Data: 2011-05-26 22:39:13 | |
Autor: Big Jack | |
Fabia i nieszczelności kilka | |
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/irmcgk$goo$1@inews.gazeta.pl *Jarek P.* napisał(-a): Po pierwsze mam wyciek z chłodnicy. Naprawa została przez niego W Ibizie mioałem tez delikatne wycieki płynu chłodzącego. Jak się okazało "wyparowała" uszczelka spod czujnika temperatury. włączyła mi się Uszczelnisz preparatem, ale to za nowe auto na takie zamulanie układu. I po drugie, a kosztowniejsze: maglownica. Serwisant orzekł, że z Tanio. Ewentualnie może mi Jakbym mógł za 1350 mieć nową, to bym taką wybrał. Na czym właściwie polega regeneracja i na ile Wiele się nie dowiesz ze strony, ale zawsze coś http://regeneracjaprzekladni.pl/index.html ( <-- - nie mój zakład żeby nie było że reklamuję ) -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |
|
Data: 2011-05-26 23:10:28 | |
Autor: Jarek P. | |
Fabia i nieszczelności kilka | |
Użytkownik "Big Jack" <aaaaa@bbbbb.zz> napisał w wiadomości news:4ddeba66$1news.home.net.pl... Uszczelnisz preparatem, ale to za nowe auto na takie zamulanie układu. A ten preparat prócz tego, że uszczelnia, to jeszcze coś złego robi? Tanio. Bo serwis sobie znalazłem taki z tych nienaciągających, to i tanio :) Jakbym mógł za 1350 mieć nową, to bym taką wybrał. Dobra, ale mieć 1350 i nie mieć 1350 to razem 2700, a to już zgrabna sumka jest. Może inaczej: czym konkretnie grozi jeżdżenie z taką cieknącą maglownicą? J. |
|
Data: 2011-05-27 07:14:53 | |
Autor: Agent | |
Fabia i nieszczelności kilka | |
Użytkownik "Jarek P." <jarekprzybyl@gmail.com> napisał w wiadomości news:irmfjr$sve$1inews.gazeta.pl...
Znajomemu odłożył się w silniku w kanale chłodzącym cylinder czego efektem było przegrzanie i zatarcie jednego tłoka. Mechanik to potwierdził a w zasadzie wskazał przyczynę. Może inaczej: czym konkretnie grozi jeżdżenie z taką cieknącą maglownicą? Jak nie ubywa na potęgę to ja bym jeszce pojeździł i obserwował. W tak nowym aucie to ciężko o silne zuzycie maglownicy. W tym czasie rozpoznałbym trochę temat. Nie znam sie ale może da się tez tylko jakiś oring wymienić. |
|
Data: 2011-05-27 08:21:58 | |
Autor: Big Jack | |
Fabia i nieszczelności kilka | |
W wiadomości
news://news-archive.icm.edu.pl/irmfjr$sve$1@inews.gazeta.pl *Jarek P.* napisał(-a): Tanio. W kosztach wymiany maglownicy największym ich składnikiem jest jej cena. W swojej Ibizie musiałem ją wymienić i koszt w serwisie seata samej maglownicy rozciągał się od 1500 do 3200, ale stanęło na 2200 kiedy ustalony został dokładnie model na podstawie VIN. Sam koszt wymiany to ok. 200. Dodać do tego płyn + ustawienie zbieżności i daje to kwotę ~2500. Może serwis znalazł Ci maglownicę za 1250 (w co wątpię jesli miała by to być nowa), a za 100 ją wymienią. Jakbym mógł za 1350 mieć nową, to bym taką wybrał. Dobra, ale mieć 1350 i nie mieć 1350 to razem 2700, a to już zgrabna A tam, manipulacja. Zakładając, że regenerowana to 500 + 200 wymiana to daje razem 700. Różnica 650 i to jest to mieć, a nie mieć. A świadomość i dobre samopoczucie, że masz nową maglownicę IMHO jest warte tej ceny. Może inaczej: czym konkretnie grozi jeżdżenie z taką cieknącą Nie wiem i wolałem nie czekać żeby się o tym empirycznie przekonać -- Big Jack ////// GG: 660675 ( o o) -- ooO-( )-Ooo- |