FWD drift :-)

Data: 2012-01-06 22:26:34
Autor: Michał
FWD drift :-)
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a):
Mam now± kamerkę :)

Takie tam zabawy w oranie pola:
http://www.youtube.com/watch?v=56DA2J07JYg

CivicR odpala jak się wyjmie bezpieczniki od trakcji ?

lub inaczej jak go bokiem obracasz ? mi się udawało tylko jak miałem urwany kabel przy kole.

Data: 2012-01-06 23:40:39
Autor: Tomasz Pyra
FWD drift :-)
On Fri, 6 Jan 2012 22:26:34 +0000 (UTC),  Michał wrote:

[...]

Nie mam tam takich cudów. Jest tylko ABS.

lub inaczej jak go bokiem obracasz ?

Kierownic± i gazem.

Data: 2012-01-07 05:21:08
Autor: Michał
FWD drift :-)
Tomasz Pyra <hellfire@spam.spam.spam> napisał(a):

Nie mam tam takich cudów. Jest tylko ABS.

> lub inaczej jak go bokiem obracasz ? Kierownic± i gazem.

wow, to mi si tak nie udało, ale jak czujnik nie działa to można inaczej.

gaz, kierownic± podobnie tylko dziobn±ć przy którym¶ zarzuceniu
i się wtedy ładnie bokiem obraca - i wtedy gazem reguluj±c się go trzyma bokiem

przy działaj±cych czujnikach dziobnięcie go momentalnie ustawiało w kierunku jazdy (wersja bez esp, ale z czym¶ innym dziwnym).

Data: 2012-01-07 16:09:29
Autor: Myjk
FWD drift :-)
Sat, 7 Jan 2012 05:21:08 +0000 (UTC),  MichaĹ‚
wow, to mi si tak nie udało

Za wolno jechałeś. Gazu, więcej gazu, gazu!

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3* http://put-and-go.pl - pasy śniegowe

Data: 2012-01-07 17:59:06
Autor: Michał
FWD drift :-)
Myjk <myjkel@nospam.op.pl> napisał(a):
Sat, 7 Jan 2012 05:21:08 +0000 (UTC),  MichaĹ‚ > wow, to mi si tak nie udaĹ‚o

Za wolno jechałeś. Gazu, więcej gazu, gazu!

Nie da się, największa prędko¶ć z jak± "jechałem bokami"
to było 140km/h, ale też trzeba  dziobn±ć jak czujniki odpięte
(ręcznego nie miałem)
tylko wtedy wypadłem w trawę z 15x dalej bo nie bardzo widzałem pas
(¶nieg był).

Data: 2012-01-10 13:20:42
Autor: Arek
FWD drift :-)
W dniu 2012-01-07 18:59,  Michał pisze:
[...]

Dobre, 140 na za¶nieżonej drodze, gdzie nawet ulicy nie widać:) Ty to masz wyobraĽnię.

A.

FWD drift :-)