FZ-1-jakie sa Wasze opinie?

Data: 2009-11-23 12:56:07
Autor: AZ
FZ-1-jakie sa Wasze opinie?
On 23 Lis, 21:27, "Koczis" <xj600s...@poczta.onet.pl> wrote:

Tak, jak w tytule, jakie sa Wasze opinie na temat Yamahy FZ-1(2006-2008)?
Czy nadaje sie na miasto, jak z eksploatacja, plusy i minusy, spalanie itp.
Zastanawiam sie nad przesiadka z R1(2004) wlasnie na FZ, ale z owiewka, a
najlepiej na wersje GT.
Poruszam sie glownie po miescie i czasem gdzies dalej(tak z 200-300km), a R1
byla zawsze moim marzeniem, ale moze warto zmienic? Dlatego pytam Was o zdnanie.
A i jeszcze jedno, dosc wazne dla mnie pytanie, jak z oswietlaniem drogi w nocy,
bo w R1 to swieci jak na ksenonach, a jak jest w FZ-cie?

Ze tak zapytam - to przemyslenia po niedzielnym lataniu? ;-)

--
Artur

Data: 2009-11-24 17:40:47
Autor: Koczis
FZ-1-jakie sa Wasze opinie?
Artur napisal:
Ze tak zapytam - to przemyslenia po niedzielnym lataniu? ;-)

Nie, od jakiegos czasu ma taki dylemt. Najlepiej gdyby dalo rade pojezdzic FZ z dzien/dwa i byloby wszystko jasne. Moze Yamaha jeszcze ma na jazdach testowych, to by mi wszystko wyjasnilo. Zapytam i zdam relacje porownawcza :)
A co do latania w niedziele, to bylo SUUUPER(choc szybko)ale przeloty 300-
500km nie sa dla mnie na R1 uciazliwe, tzn. d..a nie boli :)

Pozdrawiam
Koczis
R1

Data: 2009-11-24 18:30:01
Autor: Tytus z fabryki
FZ-1-jakie sa Wasze opinie?
Siemka

*** "Koczis"
Trza gadac z Tomkiem cobyscie sie zamienili na trasie, jak tam plany na niedziele???

T.

Data: 2009-11-24 18:32:08
Autor: Koczis
FZ-1-jakie sa Wasze opinie?
Siemka

*** "Koczis"
Trza gadac z Tomkiem cobyscie sie zamienili na trasie, jak tam plany na niedziele???

T.

Witaj.
No tym razem to mam wolne piatek-sobota-niedziela, wiec jak cos to ja chetnie, ale moze blizej, coby wrocic za dnia :)

Koczis
R1

Data: 2009-11-24 20:14:31
Autor: Seba
FZ-1-jakie sa Wasze opinie?
Dnia Tue, 24 Nov 2009 18:32:08 +0100, Koczis napisał(a):

Trza gadac z Tomkiem cobyscie sie zamienili na trasie, jak tam plany na niedziele???

No tym razem to mam wolne piatek-sobota-niedziela, wiec jak cos to ja chetnie,

To jakby co zdaj relację na preclach - sam jestem zainteresowany ja się
tym jeździ.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-11-24 21:31:32
Autor: Koczis
FZ-1-jakie sa Wasze opinie?
To jakby co zdaj relację na preclach - sam jestem zainteresowany ja się
tym jeździ.

OK.

Koczis
R1