniami jak tampon w piździe....

debilne panienki, ostatni raz wam odpowiadam, nie mam czasu na osłów,
gram na S&P, jak widzicie ceny spadają, na ogólnym indeksie u
chińczyków szykuje się odwrócony rgr, to czy będą go realizować
zobaczymy jutro, jeżeli będą, to pociagną ze sobą S&P do góry

to wsio panienki

Data: 2012-01-20 10:23:42
Autor: Charlie delta
FW20H12 - czyli co jest grane ?
Data: 2012-01-20 22:01:19
Autor: Endriu
FW20H12 - czyli co jest grane ?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3171e9c4c04b85aa.html

Wszystkie zainstalowane na moim kompie harmoniki (którymi Charlie pogardza) pokazuja takiego pierzaka:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f39c94771ddeac29.html

Jakby tak spojrzec to jest to chyba jedna z ostatnich szans na kontynuacje trendu spadkowego na naszym grajdolku. Jak ta formacja padnie to chyba bedzie trzeba oglosic hosse....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-22 15:19:47
Autor: Endriu
FW20H12 - czyli co jest grane ?
Jakby tak spojrzec to jest to chyba jedna z ostatnich szans na kontynuacje trendu spadkowego na naszym grajdolku. Jak ta formacja padnie to chyba bedzie trzeba oglosic hosse....

Warto zwrócić uwagę na to, że pod pierzakiem znajduje się luka (o której pisze kolega Morfeusz z Ifutures.pl).

http://ifutures.pl/2012-komentarze-sesj-poniedzia-kow-t3461.html
http://ifutures.pl/download/file.php?id=11347&sid=1412c8ae9accddff4dd82dba8817002f&mode=view

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2012-01-31 08:14:47
Autor: Charlie delta
FW20H12 - czyli co jest grane ?
ciekawie i zachęcająco wygląda wykres daily buhahahahahaha

Data: 2012-01-31 18:40:53
Autor: Endriu
FW20H12 - czyli co jest grane ?
ciekawie i zachęcająco wygląda wykres daily buhahahahahaha

Co masz na myśli Charlie ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

FW20H12 - czyli co jest grane ?