Fałszywi prorocy

Data: 2015-09-25 10:51:00
Autor: zdumiony
Fałszywi prorocy
Jezus przestrzegał:
Strzeżcie się fałszywych proroków, którzy przychodzą do was w odzieniu owczym, wewnątrz zaś są wilkami drapieżnymi! (16)
Po ich owocach poznacie ich. Czyż zbierają winogrona z cierni albo z ostu figi? (17) Tak każde dobre drzewo wydaje dobre owoce, ale złe drzewo wydaje złe owoce. (18) Nie może dobre drzewo rodzić złych owoców, ani złe drzewo rodzić dobrych owoców.

Takim prorokiem była Ayn Rand, która powiedziała Boga nie ma, Jezus kłamał, rację mam JA. Bożkiem stał się dolar i kapitalizm.
Znanym wyznawcą tego proroka jest Kelthuz. W swoich propagandowych utworach stosuje nawet całkiem fajną muzę,
mi przynajmniej najlepiej podoba się utwór "A Gwiazdy Milczą​" https://www.youtube.com/watch?v=P_cbDmMXkOg.
Może jeszcze Kelthuz zrozumie, że TAM Ktoś jest,i kopnie w dupę swoich fałszywych proroków.

Natomiast takim polskim fałszywym prorokiem jest Janusz Korwin-Mikke. Jego sposób prowadzenia polityki to
"wszyscy poza MNĄ są tacy sami", wszędzie socjalizm, nie ma prawdziwej różnicy między polityką Mao Tse Tunga a Angeli Merkel.
JA was zbawię, jestem silny, stanowczy, będę strzelał do lewaków itp.

https://www.youtube.com/watch?v=gn10a0oXFXc

Fałszywi prorocy