Fabia 1,2HTP - piski z okolic alternatora

Data: 2009-03-11 11:09:07
Autor: Marcin Z.
Fabia 1,2HTP - piski z okolic alternatora
Witam.
Mam Fabie 1,2 HTP z 2003 r. Od pewnego czasu gdy silnik jest zimny, na
wolnych obrotach zaczelo mi cos piszczec w okolicach alternatora (moze pasek
klinowy). Gdy samochod sie rozgrzeje albo troche zwieksze obroty silnika
dzwiek ten znika. Co to moze byc? Robic to czy jezdzic?
--
Pozdrawiam,
Marcin.

Data: 2009-03-11 13:32:36
Autor: Marcin
Fabia 1,2HTP - piski z okolic alternatora

Hej
samsobie odpowiedziales na pytanie tzn masz zly naciag paska lub pasek do wymiany. Oczywiscie mozesz chwilowo tak jezdzic dopoki nie zgubisz ko w czasie jazdy. Moze grozic to natychmiastowym brakiem zasilania akumulatora ale co wazniejsze gdy ten sam pasek napedza pompe wody przegrzaniem samochodu. Lepiej wymienna nowy pasek.
Pozdrawiam

Data: 2009-03-11 17:01:13
Autor: Scyzoryk
[...]

podjedz do serwisu niech ci sprawdza naciag pasków

--
Pozdr
Scyzoryk

Fabia 1,2HTP - piski z okolic alternatora