FZS 1000 Fazer kontra FZ1 Fazer-opinie?

Data: 2010-08-15 18:22:01
Autor: Koczis
FZS 1000 Fazer kontra FZ1 Fazer-opinie?
Witam.

Mam pytanie.
Czy roznice miedzy tymi dwoma modelami sa znaczne, tzn. czy w codzinnej jezdzie
jeden jest lepszy od drugiego, czy tylko roznica dotyczy wygladu, silnika, itp.
Wiadomo, ze to 2 rozne modele, ale czy nowszy jest duzo lepszy, jesli tak to w czym?
Jesli moze Ktos napisac swoje spostrzezenia nt. tych motocykli to bede
wdzieczny, bo zastanawiam sie, czy jest sens doplacac kilka pln dla z zalozenia
podobnego moto.

Z Powazaniem
Koczis
R1

Data: 2010-08-15 18:35:19
Autor: Grzybol
Użytkownik "Koczis" <xj600sk21@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Oczywiście mógłbym Ci to wyjaśnić, ale w zasadzie to mi się nie chce. Niby chcę odpowiadać na pytania, ale w zasadzie to mogę nie odpowiadać.  Mam gotową odpowiedź dla Ciebie, ale jest ona ukryta. Jeśli chcesz ją znać pisz na maila lub zadzwoń do mnie, jak będę miał chęci to odpowiem. Oczywiście dla tych niezainteresowanych odpowiedź na powyższe pytanie jest ukryta...

--
Grzybol

Data: 2010-08-15 18:55:01
Autor: Koczis
Grzybol napisal:
[...]

Zlosliwiec hehe :)
Widzisz tu sie roznimy, Ty sobie zartujesz, a ja odpowiadam na kazdego maila,
czy udzielam info przez telefon.
Jak wiesz cos konkretnego na w/w temat to napisz.

Koczis
R1

Data: 2010-08-15 19:00:12
Autor: Grzybol
[...]

To nie jest złośliwość. Tak to wygląda dla przeciętnego potencjalnego nabywcy/pytacza:-)

--
Grzybol

Data: 2010-08-15 22:03:08
Autor: Koczis
Grzybol napisal:
To nie jest złośliwość. Tak to wygląda dla przeciętnego potencjalnego nabywcy/pytacza:-)

OK. Nie sprzedaje motocykli zawodowo wiec pomyslalem swoimi kryteriami
wyszukiwania :)
Dzieki za uwagi.

Pozdro
Koczis
R1

Data: 2010-08-15 21:28:36
Autor: zarafiq
On 15/08/10 17:35, Grzybol wrote:

[...]

Niezłe haiku.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2010-08-16 09:08:53
Autor: Marcin N

Użytkownik "Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i4956n$rsp$1@mx1.internetia.pl...

[...]

Grzybol, nie bądź taki... Też chętnie poznam różnice między FZS1000 a FZ1.

Data: 2010-08-16 04:47:11
Autor: Texen
FZS 1000 Fazer kontra FZ1 Fazer-opinie?
On 16 Sie, 09:08, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

(...)
Grzybol, nie bądź taki... Też chętnie poznam różnice między FZS1000 a FZ1.

....i ja, i ja!

--
texen
zr7 temp.

Data: 2010-08-16 15:31:28
Autor: Marcin N

Użytkownik "Texen" <fazer@c.dk> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:34fcb01c-51e6-4729-9707-a1ef0cd194cf@z28g2000yqh.googlegroups.com...
On 16 Sie, 09:08, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

(...)
Grzybol, nie bądź taki... Też chętnie poznam różnice między FZS1000 a FZ1.

...i ja, i ja!

Widzisz Grzybol, co najmniej nas dwóch nie ma Cię w kill-coś-tam. Zapodaj tedy jakiś efektowny konkret tyczący owych różnic.

Data: 2010-08-16 23:18:15
Autor: Koczis
FZS 1000 Fazer kontra FZ1 Fazer-opinie?
Zastanawiaja mnie 2 sprawy, spalanie i swiatla.
Co forum to inne spalanie, ale zadko kto napisze ze pali mu ponizej 6L/100.
Jest to o tyle dziwne, ze mi R1 w miescie pali 6,2l, a na trasie 5L przy
spokojnej jezdzie, a 8 przy 180+. Dziwne aby FZS 1000 palil 8L caly czas?
Zastanawiam sie tez, jak jest ze swiatlami w nocy, czy swica bardzo dobrze, czy
tak sobie?

Moze jest Ktos z Warszawy i bylaby mozliwosc spotania sie "w nocy" w celu
pokazania sprawnosci/jasnosci swiatel?

Z Powazaniem
Koczis
R1

Data: 2010-08-17 07:50:22
Autor: Norbi
W dniu 2010-08-16 23:18, Koczis pisze:
[...]

KFazer - rocznik 03
na swiatla nie szlo narzekac :)
Spalanie srednie przy lajtowym lataniu w trasie 120-160 - 5,2
Przy dawaniu po winklach nie spalil nigdy wiecej niz 6-6,5
Po miescie nie wiem - nie jezdze no i u mnie takie miasto ze po 5 minutach jestem juz poza nim :)

Ale ja jezdzic nie umiem... :D

Najwiekszy minus to podnozki - w trasie spoko na ciasnych winklach szybko sie scieraja to samo z wydechem wiec najlepiej szukaj takiego z wyprowadzonym do gory :)

Jakbys cos wiecej chcial wiedziec nt KFazera starego to pytaj cos tam jeszcze pamietam :)

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2010-08-30 09:51:15
Autor: kocyk
Koczis wrote:
> [...]
> Wiadomo, ze to 2 rozne modele, ale czy nowszy jest duzo lepszy, jesli tak to w czym?

Nowy jest gorszy. Bardziej sportowa pozycja, twardszy, duzo gorszy jako motocykl uniwersalno-turystyczny, blizszy sportowemu. Stary jest mocniejszy, lepszy pod bagaze, wygodniejszy, trwalszy, ale nieco prymitywniejszy. Ja bym bral starego, dla mnie to najlepszy ujm ever.
K.

FZS 1000 Fazer kontra FZ1 Fazer-opinie?