Data: 2009-12-28 11:48:33 | |
Autor: Seba | |
FZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałoś ć silnika | |
Dnia Mon, 28 Dec 2009 11:12:10 +0100, []v[]artec napisał(a):
Były i też takie opinie, że po 25 tyś. silnik na nie trzyma krzywek na wałkach - ale oczywiście mogą to być subiektywne opinie ludzi, którzy obrzucają wszystko co nie ich a chwalą swoje. Oby FZ1 była tak trwała jak XJR ! Bodajże w ostatnim numerze Świata motocykli było zakończenie testu Fazera po 25 kkm. Pamiętam właśnie,m że po rozłożeniu krzywki na wałkach były już mocno wytarte - poza wartościami granicznymi. Tutaj masz linkę do początku testu (nie ma w niej mowy o końcowych spostrzeżeniach - jak będziesz mocno tego potrzebował, to poszukam tego numeru ŚM w domu): http://www.motocykl-online.pl/testy/Yamaha_FZ1_Fazer_2009_cz_1 -- Pozdrawiam, Sebastian S. FZS 600 |
|
Data: 2009-12-28 12:53:14 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
FZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnika | |
Seba wydusił z siebie te słowy:
Dnia Mon, 28 Dec 2009 11:12:10 +0100, []v[]artec napisał(a): tak, w grudniowym numerze. Czytając to bylem baardzo mocno zdziwiony. 25tys km to dla mnie troche więcej niż sezon .. -- Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) Omega B X25XE |
|
Data: 2010-01-31 21:46:05 | |
Autor: AlF | |
FZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnika | |
Seba wrote:
Dnia Mon, 28 Dec 2009 11:12:10 +0100, []v[]artec napisał(a): moj '04 FZ-1 ma 60kkm i jest dosc mocno katoway. Luzy na rozrzadzie sa w normie - nie trzeba bylo poprawiac. Jedyny problem to ze bierze troche oleju jesli jezdze na bardzo wysokich obrotach. A. |
|
Data: 2010-02-01 19:48:05 | |
Autor: []v[]artec | |
FZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnika | |
AlF pisze:
moj '04 FZ-1 ma 60kkm i jest dosc mocno katoway. Luzy na rozrzadzie sa w normie - nie trzeba bylo poprawiac. Jedyny problem to ze bierze troche oleju jesli jezdze na bardzo wysokich obrotach. A tutaj coś dla tych, którzy myślą o niezawodności i trwałości. Wątek z międzynarodowego forum XX - kto ile zrobił km i jakie miał w tym czasie awarie: http://www.cbrxx.com/general-cbr-xx-discussion/3039-how-many-miles-currently-your-xx.html Streszczając - są problemy z napinaczem łańcucha rozrządu (zmieniają na napinacz z regulacją manualną - fabryczny automat trzeba zmieniać co 20-50kkm), stojan alternatora, poza tym nic się nie dzieje. Jeśli kupować napinacz łańcucha rozrządu z ASO to tylko ten z dwoma zielonymi kropkami (nowsze wersje) albo od X-11. Są ludzie, którzy zrobili ponad 100 tyś. mil. A teraz najlepsze o samym łańcuchu rozrządu: "Jaws* suggests to me that the Bird's cam chain should go 200,000 + kms." * Jaws - klubowy dostawca części (http://www.jaws-motorcycles.co.uk) -- Martec - Jelenia Góra ..:: CBR 1100XX |
|
Data: 2010-02-01 21:19:48 | |
Autor: Tomek K. | |
FZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnika | |
Użytkownik "AlF" <spamgrinder.trylater@ggmail.com> napisał >> Bodajże w ostatnim numerze Świata motocykli było zakończenie testu Zawsze sie zastanawialem nad sensownoscia testow motocykli po 25 tkm w SM i Motocykl. Co sie moze popsuc na tak krotkim dystansie? Gdyby motocykle mialy sie psuc praktycznie tuz po wyjechaniu z salonu, to nikt by ich nie kupowal. Co daje nam wiec taki "test" po 25 tkm???? NIC hahaha. moj '04 FZ-1 ma 60kkm i jest dosc mocno katoway. Luzy na rozrzadzie sa w normie - nie trzeba bylo poprawiac. Ja mam swoja teorie - ze kazdy motocykl regularnie i dobrze serwisowany te 70-100 tkm bez problemu przejedzie. Moja byla F4i z 2001 przejechalem 100 tkm (bardziej sportowo niz turystycznie), teraz jezdzona przez kumpla bardzo spokojnie (jako pierwsze moto) przejechala nastepne 40 tkm i dalej jezdzi bez problemu (a to tylko 600cm, a co dopiero taki 1100XX, czy CB1300). Suzuki tak wysmiewane na prm kiedys - przejechalem 42 tkm i tez jezdzi jak nowa :). Dla zainteresowanych wiecej info na mojej stronie. Pozdrawiam, Tomek K.(3city) www.tk3city.net |
|
Data: 2010-02-02 21:03:32 | |
Autor: AlF | |
FZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnika | |
Tomek K. wrote:
Ja mam swoja teorie - ze kazdy motocykl regularnie i dobrze serwisowany ja procz zmiany zebatek, lancucha, filtra powietrza praktycznie nic wiecej nie zrobilem. Olej (syntetyk) +filtr (OEM) zmieniam co 5-7kkm. mam tez kompletnie przeronbiona zawieche - ale to inna historia. Moja byla F4i z 2001 przejechalem 100 tkm (bardziej sportowo niz turystycznie), ja tez frezarki nie zamierzam sie pozbyc. A. |
|