FZS 1000 Fazer kontra FZ1 Fazer-opinie?

Data: 2010-08-30 09:51:15
Autor: kocyk
Koczis wrote:
> Witam.
>
> Mam pytanie.
> Czy roznice miedzy tymi dwoma modelami sa znaczne, tzn. czy w codzinnej jezdzie
> jeden jest lepszy od drugiego, czy tylko roznica dotyczy wygladu, silnika, itp.
> Wiadomo, ze to 2 rozne modele, ale czy nowszy jest duzo lepszy, jesli tak to w czym?

Nowy jest gorszy. Bardziej sportowa pozycja, twardszy, duzo gorszy jako motocykl uniwersalno-turystyczny, blizszy sportowemu. Stary jest mocniejszy, lepszy pod bagaze, wygodniejszy, trwalszy, ale nieco prymitywniejszy. Ja bym bral starego, dla mnie to najlepszy ujm ever.
K.

FZS 1000 Fazer kontra FZ1 Fazer-opinie?