Faaker See 8-13 września 2009

Data: 2009-09-01 13:28:48
Autor: de Fresz
Faaker See 8-13 września 2009
On 2009-09-01 09:16:10 +0200, jesz <mjerz@wp.pl> said:

- najlepsza trasa z w-wy (planuję wyjazd ¶roda 09.09.09), my¶lałem
o Katowice - Bielsko - Bratysława - Wiedeń - Graz
- ile czasu powinno się przeznaczyć na dojazd (XVS 1100 solo więc
przelotowo 120 - 130km/h)

Cały dzień. W zeszłym roku z Grazu wyjechałem ok 13, w domu  byłem o 3 w nocy, z tym że na Słowacji trafiłem w jakie¶ koszmarne objazdy, a 2/3 drogi miałem w deszczu i poniżej 10 Ceee. No i od granicy ze Słowacj± do prawie samego Wiednia jeden wielki plac budowy ale pewnie się już z tym uporali

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Faaker See 8-13 września 2009