[Sprzedam] FZR 600 '94

Data: 2009-12-18 11:11:19
Autor: Kuczu
[Sprzedam] FZR 600 '94
Jako ze kumpel moj wlasnie wybral jedyna szluszna droge i zaliczkowal amerykanskie V2 pod mlotek idzie jego dotychczasowa FZR:

94 czyli ostatni wypust w tej budzie. Technicznie git, znam rowniez poprzedniego wlasciciela ktory byl jednoczesnie pierwszym w Polsce. Poprzedni wlasciciel dopiescil motocykl wedlug wlasnego gustu, obecny po prostu jezdzil i nie dotykal. Niegrozna wywrotka w ubieglym sezonie zostawila lekkie slady ale wszystko dziala, pedzi, buczy itp. Mocy wystarcza, zwlaszcza ze to wersja open czyli ok 90 KM.

Cena ? Dla marudy ktory bedzie szukac dziury w calym - 3000 pln.
Dla kupca ktory wpada, wyklada kase na stol i pakuje moto bez marudzenia - 2500 pln.

Motocykl oczywiscie zarejestrowany i z kompletem kwitow.

Kontakt pod nr z Allegro lub przeze mnie.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-12-18 03:46:50
Autor: Paweł Andziak
FZR 600 '94
On 18 Gru, 11:11, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Jako ze kumpel moj wlasnie wybral jedyna szluszna droge i zaliczkowal
amerykanskie V2 pod mlotek idzie jego dotychczasowa FZR:

Sie podepne. Mam na sprzedaz FZR 1000 z roku 92. Komis sprowadzil toto
z Wloch. Ja kupilem jakos w grudniu 2005. Na poczatku byly problemy z
paleniem na 4 cylindrze, wymienilem komplet gaznikow (stare dorzucam z
motocyklem). W 2006 wymieniona opona tylna na nowa ContiRoad Attack
(DOT chyba z konca 2005 - musze sprawdzic) oraz przednie klocki
hamulcowe. W pazdzierniku 2007 mialem slizg na prawa strone - urwany
kierunkowskaz, porysowana owiewka i lusterko oraz troche wydech.
Kierunkowskaz wymienilem, reszta nie byla ruszana. W 2008 zrobilem nim
raptem kilkaset kilometrow. W 2009 nie byl nawet odpalany.

Motocykl nie byl dlawiony - pelna moc 107kW (145 KM) wpisana w
dowodzie rejestracyjnym. Posiadam do niego 2 nakladki na tylne
siedzenie. Motocykl ma przednie przewody hamulcowe w oplocie stalowym
oraz umiarkowanie glosny wydech Arrow.

Z uwagi na to, ze dlugo stal nieruszany, nalezalby mu sie solidny
przeglad przed dalsza eksploatacja. Na pewno do wymiany przednia
opona, zestaw napedowy tez sie powoli konczy. Ubezpieczenie oplacone
do kwietnia 2010, przegladu brak.

Tak wygladal w 2006 roku: http://bikepics.com/pictures/588708/
Teraz jest troche przykurzony, zaniedbany i porysowany.

Zeby odpalic trzeba bedzie pewnie naladowac/wymienic akumulator i
wypadaloby wymienic olej. Jakby ktos chcial przygarnac kropka na zime
i sie nim zaopiekowac, rozwaze kazda propozycje cenowa (ale az tak
mnie nie cisnie, za dyche nie oddam).

pozdr

--
ganda

Data: 2009-12-18 13:38:12
Autor: Kuczu
FZR 600 '94
Paweł Andziak pisze:

rozwaze kazda propozycje cenowa (ale az tak
mnie nie cisnie, za dyche nie oddam).

Wobec tego proponuje pincet. I to tylko dlatego ze masz USD a ja takiego zawieszenia potrzebuje.

Data: 2009-12-18 07:12:58
Autor: Paweł Andziak
FZR 600 '94
On 18 Gru, 13:38, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
Paweł Andziak pisze:

> rozwaze kazda propozycje cenowa (ale az tak
> mnie nie cisnie, za dyche nie oddam).

Wobec tego proponuje pincet. I to tylko dlatego ze masz USD a ja takiego
zawieszenia potrzebuje.

A co ja zrobie z GS 500? ;]

--
ganda

Data: 2009-12-18 20:41:55
Autor: Kuczu
FZR 600 '94
Paweł Andziak pisze:

A co ja zrobie z GS 500? ;]

Postawisz sobie pod choinka albo na kominku.

Data: 2009-12-18 13:55:58
Autor: KJ Siła Słów
FZR 600 '94
Paweł Andziak pisze:

Sie podepne. Mam na sprzedaz FZR 1000 z roku 92.

Za nowa. nie masz czegoĹ› starszego ?

KJ youngtimer buyer

Data: 2009-12-18 07:22:00
Autor: Paweł Andziak
FZR 600 '94
On 18 Gru, 13:55, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
Paweł Andziak pisze:

> Sie podepne. Mam na sprzedaz FZR 1000 z roku 92.

Za nowa. nie masz czego¶ starszego ?

Ni ma. Wczesniej mialem FZ 750 '85, ale sprzedalem, jak kupilem FZR.
Pare miesiecy pozniej znalazlem ja przerobiona na stunt psa na takim
jednym forum... Coz...

--
ganda

Data: 2009-12-18 14:48:33
Autor: Agent 0700
FZR 600 '94
Za nowa. nie masz czegoĹ› starszego ?

Ja mam zabytek prawie. Zygzak mały z 1990 roku :-)

Data: 2009-12-18 10:32:37
Autor: Radarro
[Sprzedam] FZR 600 '94
Ale 94 rok, to powinny być juz "kocie oczy". Albo conajmniej "soczewka" :)
Chyba że ta FZR-a pochodzi z USA, wtedy OK, tam takie "muminy" wychodziły dłużej.  ...ale wtedy Twój kolega nie wchodzi na "amerykańsk±" drogę, tylko cały czas na niej zostaje :) PS. Tak się tylko czepiam :) R. Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał(a):

Data: 2009-12-18 11:45:46
Autor: Kuczu
[Sprzedam] FZR 600 '94
Radarro pisze:
Ale 94 rok, to powinny być juz "kocie oczy". Albo conajmniej "soczewka" :)
Chyba że ta FZR-a pochodzi z USA, wtedy OK, tam takie "muminy" wychodziły dłużej.

Niby powinna ale to jest jeszcze stary model. A moto pochodzi z Niemiec. Chyba ze wyprodukowano go wczesniej a przy rejestracji wpisali rok prod. 1994 bo dopiero wtedy byl rejestrowany. Zdarzaly sie w historii takie przypadki.

..ale wtedy Twój kolega nie wchodzi na "amerykańsk±" drogę, tylko cały czas na niej zostaje :)

To jest japonska droga ktora postanowil porzucic.

PS. Tak się tylko czepiam :)

Wiem.

Data: 2009-12-18 22:39:15
Autor: Tytus
[Sprzedam] FZR 600 '94
Siemka

[...]

Mocno kombinowana - w tych latach enerdowcy jeszcze wpisywali w brif rok
produkcji - to jest 90 najwyzej 91...ale i ja mialem moto 87 pomimo ze ten
model byl produkowany do 84 :)

***To jest japonska droga ktora postanowil porzucic.

Nie dziwie sie - na olej go juz przestalo byc stac???
Inna sprawa ze kazdy popelnia bledy...

       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-18 23:22:31
Autor: Kuczu
[Sprzedam] FZR 600 '94
Tytus pisze:

Mocno kombinowana - w tych latach enerdowcy jeszcze wpisywali w brif rok
produkcji - to jest 90 najwyzej 91...

No tu w Briefie stalo 94 wlasnie. Co krecil germanski oprawca nie dowie sie juz chyba nigdy nikt.

Nie dziwie sie - na olej go juz przestalo byc stac???

A nawet duzo nie zlopie. Nie to co FZR/YZF 1000. Tu jest bardzo znosnie aczkolwiek czasami przy mocniejszej akcji manetka potrafi smierdnac z tlumika. Ale to akurat zadne zaskoczenie w FZR.

Inna sprawa ze kazdy popelnia bledy...

Ja wiem czy blad ? Koles wsiadl na to po GS500, pojezdzil, nauczyl sie i stwierdzil, po dluzszej przejazdzce softailem evo, ze jednak amerykanskie v2 kreca go mocniej niz japonski odkurzacz.

Data: 2009-12-18 23:48:45
Autor: Tytus
[Sprzedam] FZR 600 '94
Siemka

*** "Kuczu"
No tu w Briefie stalo 94 wlasnie. Co krecil germanski oprawca nie dowie
sie juz chyba nigdy nikt.

Co innego mialem na mysli ale ogolnie sens zostal zachowany, kilka lat temu sprzety na granicy nrd/prl pieknialy jak cycki Pameli - wraz z wiekiem...

 A nawet duzo nie zlopie. Nie to co FZR/YZF 1000. Tu jest bardzo znosnie

Upsss na szczescie pracowalem wtedy w branzy, oszczednosci byly i to w Mobil1 5w50 - wiec czlowiek mogl sobie pozwolic na jazde FZR1000 :)

*** Ja wiem czy blad ? Koles wsiadl na to po GS500, pojezdzil, nauczyl sie i
stwierdzil, po dluzszej przejazdzce softailem evo, ze jednak amerykanskie v2 kreca go mocniej niz japonski odkurzacz.

Bywa - nie tam zebym byl zlosliwy, ale co to znaczy "dluzsza przejazdzka softailem evo" ???

--
       Tytus
żółte najszybsze

P.S. Ja zakochalem sie w V2 (japonskim) po 20 km jazdy ale wyniki badania sa malo miarodajne jest bo ja nie mieszcze sie w reprezentatywej grupie spolecznej. No i znam jeszcze jednego takiego Krzyska co czasem pyrka na V2 - to nic ze Suzuki :)

Data: 2009-12-18 23:57:15
Autor: Kuczu
[Sprzedam] FZR 600 '94
Tytus pisze:

Bywa - nie tam zebym byl zlosliwy, ale co to znaczy "dluzsza przejazdzka softailem evo" ???

To ze Ci kolega pozyczy swoj motocykl zebys mogl sobie pojezdzic przez weekend. Ja wiem ze to dla niektorych dziwne ale u nas to nic nowego ze sie pozycza kolegom sprzety.

Data: 2009-12-19 00:22:13
Autor: Tytus
[Sprzedam] FZR 600 '94
Siemka

*** "Kuczu"
Ja wiem ze to dla niektorych dziwne ale u nas to nic nowego ze
 sie pozycza kolegom sprzety.

To co napisales znacznie zaweza pojecie "kolegi"...
osobiscie raz jezdzilem pozyczonym motocyklem
i raczej watpie czy pozwolibym komus dosiadac n.p. Żołta.

--
       Tytus
żółte najszybsze

Data: 2009-12-18 23:38:41
Autor: Jasio
[Sprzedam] FZR 600 '94
Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomo¶ci news:hgh2qu$5o7$1inews.gazeta.pl...
Siemka

*** "Kuczu"
[...]

"To Ty masz kolegów?"
(c) Pasikowski, Psy

Przecież nie napisze, że przyjacielowi, bo znowu by się gejowsko zrobiło na preclu.

--
Jasio
vx etz

Data: 2009-12-19 08:37:28
Autor: Kuczu
[Sprzedam] FZR 600 '94
Tytus pisze:

To co napisales znacznie zaweza pojecie "kolegi"...

No to juz nie moj problem kto ma jakich kolegow.

osobiscie raz jezdzilem pozyczonym motocyklem
i raczej watpie czy pozwolibym komus dosiadac n.p. Żołta.

To jest problem Twoj raczej. Motocykl to tylko rzecz. Cenna ale jednak rzecz.
Ja sobie chce pojezdzic innym niz moj to po prostu ide do ktoregos z kumpli i dostaje. Mojego nie musze zostawiac w zastaw. Kwestia zaufania i podejscia do przedmiotow.

Data: 2009-12-22 08:10:18
Autor: smoq
[Sprzedam] FZR 600 '94

Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hghvrr$fp6$1news.onet.pl...