Fabia I - slabe silentbloki

Data: 2009-03-01 18:21:19
Autor: Krzysztof B
Fabia I - slabe silentbloki
Witam!

3 mieisace temy wymienialem silentbloki w mojej Fabii (z przodu) po 40 tys
przebiegu!!! Teraz te wymienuione padły znowy po kolejnych 4 tys km
przebiegu. Wymiana robiona w ASO. Co moge teraz zrobic? Czy ASO ma obowiazek
usunac usterke? Niemozliwe zeby tak szybko padly nowe silentbloki. Albo
montaz byl wadliwy alebo ta wymiana to jakas lipa...
Ma ktos jakies doswiadczenia?

Pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2009-03-01 19:20:56
Autor: Michal
Fabia I - slabe silentbloki
[...]

reklamowac w aso...
a moze stukac zaczelo cos innego ?

Data: 2009-03-01 19:57:39
Autor: Myjk
Fabia I - slabe silentbloki
Michal napisać:

> Ma ktos jakies doswiadczenia?

Wymienić na Silent Bloki z Seata Ibizy z aluminiowymi tulejami.
Poczytaj forum(s) Fabii - jest o tym trochę napisane.

reklamowac w aso...
a moze stukac zaczelo cos innego ?

Mogły teraz, dla odmiany, zacząć walić końcówki drążka...

Generalnie Fabia tak ma - skrzypi jak stara kanapa i wali na podskokach... dla mnie to był horror.

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl

Data: 2009-03-01 23:19:15
Autor: Agent
Fabia I - slabe silentbloki

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:xn0g75kqb9wpogz001_myjk_xananews...
Michal napisać:

> [...]

reklamowac w aso...
a moze stukac zaczelo cos innego ?

Mogły teraz, dla odmiany, zacząć walić końcówki drążka...

Mam dokładnie przeciwne zdanie.

Data: 2009-03-01 23:01:43
Autor: BearBag
Fabia I - slabe silentbloki

Mam dokładnie przeciwne zdanie.

zawsze sie znajdzie ktos kto ma inna opinie niz 99% innych, to jest
internet :)

Data: 2009-03-02 11:52:30
Autor: Agent
Fabia I - slabe silentbloki

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c935cf3-87d3-4393-ae10-70aa119f32b5t7g2000yqa.googlegroups.com...

Mam dokładnie przeciwne zdanie.

zawsze sie znajdzie ktos kto ma inna opinie niz 99% innych, to jest
internet :)

 A gdzie te 99% ?
Narazie jest 50/50 biorąc pod uwage moje i Twoje zdanie.

Data: 2009-03-05 09:47:59
Autor: Sebastian Ciesielski
Fabia I - slabe silentbloki
Generalnie Fabia tak ma - skrzypi jak stara kanapa i wali na podskokach...

skrzypi jak jest zimno,
jak jest ciepło - znacznie mniej,
z tym trzeba nauczyć się żyć   :-)

a walą rozwalone łączniki stabilizatora,
wymienione przy 45 (waliły od jakichś 35 tys.)
na jakieś rzemieślnicze z allegro (po 21zł sztuka, znacznie lepszej jakości), które jeździły do końca (108 tys.)

S.

Data: 2009-03-01 22:13:59
Autor: Krzysztof B
Fabia I - slabe silentbloki

Użytkownik "Michal" <bruneros_no_spam@o2.pl> napisał w wiadomości news:goec2o$67p$1node1.news.atman.pl...
[...]

Niestety sprawdzone u mechanika. Silentbloki. Moze dodatkowo cos jeszcze ...

Data: 2009-03-01 23:20:19
Autor: Agent
Fabia I - slabe silentbloki

Użytkownik "Krzysztof B" <barkrz@polbox.cpm> napisał w wiadomości news:goetu9$3a0$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A ile te silentbloki kosztują? Można zareklamowac w ASO ale jak to jest tanie to nie ma się wtesy czym martwić chyba.

Data: 2009-03-02 07:21:50
Autor: Krzysztof B
Fabia I - slabe silentbloki

Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:gof1n4$fgi$1news.onet.pl...

[...]

Silentbloki drogie nie sa ale:
Robocizna 350 zl
GGeometria 150 zl
i juz sie robi cena

Krzysiek

Data: 2009-03-02 12:01:42
Autor: Agent
Fabia I - slabe silentbloki

Użytkownik "Krzysztof B" <barkrz@polbox.cpm> napisał w wiadomości news:gofuej$59a$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A co ma się przestawić w zawieszeniu po wymianie silentbloków?

Data: 2009-03-02 03:49:32
Autor: BearBag
Fabia I - slabe silentbloki
przez kilka lat uzbieralo sie kilkadziesiat takich Fabii wiec jakies
tam zdanie moge miec.

Data: 2009-03-02 14:38:00
Autor: krzysn
Fabia I - slabe silentbloki
BearBag pisze:
przez kilka lat uzbieralo sie kilkadziesiat takich Fabii wiec jakies
tam zdanie moge miec.

A jezdziłeś chociaż jedną ? Rzeczywiscie skrzypi w zimie ale poza tym jak najbardziej ok. Ale moze tylko dla kapeluszników...

pozdr, krzysn

Data: 2009-03-02 06:02:22
Autor: BearBag
Fabia I - slabe silentbloki

> [...]

A jezdziłeś chociaż jedną ? Rzeczywiscie skrzypi w zimie ale poza tym
jak najbardziej ok. Ale moze tylko dla kapeluszników...

przeciez o tym pisze, kupowalem te auta, uzytkowalem i sprzedawalem.
Troche tansze od odpowiednika np Opla czy VW i niestety troche wiecej
niz troche gorsze.
Druga sprawa to uzytkownicy Fabii w ogromniej wiekszosci uzytkowali
wczesniej Favorit i Felicje, dlatego ich opinie o aucie nie moga byc
jakims sprawiedliwym odnosnikiem.
Ostatnio nawet jezdzilem troche na wyjezdzie z pracy Fabia II
(wprawdzie dieslem) ale ciagle nie moge sie pozbyc wrazenia ze jezdze
troche ulepszona taczka.
W czasach gdy Astre II mozna miec nawet za duzo mniejsze pieniazki z
salonu to naprawde dziwie sie ludziom.

Data: 2009-03-02 21:19:15
Autor: Agent
Fabia I - slabe silentbloki

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:a9e782ff-1ec8-4899-a1cb-8b98167dec1bj8g2000yql.googlegroups.com...

> [...]

troche ulepszona taczka.
W czasach gdy Astre II mozna miec nawet za duzo mniejsze pieniazki z

A ja mam oprócz fabi civica VII gen. i powiem ci że jeśli chodzi odgłosy zawieszenia to fabia bije honde na głowę. W obu autach nie ma żadnych luzów. Jak nie wierzysz to wejdź na forum civic club. Co do porównaia fabii 2 z astrą 2 to staram się zrozumieć ludzi tym że fabia 2 jest na rynku od niedawna a astra od 98r. chyba. Strasznie się znudziło to auto już a i nie ma żadnej przewagi w stosunku do fabii 2 nie licząc że ma więcej miejsca.

Data: 2009-03-03 00:43:44
Autor: BearBag
Fabia I - slabe silentbloki

[...]

No widzisz a ja jak wsiade do takiej nawet kilkuletniej astry II to
czuje sie jak w aucie a jak wsiadlem do fabii II to czulem jest jak w
plastikowym skrzypiacym pudelku. Co do hondy to nie bede sie
wypowiadal o VII gen. ale sam mam inna honde jako prywatne auto bo
wygralo z wieloma innymi ktorymi jezdzilem. Wiec kazdy moze miec swoja
opinie z tym ze moja oparta jest glownie na wlasnych przezyciach a nie
na forach :)

Data: 2009-03-03 10:17:19
Autor: ania
Fabia I - slabe silentbloki

Użytkownik "BearBag"

No widzisz a ja jak wsiade do takiej nawet kilkuletniej astry II to
czuje sie jak w aucie a jak wsiadlem do fabii II to czulem jest jak w
plastikowym skrzypiacym pudelku. Co do hondy to nie bede sie

wymienic taki dynks pod "deska" (chyba podpiera czy cos na srodku deske) i nie bedzie skrzypiec, a astra2? hmm:-)

--
ania

Data: 2009-03-04 08:41:42
Autor: Agent
Fabia I - slabe silentbloki

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:b9184287-eae3-4f88-8ca6-31549b11578do36g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

A dlaczego zakładasz że moja na forach? Mam Fabie 1 i wspomnianego civica. Forum potwierdza po prostu to co napisałem. Zawieszenie civica jest hałaśliwe. Poza tym rozmowa była o zawieszeniu a konkretnie jego odgłosach a zszedłeś na temat porównania jak się czujesz w aucie.

Data: 2009-03-04 02:07:33
Autor: BearBag
Fabia I - slabe silentbloki

[...]

bo chyba jedno z drugim jest scisle powiazane. No przynajmniej dla
mnie :)

Fabia I - slabe silentbloki