Fa(o)tyga im. Lenina.

Data: 2012-05-31 08:45:17
Autor: stevep
Fa(o)tyga im. Lenina.
# Doprowadziłam prawie do ruiny swój budżet domowy zaopatrując sie we  WSZYSTKIE książki o Janie Karskim (Kozielewskim). Do takiej samej ruiny  doprowadziłam gromadząc książki, publikacje, dokumenty o stalinizmie,  hitleryzmie. holocauście, rozprawach historyków tych "za" i "przeciw",  szczególnie zaś pana Irvinga, który propaguje "kłamstwo oświęcimskie"  (potępione przez ONZ). Zdobyłam więc duży zasób wiedzy, która w wielu  momentach zamraża mnie dosłownie i w przenośni. Nie potrafię reagować  spokojnie, zawsze takim określeniom jak "polski obóz koncentracyjny"  towarzyszy mi gniew. Gniew to uczucie dobre i jednocześnie niszczące..  Dobre, bo pozwala na podjęcie działań, których w normalnych warunkach bym  nie podjęła. Zbyt wiele wiem o działalności Jana Karskiego, by ze spokojem  zareagować na słowa bądź co bądź prezydenta USA. Nie ważne czy ktoś to  napisał, a prezydent odczytał, ważne jest to o czym już napisałam w jednej  z notek, że prezydent kraju, który zaangażował się w II WŚ NIE MA POJĘCIA  o Zagładzie. To wielki wstyd i któraś z rzędu niefortunna wypowiedź  prezydenta USA.

Teraz zaczyna się chocholi taniec wokół tych słów. Pełnymi garściami  czerpie z tego opozycja, zaczyna się wojna na różnych frontach. Przed  chwilą wysłuchałam oświadczenia premiera Polski. Bardzo celne, rozważne  słowa i jednocześnie kategoryczne choćby takie: "jeśli to polskie obozy,  to kto mordował Amerykanów w tej wojnie?"

Zaczyna sie kilka wojen, które zaczynają się dziać tuż przed świętem  sportu, a Rosja ma swoje "pięć minut", bo nigdy takiej gafy nie popełniła.

Przed Stocznią Gdańską pikieta i oczywiście niezastąpiona pani Fotyga ze  swoją "wiedzą". Imieniem "Lenina" to prawda historyczna, a sama brama  została uznana za zabytek i jako taki nie ma prawa być zmieniana. Pan  Kaczyński także nie śpi. Za słowa prezydenta USA oskarża rząd??? Opozycja  występuje z najbardziej kuriozalnymi projektami, a ja czekam na to kiedy W  SWOIM WŁASNYM IMIENIU pan Kaczyński wypowie wojnę USA. Teraz pozostaje  walka na dwóch frontach, a mianowicie wojna z Rosją i USA.

Wojna opozycji z rządem za fatalne słowa wypowiedziane przez głowę  ZAPRZYJAŹNIONEGO państwa. Czy prezydent Obama powinien osobiście  przeprosić? TAK! Nie zrobi tego jednak, bo jesteśmy przyjacielem na niby,  a on? Wielki prezydent wielkiego kraju. Co będzie z tego miał? z pewnością  nie ma co liczyć na głosy w wyborach na reelekcję - Polonii.

Straszna to sprawa, że właśnie Jan Karski pada ofiarą takich incydentów.  On, który chciał popełnić samobójstwo (złapany przez Gestapo), by nikogo i  niczego nie wydać, a pomógł mu uciec, co jeszcze dziwniejsze sam Józef  Cyrankiewicz. Tak oto historia zastawia wielkie pułapki. Niech tylko świat  zastanowi się, a już szczególnie partie polityczne, które zamiast być w  tym momencie razem oskarżają się (opozycja). Nigdy nie będzie  porozumienia, jeśli w sprawach fundamentalnych dla Polski "gra" się swoje  własne gry. Nie o takiej Polsce marzył Wielki Kurier. Nigdy w  najczarniejszych snach nie przypuszczałam, że ta świetlana Postać będzie  zarzewiem konfliktu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hpvdp

--
stevep