Fabia 1 - przednie drzwi

Data: 2011-03-16 21:46:55
Autor: Agent
Fabia 1 - przednie drzwi
?Witam,
Potrzebuję przednie drzwi do Fabi 1 - hatchback. Czy są one zamienne od wersji kombi i sedan?
Dzięki.

Data: 2011-03-17 07:08:29
Autor: Agent
Fabia 1 - przednie drzwi

Użytkownik "Agent" <wojciech.przyjemski@op.pl> napisał w wiadomości news:ilr7jp$jch$1news.onet.pl...
?Witam,
Potrzebuję przednie drzwi do Fabi 1 - hatchback. Czy są one zamienne od wersji kombi i sedan?
Dzięki.

Jeszcze jedno. Czy jest spora szansa że jak kupię drzwi tego samego koloru to będą pasowały odcieniem (zakładam że oba nie malowane a przynajmniej wiem że jedne napewno :) Chodzi mi raczej o to czy w fabryce zmienia się odcień danego koloru czy nie.

Data: 2011-03-17 08:29:42
Autor: Krzysiek Kielczewski
Fabia 1 - przednie drzwi
On 2011-03-17, Agent <wprzyjemski@onet.ue> wrote:

[...]

Odcień się zmienia pod wpływem UV, tak więc raczej różnicę będzie widać.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-03-17 11:21:46
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Fabia 1 - przednie drzwi
Powitanko,

Odcień się zmienia pod wpływem UV, tak więc raczej różnicę będzie widać.

Niekoniecznie, pewnie zalezy od lakieru. W swojej hondzi wymienilem i nikt nie byl w stanie zauwazyc roznicy, lakier metalic czerwony.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2011-03-17 11:39:45
Autor: Krzysiek Kielczewski
Fabia 1 - przednie drzwi
On 2011-03-17, Pawel "O'Pajak" <opajak1@gazeta.pl> wrote:

Odcień się zmienia pod wpływem UV, tak więc raczej różnicę będzie widać.

Niekoniecznie, pewnie zalezy od lakieru. W swojej hondzi wymienilem i nikt nie byl w stanie zauwazyc roznicy, lakier metalic czerwony.

Raczej zależy. I od lakieru i od wieku.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-03-17 11:57:57
Autor: Agent
Fabia 1 - przednie drzwi

Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnio3e33.cpq.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2011-03-17, Agent <wprzyjemski@onet.ue> wrote:

[...]

Ja widzę że lakiery metalik są znacznie mniej podatne na zmiany wraz z wiekiem. Poza tym lakiernik też da tylko jakies przybliżenie lepsze lub gorsze. No ale widzę że efekt musze sprawdzić samemu.

Fabia 1 - przednie drzwi