FW40M09

Data: 2009-04-20 12:54:39
Autor: Daniel Stalica
FW40M09
Kontrakty (-1%) coraz wyżej od indeksu (-2%), możliwa ostra jazda w dół?

--
Blog: http://blog.stalica.info

Data: 2009-04-20 11:06:28
Autor: kc
FW40M09
Daniel Stalica <daniel@stalica.info> napisał(a):
Kontrakty (-1%) coraz wyżej od indeksu (-2%), możliwa ostra jazda w dół?

Na razie FW20M09 oparły się na średniej 15 dniowej z kursów otwarcie, a to dość mocne. Dalej jest jeszcze 1553, a potem chyba przepaść.

kc

Data: 2009-04-20 11:09:24
Autor: kc
FW40M09
 kc <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Dalej jest jeszcze 1553, a potem chyba przepaść.

1653 oczywiście

kc

Data: 2009-04-20 13:15:32
Autor: Daniel Stalica
FW40M09
  kc pisze:
[...]

A w temacie FW40M09 :)

--
Blog: http://blog.stalica.info

Data: 2009-04-20 11:20:20
Autor: kc
FW40M09
Daniel Stalica <daniel@stalica.info> napisał(a):
A w temacie FW40M09 :)

Nie obserwuję, ale nie oderwie się chyba za daleko od mniejszego rynku.

kc --

Data: 2009-04-20 13:31:34
Autor: Daniel Stalica
FW40M09
  kc pisze:
Daniel Stalica <daniel@stalica.info> napisał(a):
A w temacie FW40M09 :)

Nie obserwuję, ale nie oderwie się chyba za daleko od mniejszego rynku.

Trzyma się indeksu, a mWIG40 chodzi jednak często inaczej od WIG20

--
Blog: http://blog.stalica.info

Data: 2009-04-20 11:44:38
Autor: kc
FW40M09
Daniel Stalica <daniel@stalica.info> napisał(a):
Trzyma się indeksu, a mWIG40 chodzi jednak często inaczej od WIG20

Spojrzałem teraz na wykres, tu szukałbym wsparcia dopiero na 1555

kc --

Data: 2009-04-20 14:06:54
Autor: Daniel Stalica
FW40M09
  kc pisze:

Spojrzałem teraz na wykres, tu szukałbym wsparcia dopiero na 1555

Mi sie wydaje, że jeśli chodzi o mWIG40 to lepiej analizować index niż pochodne, ze względu na małą płynność?

--
Blog: http://blog.stalica.info

Data: 2009-04-20 12:14:32
Autor: kc
FW40M09
Daniel Stalica <daniel@stalica.info> napisał(a):
Mi sie wydaje, że jeśli chodzi o mWIG40 to lepiej analizować index niż pochodne, ze względu na małą płynność?

Uparte trzymanie się powyżej 1572 to ta sama historia co FW20M09 bodajże w czwartek. Tam pękło, to pęknie i tu. kc

Data: 2009-04-20 14:15:17
Autor: DJ \(stopazwrotu.pl\)
FW40M09
Robiłem system tygodniowy na FW40 i założyłem, że z każdym zleceniem mogę dostać 5 pkt pośligu. Okazuje się, że trendy tam są na tyle mocne, że taka zakładka nie jest bólem dla systemu.
Indeks rządzi się swoimi prawami, nie ma tam takich podrygów jak na FW40, a ten niestety bardzo często reaguje ostrymi drgawkami na dynamiczne ruchy z kontraktu FW20.
Polecam to:
http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=162

DJ

Data: 2009-04-20 13:17:35
Autor: Daniel Stalica
FW40M09
  kc pisze:
[...]

A jeśli chodzi o 15SMA to dla mnie słabe oparcie na FW20M09

--
Blog: http://blog.stalica.info

Data: 2009-04-21 07:02:36
Autor: kc
FW40M09
Daniel Stalica <daniel@stalica.info> napisał(a):
A jeśli chodzi o 15SMA to dla mnie słabe oparcie na FW20M09

Nie masz racji. Dzisiaj ta sama średnia to 1658. próbowaliśmy ją od dołu tym razem i chyba się nie da. Ale zobaczymy.

kc

Data: 2009-04-21 09:23:27
Autor: Daniel Stalica
FW40M09
  kc pisze:
[...]

Możliwe, nie korzystam ze średnich. Ale jako wsparcie nie dała rady... a jako opór... hm... po prostu leci w dół według mnie nie na tyle mocne, aby szukać w niej miejsca strategicznego.

--
Blog: http://blog.stalica.info

Data: 2009-04-21 07:30:29
Autor: kc
FW40M09
Daniel Stalica <daniel@stalica.info> napisał(a):
nie na tyle mocne, aby szukać w niej miejsca strategicznego.

Zgoda. Takie średnia są dobre dla daytraderów, bo odbicie lub przecięcie, to zawsze mocny ruch.

kc

--

FW40M09